Zal de volgende keer ff een rekeningetje sturen voor het eten, want alleen sponsoren krijgen gratis eten.Laurens schreef:Eten bij Brax was niet verkeerdluco hornsveld schreef:Geloof dat hij heeft gegeten bij Brax Racing![]()
![]()
Hij was ridder te voet![]()
Ach ja nu blijft het in ieder geval spannend in het kampioenschap voor de 2e plek
DOWNFORCE MOTORSPORT
-
Luco
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
-
Luuk
Hij deed net wat teveel kaas op die pasta.luco hornsveld schreef:Geloof dat hij heeft gegeten bij Brax Racingk33z schreef:Heeft Laurens dan wel gereden? Of was hij ridder te voet?antoine schreef:Laurens was iig aanwezig. Hij een een kennis van mij uit de buurt van Den Haag bleken kennissen van elkaar te zijn.![]()
![]()
- Downforce Dennis
Hielke schreef:Om er de snelheid bij Downforce een beetje in te krijgen zou dat helemaal geen slecht idee zijn Hans.Downforce Hans schreef:Misschien kunnen we Friesland ruilen voor belgie
Of bedoel je dat niet?
Nee natuurlijk bedoel je dat niet. Maar het is zo'n mooi inkoppertje.
Ja, hi-la-risch. Heb nog een mooi voorbeeld van "Friese snelheid" in mijn geheugen staan dus dat aanbod slaan we liever af. Toch bedankt
@ Luco
Gefeliciteerd nog met je goede resultaat op zaterdag! Ik wou zondag nog ff langskomen maar dat is er neit van gekomen ivm eerder gemaakte afspraken, en het was zo'n verrekt k*tweer!
Om even ons besluit mbt het niet deelnemen op spa toe te lichten:
Verschillende redenen, en sommige hou ik liever privé, hebben het dusdanig moeilijk gemaakt voor ons om het DSC weekend op SPA mee te maken. Het ongeval met de truck en de daarbij toch ergere letsels voor Bjorn en mezelf dan eerst gedacht, en natuurlijk de daaropvolgende verzekeringsperikelen zijn o.a. een grote streep door onze rekening en tijdsbesteding.
Om even in perspectief te zetten, Bjorn is door nek- en rugproblemen nog altijd niet kunnen gaan werken. Ikzelf kan niet langer dan een uurtje of 2 op mijn benen staan en heb sporadisch maar regelmatig last van mijn rechterknie. En ja, dat helpt niet echt bij het focussen op zaken.
Ook zijn er persoonlijke zaken parten gaan spelen bij sommige teamleden, en dat gaat uiteraard meer dan voor!
Of we er in Assen bij gaan zijn blijft een groot vraagteken. Creatief zoeken naar oplossingen is de opdracht nu, maar dat wil niet altijd lukken.
Het hele team werkt hard aan de opvolging, maar de motivatie wordt erg op de proef gesteld door personen en partijen die ons het licht in de ogen blijkbaar niet gunnen. We hebben veel geleerd afgelopen seizoen, maar wat me nog het meest is bijgebleven is dat je bijna niemand op zijn woord kunt vertrouwen. Ben -tig keren tegen de lamp gelopen na "advies" en beloftes van de zogenaamde "pro's" dat het eigenlijk niet grappig meer is.
Verder is het nu gewoon prioriteit om elkaar terug op de rit te krijgen, en de beslissing over het al dan niet rijden op Assen komt dan wel.
Bedankt voor jullie interesse!
-
Luco
Dank je Dennis, jammer dat jullie er niet waren.
Kut dat het met jullie nog niet goed gaat zeg, toch een zwaardere impact geweest dan in eerste instantie werd gedacht.
Ondanks dat er nog verschillende dingen lopen wil ik jullie toch een aanbod doen.
Een maat van mij heeft een grote tent (die van de eerste wedstrijd op Spa).
Ik kan aan hem vragen of jullie tegen een bepaalde vergoeding bij hem in de tent mogen op Assen.
Kan niet beloven dat die het wil maar ik kan iig mijn best doen.
Willen jullie er wat mee kan je me bellen 0653160703.
Kut dat het met jullie nog niet goed gaat zeg, toch een zwaardere impact geweest dan in eerste instantie werd gedacht.
Ondanks dat er nog verschillende dingen lopen wil ik jullie toch een aanbod doen.
Een maat van mij heeft een grote tent (die van de eerste wedstrijd op Spa).
Ik kan aan hem vragen of jullie tegen een bepaalde vergoeding bij hem in de tent mogen op Assen.
Kan niet beloven dat die het wil maar ik kan iig mijn best doen.
Willen jullie er wat mee kan je me bellen 0653160703.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Succes Dennis en Bjorn en vooral beterschap!!
- Snipe
Succes, mannen. Hopelijk zijn jullie er weer bij in Assen!
- Dennis Cavallino
Damn, dat zijn geen goede berichten om te horen Dennis. Jij en Bjorn veel sterkte met het herstel. Gun je lichaam en geest de tijd, want het moet zichzelf herstellen heb ik begrepen. Voetmassages, fruitmandjes en nog meer niet stoere dingen schijnen te helpen.
Je kunt me altijd bellen als je hulp nodig hebt, dat weet je.
Je kunt me altijd bellen als je hulp nodig hebt, dat weet je.
-
allen
Beterschap!
- RVV
- Michel P
+1 en neem een letselschade expert in de handen!allen schreef:Beterschap!
- Peric
Shit zeg, dus toch erger dan verwacht..
Gewoon rustig aan doen, gezondheid is tenslotte het belangrijkste.
Succes ermee!
Gewoon rustig aan doen, gezondheid is tenslotte het belangrijkste.
Succes ermee!
- Niels
- Auto: Prius+
Kl#ten dat het zo tegen valt. Succes met herstellen :!:
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Sterkte mannen!
- RJay
+2Michel P schreef:+1 en neem een letselschade expert in de handen!allen schreef:Beterschap!
En succes om alles weer op de rit te krijgen he.
- De Sjack
He, verdarrie zeg, niks leuks om het seizoen zo te moeten eindigen.
Alle beterschap gewenst!
Alle beterschap gewenst!
- gijzbed-opc
Allemaal van harte beterschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En Laat de moed vooral niet zakken en ga door met jullie droom.
En Laat de moed vooral niet zakken en ga door met jullie droom.
- Prins Claus †
- Auto: Tuscon familiecontainer
Dennis en Bjorn, voorspoedig herstel gewenst!
En hopenlijk zien we de hangbuikzwijntjes weer snel in actie!
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
En hopenlijk zien we de hangbuikzwijntjes weer snel in actie!
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
- Michel P
Bjorn en Dennis heel veel beterschap!
Hoe zijn de plannen van Downforce Motorsport nu, het is helaas erg stil rondom het team.
Michel
Hoe zijn de plannen van Downforce Motorsport nu, het is helaas erg stil rondom het team.
Michel
- Peter Tunissen
Des te stiller het voor de schermen is, des te drukker achter de schermen.
Binnenkort zeker meer in dit theater.
- Michel P
Mooi cliffhangerPeter Tunissen schreef:Des te stiller het voor de schermen is, des te drukker achter de schermen.![]()
Michel
- DownforceJan
Bij Downfore wordt op dit moment hard gewerkt aan plannen voor volgend seizoen.
Het ongeval met de trailercombi op 5 augustus j.l. is inmiddels een heel grote tegenslag gebleken.
Zowel voor Dennis en Bjorn lichamelijk als voor uitvoering van onze plannen voor 2009.
We proberen er op Assen toch nog een keer bij te zijn.
Het is te leuk om dit niet nog een keer te doen dit jaar.
En bovendien kan Lourens kan z'n tweede plaats in het kampioenschap nog veiligstellen.
Hou Downforce in de gaten!
Het ongeval met de trailercombi op 5 augustus j.l. is inmiddels een heel grote tegenslag gebleken.
Zowel voor Dennis en Bjorn lichamelijk als voor uitvoering van onze plannen voor 2009.
We proberen er op Assen toch nog een keer bij te zijn.
Het is te leuk om dit niet nog een keer te doen dit jaar.
En bovendien kan Lourens kan z'n tweede plaats in het kampioenschap nog veiligstellen.
Hou Downforce in de gaten!
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Hoop dat het Laurens lukt de 2e plaats zeker te stelling inderdaad! Dan mag je toch wel van een topjaar spreken lijkt me? Ondanks de tegenslagen die jullie te verwerken hebben gekregen.
Komende donderdag ook Downforce aanwezig, of alleen Peter met een 130i?
Komende donderdag ook Downforce aanwezig, of alleen Peter met een 130i?
- DownforceJan
Nee Steven. Een topjaar is het niet geworden. Teveel teleurstellingen. Die tweede plek is maar een deel van het vermaak. Ik had me er echt veel meer van voorgesteld. Ook de vaste kern van ons team had gezien hun aanhoudende inzet een mooier eerste jaar verdient. Natuurlijk zijn we tevreden met de medewerking van Lourens; dat staat buiten kijf! Volgens jaar moet echter het totaalplaatje wel in orde komen. We hebben toch een mooi visitekaartje afgegeven en dat moet komend seizoen wel tot mooie dingen kunnen leiden. Daarnaast heeft onze mensenkennis een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Dat gaat ons in de toekomst ook behoeden voor fouten en foutjes. Autosport is een bijzondere wereld.
Kortom: veel geleerd en volgend jaar wordt het pas echt super!
- Downforce Hans
DownforceJan schreef:Nee Steven. Een topjaar is het niet geworden. Teveel teleurstellingen. Die tweede plek is maar een deel van het vermaak. Ik had me er echt veel meer van voorgesteld. Ook de vaste kern van ons team had gezien hun aanhoudende inzet een mooier eerste jaar verdient. Natuurlijk zijn we tevreden met de medewerking van Lourens; dat staat buiten kijf! Volgens jaar moet echter het totaalplaatje wel in orde komen. We hebben toch een mooi visitekaartje afgegeven en dat moet komend seizoen wel tot mooie dingen kunnen leiden. Daarnaast heeft onze mensenkennis een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Dat gaat ons in de toekomst ook behoeden voor fouten en foutjes. Autosport is een bijzondere wereld.
Hee oen, neem die telefoon is op joh....
-
ErikS
Downforce is in ieder geval een team waar de sfeer vanaf druipt!
Erg veel schik mee gehad!!
Sterkte @ De jongens!!
Succes @ Laurens en de rest van het team @ Assen!!!
Erg veel schik mee gehad!!
Sterkte @ De jongens!!
Succes @ Laurens en de rest van het team @ Assen!!!