Bericht
door RVV » 01 mei 2014, 10:30
Verdorie, rijden we het vakantie park uit, berg af. Gezin, vader moeder en zoon alledrie met de (eigen) mountainbike voor me. Smalle weg naar beneden, geen haast dus rustig er achter blijven. Ook omdat je met de fiets ter plekke flinke 40 km/h en hoger kan rijden. Klapt de vrouw ineens over de kop. Vliegt met MTB door de lucht en klapt op de grond neer. Gelijk gestopt en getoeterd om haar man die al 100 meter verder was te waarschuwen. Ze had flink pijn maar gelukkig goed aanspreekbaar. Ze kon ook weer zelfstandig staan en even zitten. De man dacht dat ik haar had aangereden. Maar dat misverstand was snel de lucht uit. Het stomme was, ze wilde mij ruimte geven en ging heel dicht op de rand van het asfalt rijden (zaten gaten in) en ik wilde haar juist de ruimte geven. Zo zie je maar weer een ongeluk zit echt in een klein hoekje. Ondanks dat ik geen deel (schuld) uitmaakte van het ongeluk baalde ik wel flink. Omdat ik voor de vrouw wel de aanleiding was voor haar ongeluk Erg spijtig dat het gebeurde.
Anyway de resultaten voor de maand april. Fietsen en hardlopen.
-
Bijlagen
-

- image.jpg (27.23 KiB) 1853 keer bekeken
-

- image.jpg (28.18 KiB) 1853 keer bekeken