http://www.vosfietsen.nl/
http://www.salden.nl/
Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik het wel, mochten er meer goede zijn (in Brabant bijvoorbeeld), dan hoor ik het graag

Destijds een goed aanbieding. Mutsaers biedt nu de Impulso 2014 met Campa Veloce voor iets minder aan. Achteraf gezien had ik dus niet naar DB hoeven gaan.Bram schreef:Ik vind die toevallig net via GoogleEx prof, dus dan zou het wel goed moeten zitten. Doen ook opmeten begrijp ik? Is tot op heden nog nooit gebeurd bij mij
![]()
Jij hebt je Bianchi hier in 's-Hertogenbosch gekocht? Was dat aantrekkelijker dan bij Mutsaars?
Een excuus om een nieuwe fiets te kopenindobesar schreef:Destijds een goed aanbieding. Mutsaers biedt nu de Impulso 2014 met Campa Veloce voor iets minder aan. Achteraf gezien had ik dus niet naar DB hoeven gaan.Bram schreef:Ik vind die toevallig net via GoogleEx prof, dus dan zou het wel goed moeten zitten. Doen ook opmeten begrijp ik? Is tot op heden nog nooit gebeurd bij mij
![]()
Jij hebt je Bianchi hier in 's-Hertogenbosch gekocht? Was dat aantrekkelijker dan bij Mutsaars?
Waarom Mutsaers; altijd bereid om de fiets te bekijken/afstellen/finetunen zonder kosten. Reparaties worden op korte termijn opgepakt, bijv. om de volgende dag een rit te kunnen rijden. Dat geeft mij een goed gevoel als klant.
Waar ben je naar op zoek Bram?
En tijdens het inhalen nog gaan bewegen en 1 hand aan het stuurtje. Dan heb je echt wel heel veel vertrouwen in eigen kunnen, of ben je gewoon een tikkeltje gestoordRobS schreef:
@BramBram schreef:En tijdens het inhalen nog gaan bewegen en 1 hand aan het stuurtje. Dan heb je echt wel heel veel vertrouwen in eigen kunnen, of ben je gewoon een tikkeltje gestoordRobS schreef:
Ik heb het ook een maandje gehad en het voegt niet zo heel veel toe. Het heeft eigenlijk alleen toegevoegde waarde als je een vermogensmeter hebt.matthyssie schreef:Zijn er hier mensen die Strava Pro gebruiken? Is dat handig/leuk/nuttig?
Ik wilde wel eens zien wat er van al die sterke verhalen waar was.DDX schreef:
Fietser met rode jas was een van de aanhakers die we die dag gehad hebben.
Hielke schreef:Ik wilde wel eens zien wat er van al die sterke verhalen waar was.DDX schreef:
Fietser met rode jas was een van de aanhakers die we die dag gehad hebben.
Jaloers! Veel plezier in ieder geval. Kun je iig flink wat hoogtemeters maken als oefening voor L3B.RobS schreef:Na 3 weken op rij fietsen in de Ardennen komend weekend eens een keer niet. Volgende week vrijdag richting Spanje...met de fiets op het dak
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], HansD, Kadett, MJW, WillemBoer en 4 gasten