Ruit is altijd kut, kost me maar 200 euro maar moet een stuk rijden en elk jaar de ruit vervangen wordt de raamstijl/lijst ook niet beter van lijkt me. Doe 6x per jaar Papenburg daar komt er meestal wel een steentje op als mensen niet goed genoeg (of niet) vegen, dat gebeurt helaas soms nog wel eens. En ook op Assen heb ik een paar grote brokken rubber erop gehad van slicks af van voorgangers, meteen koeienogen in de ruit.
Dus tsja, ik zet er meteen een nieuwe ruit in als het weer een daily cruiser wordt maar voor nu laat die stenen en brokken rubber er maar vol op komen, kan je ook gekker doen met twindriften etc en anders is die 200 euro meteen weer weggegooid de eerste trackday, heb daar altijd pech mee.
Doe ik liever zo'n 2 uur blok Zolder voor die centen

2 uur rijblok = 110
brandstof voor die 2 uur = 50 (halve tank / 30 liter met half uurtje rijden half uurtje rusten)
broodje, sate'tje = 40 euro
brandstof heen/weer = 50 euro (300km)
beetje slijtage banden/remmen = 100 euro (veel minder dan een hele dag knallen).
Vond ik het voor die 350 euro (bruto) toch een hoop lol en leuk uitje voor de zondag.