JP@pc MarkS
Corona in Nederland.....
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Corona in Nederland.....
:
JP@pc MarkS
JP@pc MarkS
Laatst gewijzigd door Arthur op 09 jul 2021, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- JP
Waarom ik altijd ?
- Arthur
Tja, waarom?
Omdat het kan!

Omdat het kan!
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Mochten de mods hier aan performance reviews doen, denk ik zeker dat de titel koning van de DF oneliners verdiend is door jarenlange prestaties in creativiteit, consistentie en akelig rake precisie.
- MarkS
- JP
Dat het dan van jouw komt raakt me dieper in mijn ziel dan welke spuit dan ook…
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- Robin
En de jeugd gaat vrolijk verder feesten op geheime locaties.
We zijn veelal gevaccineerd , er bestond zoiets als groepsimmuniteit, en de besmettingen(geen ziekenhuisopnames en slachtoffers, gewoon besmettingen) onder jongeren rijzen de pan uit. In ziekenhuizen is het rustig(er), veelal dóór die vaccinaties. Dat was toch het plan/de bedoeling?
Nou prima.
https://nos.nl/artikel/2388707-rivm-gee ... ag-blijven
En straks gaat de horeca van 00:00 naar 22:00 naar 20:00 naar 18:00 etc en de jeugd feest vrolijk verder(zie eerste zin)
Oftewel, dit gaat niet werken. Het plan was om een overgroot deel van de bevolking te vaccineren en 'de rest niet gevaccineerden' kon dan mee. Luchthavens zijn nog stampvol en supermarkten ook. Kun je niet omheen, maar in supermarkten zitten ook coronahaarden. Maar 'we sluiten de nachthoreca' en dit verhaal kunnen we weer herhalen bij een volgende variant?
Paniekvoetbal en angstzaaien zoals al een dik jaar. Helaas.
Geen goed woord voor over. Alles open houden.
We zijn veelal gevaccineerd , er bestond zoiets als groepsimmuniteit, en de besmettingen(geen ziekenhuisopnames en slachtoffers, gewoon besmettingen) onder jongeren rijzen de pan uit. In ziekenhuizen is het rustig(er), veelal dóór die vaccinaties. Dat was toch het plan/de bedoeling?
Nou prima.
https://nos.nl/artikel/2388707-rivm-gee ... ag-blijven
En straks gaat de horeca van 00:00 naar 22:00 naar 20:00 naar 18:00 etc en de jeugd feest vrolijk verder(zie eerste zin)
Oftewel, dit gaat niet werken. Het plan was om een overgroot deel van de bevolking te vaccineren en 'de rest niet gevaccineerden' kon dan mee. Luchthavens zijn nog stampvol en supermarkten ook. Kun je niet omheen, maar in supermarkten zitten ook coronahaarden. Maar 'we sluiten de nachthoreca' en dit verhaal kunnen we weer herhalen bij een volgende variant?
Paniekvoetbal en angstzaaien zoals al een dik jaar. Helaas.
Geen goed woord voor over. Alles open houden.
- JP
Zijn die 925 miljoen die vrijgemaakt zouden worden aan het testen voor evenementen, dan nu in 3 weken al verdampt ?
- alt
De z,g.n. toename van het virus is de uitkomst van de 1.1 miljard. welke het afgelopen voorjaar in nieuwe testcentra is geïnvesteerd.
De arme jongeren moeten naar de festivals, de kantoortijgers moeten met vakantie.
Nu kunnen per dag miljoenen mensen getest worden.
Dan zitten er zeker een paar tussen die besmet zijn.
Dit wist men in het Binnenhof dat dit zou gaan gebeuren.
De grootste sterfte is van mensen die kanker hebben.
Misschien krijgen wij wel een oproep in de toekomst om een preventieve chemo te ondergaan ter voorkoming van kanker.
De arme jongeren moeten naar de festivals, de kantoortijgers moeten met vakantie.
Nu kunnen per dag miljoenen mensen getest worden.
Dan zitten er zeker een paar tussen die besmet zijn.
Dit wist men in het Binnenhof dat dit zou gaan gebeuren.
De grootste sterfte is van mensen die kanker hebben.
Misschien krijgen wij wel een oproep in de toekomst om een preventieve chemo te ondergaan ter voorkoming van kanker.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Een preventieve chemo?
Ok.
Ok.
-
PeterB
PeterB schreef: 27 jun 2021, 13:40 Over twee weken weer paniek omdat "de cijfers" weer gaan stijgen.
*Wast nog even z'n verzameling mondkapjes, lang leve het OV![]()
Jammer maar helaastomgtr schreef: 27 jun 2021, 14:08 Dat mag ik toch niet hopen . Zolang de ic capaciteit op orde blijft lijkt me weinig reden om aan te scherpen. De ic’s mogen van mij zo ingericht worden dat de capaciteit voor gaat voor reguliere zorg vs bewust ongevaccineerden met corona. Vaccin was gevaarlijker dan Corona? Prima joh. We wachten tot er een plekje vrij komt op de ic. Tot die tijd, succes met het griepje.
Al is het nu om te voorkomen dat NL rood kleurt in het grote Europese kleurenspel..
- JP
Werkt wasbenzine nu beter dan Pfizer of Janssen ?
https://www.nu.nl/binnenland/6144641/bi ... eistof.amp
Vast een oude verwarde man, die van dor houdt..

https://www.nu.nl/binnenland/6144641/bi ... eistof.amp
Vast een oude verwarde man, die van dor houdt..
- Robin
https://www.nu.nl/coronavirus/6144761/o ... oreca.html
En we worden nog steeds om te tuin geleid door deze totale dwazen....
- Arthur
-
DF-user-278
Leg eens uit wat je totaal NIET goed vindt aan de adviezen van het OMT?Robin schreef: 10 jul 2021, 09:49 https://www.nu.nl/coronavirus/6144761/o ... oreca.html
Volgens mij worden de sterk oplopende cijfers met name veroorzaakt door de jeugd die weer eens schijt heeft aan alles.
- JP
Het advies van het OMT was om horeca te sluiten om 2200u, dus het is niet dat de ministers blind het advies volgen.
https://www.nu.nl/coronavirus/6144761/o ... horeca.amp
https://www.nu.nl/coronavirus/6144761/o ... horeca.amp
- Enrico
Hoppa, geen EK maar wel kampioen Corona hockey stick curve. Hulde aan het inzicht van de minister en het RIVM. 

- jos_br
Ik zou weleens willen weten hoeveel procent positief is. Er is door de "versoepelingen" zo achterlijk veel getest dat je dit soort cijfers krijgt. Mensen steeds een worst voor houden en je krijgt dit! Voorlopig lopen de ziekenhuizen leeg, eerder spiegelde ze zich hieraan.535d schreef: 10 jul 2021, 20:34Leg eens uit wat je totaal NIET goed vindt aan de adviezen van het OMT?Robin schreef: 10 jul 2021, 09:49 https://www.nu.nl/coronavirus/6144761/o ... oreca.html
Volgens mij worden de sterk oplopende cijfers met name veroorzaakt door de jeugd die weer eens schijt heeft aan alles.![]()
Jos.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Hier de IC bedjes.
Die dingen die we vroeger telden, voordat testuitslagen het nieuwe ding was.
Die dingen die we vroeger telden, voordat testuitslagen het nieuwe ding was.
-
Kadett
Voor NL zelf zal belangrijkste zijn of de IC bedden leeg blijven, voor de internationale handel en tourisme gaat dat alleen niet op.
-
OnlineMartijn_bmw
Dat dacht ik eerst ook, maar toch niet de reden want niet alleen het aantal testen maar ook het percentage positief is met zelfde tempo gestegen:jos_br schreef: 10 jul 2021, 21:44Ik zou weleens willen weten hoeveel procent positief is. Er is door de "versoepelingen" zo achterlijk veel getest dat je dit soort cijfers krijgt. Mensen steeds een worst voor houden en je krijgt dit! Voorlopig lopen de ziekenhuizen leeg, eerder spiegelde ze zich hieraan.535d schreef: 10 jul 2021, 20:34Leg eens uit wat je totaal NIET goed vindt aan de adviezen van het OMT?Robin schreef: 10 jul 2021, 09:49 https://www.nu.nl/coronavirus/6144761/o ... oreca.html
Volgens mij worden de sterk oplopende cijfers met name veroorzaakt door de jeugd die weer eens schijt heeft aan alles.![]()
Jos.
- Bijlagen
-
- 29023064-1CBB-401A-9178-04611FFD8743.png (684.01 KiB) 496 keer bekeken
- JP
De vakantie kan mij gestolen worden, de evenementen eveneens, de kroegen en restaurants hetzelfde. Mij gaat er om dat we klaar moeten zijn, dat als over een 5-6weken de scholen weer open gaan, en de kids weer fysiek onderwijs kunnen gaan krijgen.
- jos_br
Dacht iedereen er maar zo over...........JP schreef: 10 jul 2021, 22:15 De vakantie kan mij gestolen worden, de evenementen eveneens, de kroegen en restaurants hetzelfde. Mij gaat er om dat we klaar moeten zijn, dat als over een 5-6weken de scholen weer open gaan, en de kids weer fysiek onderwijs kunnen gaan krijgen.
Jos.
- Arthur
Nee, we geven gewoon nu ‘de jeugd’ de schuld, die overal ‘schijt’ aan heeft. Uiteraard zullen er hier (ook) een paar rotte appels tussen zitten… Maar, de nachtclubs gingen open, de kroegen mochten langer open zijn, ze mochten dit en ze mochten dat. En nu lopen de cijfers op en is het hun schuld?