JP@pc MarkS
Mochten de mods hier aan performance reviews doen, denk ik zeker dat de titel koning van de DF oneliners verdiend is door jarenlange prestaties in creativiteit, consistentie en akelig rake precisie.
Dat het dan van jouw komt raakt me dieper in mijn ziel dan welke spuit dan ook…
PeterB schreef: 27 jun 2021, 13:40 Over twee weken weer paniek omdat "de cijfers" weer gaan stijgen.
*Wast nog even z'n verzameling mondkapjes, lang leve het OV![]()
Jammer maar helaastomgtr schreef: 27 jun 2021, 14:08 Dat mag ik toch niet hopen . Zolang de ic capaciteit op orde blijft lijkt me weinig reden om aan te scherpen. De ic’s mogen van mij zo ingericht worden dat de capaciteit voor gaat voor reguliere zorg vs bewust ongevaccineerden met corona. Vaccin was gevaarlijker dan Corona? Prima joh. We wachten tot er een plekje vrij komt op de ic. Tot die tijd, succes met het griepje.
Leg eens uit wat je totaal NIET goed vindt aan de adviezen van het OMT?Robin schreef: 10 jul 2021, 09:49 https://www.nu.nl/coronavirus/6144761/o ... oreca.html
En we worden nog steeds om te tuin geleid door deze totale dwazen....
Ik zou weleens willen weten hoeveel procent positief is. Er is door de "versoepelingen" zo achterlijk veel getest dat je dit soort cijfers krijgt. Mensen steeds een worst voor houden en je krijgt dit! Voorlopig lopen de ziekenhuizen leeg, eerder spiegelde ze zich hieraan.535d schreef: 10 jul 2021, 20:34Leg eens uit wat je totaal NIET goed vindt aan de adviezen van het OMT?Robin schreef: 10 jul 2021, 09:49 https://www.nu.nl/coronavirus/6144761/o ... oreca.html
Volgens mij worden de sterk oplopende cijfers met name veroorzaakt door de jeugd die weer eens schijt heeft aan alles.![]()
Dat dacht ik eerst ook, maar toch niet de reden want niet alleen het aantal testen maar ook het percentage positief is met zelfde tempo gestegen:jos_br schreef: 10 jul 2021, 21:44Ik zou weleens willen weten hoeveel procent positief is. Er is door de "versoepelingen" zo achterlijk veel getest dat je dit soort cijfers krijgt. Mensen steeds een worst voor houden en je krijgt dit! Voorlopig lopen de ziekenhuizen leeg, eerder spiegelde ze zich hieraan.535d schreef: 10 jul 2021, 20:34Leg eens uit wat je totaal NIET goed vindt aan de adviezen van het OMT?Robin schreef: 10 jul 2021, 09:49 https://www.nu.nl/coronavirus/6144761/o ... oreca.html
Volgens mij worden de sterk oplopende cijfers met name veroorzaakt door de jeugd die weer eens schijt heeft aan alles.![]()
Jos.
Dacht iedereen er maar zo over...........JP schreef: 10 jul 2021, 22:15 De vakantie kan mij gestolen worden, de evenementen eveneens, de kroegen en restaurants hetzelfde. Mij gaat er om dat we klaar moeten zijn, dat als over een 5-6weken de scholen weer open gaan, en de kids weer fysiek onderwijs kunnen gaan krijgen.
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Google [Bot], Kadett, Sabberjoch, smiley en 22 gasten