Excuses van de naam. Typo

Pas op he leraar brammetje
Dat lijkt me niet zo zinvol, een beetje stabiliteit kan geen kwaad. Dat dit zo lang duurt is gezien de verkiezingsuitslag niet raar, wel teleurstellend.tomgtr schreef: 13 jun 2017, 18:27 Wouter, dan klapt elke coalitie binnen een paar maanden, dan is het namelijk geen coalitie.
... samen met D66 en CDA. Wilders heeft zichzelf in een positie gezet waarin niemand met hem wil regeren. Ook al zou de VVD het wel willen, dan nog zou de PVV geen kans maken. Als Wilders op dezelfde voet blijft doorgaan gaatie pas regeren nadat hij minimaal 60 zetels heeft gehaald.Fernando schreef: 13 jun 2017, 20:28 Lol als je rutte hoort orakelen over landsbelang en over je schaduw heenstappen maar zelf de pvv blijft uitsluiten...
Even 'n paar stukjes uit die brief die ik ook gisteren las. 'ZO dicht bij de macht', huh? Rutte had de meeste stemmen, gevolgd door Wilders dacht ik? Welke 'macht'?Bram schreef: 14 jun 2017, 17:17 Vind dit wel een mooie brief:
Als je ZO dicht bij de macht bent en daadwerkelijk een verschil kunt maken op klimaat/milieu (Groen) en inkomenspolitiek (Links) en je laat het dan lopen op 'waterdichtheid', terwijl 90 procent van Nederland vindt dat migratie beperkt moet worden vanwege allerlei legitieme en praktische redenen, dan houdt het echt op voor mij.
Ik leef in een echte wereld, niet in een idealistische droomwereld.
Jay Legerstee, Wijk bij Duurstede
Ik quote mezelf maar even Tom.Riceaux schreef: 14 jun 2017, 09:59 Straks eerst zomerreces. Daarna sluit de PvdA weer aan bij de onderhandelingen. Klaar.
Hier zat ik net over na te denken... maar wie anders? Moeten we dan maar Wilders als nederlands vertegenwoordiger op het wereldtourneel hebben? Die kan het maar over 2 dingen hebben: vluchtelingen en israel. Dan hebben we Buma... ik weet het niet. Pechtold zie ik nog wel zitten maar dan houdt het wel op. Roemer? Wis his engels we hit a flater so that will not work. Dan hebben we Klaver. Nou, die kan op een EU top meteen de ballenbak in om zich te vermaken of met Lego gaan spelen want niemand zal een net af studentje serieus nemen.romo schreef: 14 jun 2017, 20:52Rutte wil helemaal geen herverkiezing, hij wil alleen maar verder regeren en MP zijn.
Op zich heeft die meneer wel een punt, als GL het migratiestandpunt had laten vallen had die op andere punten zeker kunnen scoren omdat rutte gewoon weer mp wil worden en dus waarschijnlijk redelijk wat water bij de wijn had gedaan bij de andere punten van GL, dus in verhouding had GL dus redelijk wat "macht" kunnen hebben.romo schreef: 14 jun 2017, 17:41 ^"daadwerkelijk verschil kunt maken"
Toen ben ik afgehaakt, ik had het een poging willen geven, echt waar![]()
Beter dan bovenstaande stukje kan diploma inflatie niet verwoord worden...........
De geiten wollen sok doet zijn/haar naam weer eer aan............
Mijnheer moet toch weten wat het verschil tussen het "motorblok" en het "ventieldopje" is?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], SlowCo en 4 gasten