Jan Visser schreef:Femme, een foutmelding in het airbag systeem is nog steeds geen afkeurpunt voor de APK. Wel is het zo dat het na 1 mei op het keuringsformulier vermeld dient te worden........
Oh, dat scheelt dan, blijft natuurlijk wel dat dit
Over de werking van de airbags tijdens een crash durf ik wel te wedden dat ze niet gaan ploffen, en dat komt door de foutmelding.
niet fijn is. Ik las wel een verhaal van iemand met een E46 met aftermarket stoelen die ook zijn lampje had branden maar bij een schuiver op een circuit mooit een airbag voor zijn toeter zag verschijnen.
Zaten er eerst ook stoelen in met zijairbags? Als dat het geval was zou die melding natuurlijk niet raar zijn. Denk dat het dan ook wel op te lossen is met een weerstandje wat de natuurlijke weerstand van een zijairbag moet simuleren.
Nee, geen zijairbags. Normaal gesproken komt de foutmelding van de gordelspanner, de gordelsluiter of de druksensor in de stoel. Die laatste hebben we in de bijrijdersstoel laten zetten en de eerste twee zouden nog steeds aangesloten moeten zijn (liggen onder de stoel).
JWD schreef:Hoeveel betaal je voor de PSC's als ik vragen mag?
Ik heb er aardig wat moeite voor moeten doen maar ik heb ze binnen en kan ze voor een (naar mijn idee) leuk prijsje krijgen.
Ze zien er zelfs snel uit!

Insgesamt 1.280 euro incl. verzending voor 2x 235/35 R19 en 2x 265/30 R19 van een Duitse shop.