Maserati Ghibl by Novitec. Heerlijke wagen.

Gaaf ding, en inderdaad mooie kleurcombi. Ook het interieur helemaal in het zwart is wel mooi, meestal vind ik die oudere Maserati interieurs niet echt mooi..GTRene schreef:ook maar ff hier, zo'n prachtige auto voor dat geld incl dikke 410pk V8Porno
![]()
Dit mag ook zeker tot een koopje worden gezien.
Prachtige Maserati Ghibli die normaal een 2.0 V6 of 2.8 V6 heeft....
Echter deze heeft een 410pk sterke V8 net als de Shamal echter die heeft 328pk oid.
dus dikke V8 in de mooie Ghibli body voor maar 12.900,-euro![]()
meer klasse en power krijg je bijna niet voor dat geld, nog mooie kleur ook...damn![]()
Keurig nette Maserati Ghibli 3.2 V8 Bi-Turbo 410 Pk, een heerlijk beest om te rijden!!
Zover bekend de enige in Nederland.
V8 op kenteken, het is een Qp biturbo motor met kms computer.
ook de wielophanging en de remmen zijn van de Qp
de auto is voorzien van speciaal voor deze auto gebouwde intrax veren en dempers.
compleet rvs uitlaatsysteem met een prachtig donker geluid.
verder heeft hij oa.: automatische airco, lederen bekleding, elektrische ramen voor, houtafwerking interieur en stuurbekrachtiging.
Deze auto moet u gezien en gereden hebben om het verschil met een gewone ghibli te ervaren.
dit terwijl een gewone ghibli al een heerlijke auto is.
Er staat er een op mp.nl voor ruim 5 ton, zag ik net.Tim N schreef:Kost idd wel wat René vorig jaar een verkocht op een veiling 460.000
Alfa Romeo
1900 CSS Series 2 Five Window Coupe with five speed floor shift, extensive race history
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 77702.html" onclick="window.open(this.href);return false;Die italienische Designschmiede Zagato präsentiert auf der Villa d'Éste das Conceptcar Zagato Maserati Mostro, das an das Maserati 450 S Coupé Zagato "Monster" von 1957 erinnern soll.
Jaren geleden bij Spa Italia deze man zien rijden, zo trots als een pauw!Tristan schreef:Machtig! Na de Miura vind ik dit de mooiste Lambo ooit gemaakt. Mooie liefhebber ook:knip
http://www.thesportscoupe.com/tsc_speci ... 053&t=next" onclick="window.open(this.href);return false;Topsnelheid: 200 Km/h
Cilinderinhoud: 1996 cc
Max. vermogen: 122 @6300 (PK@RPM)
Aantal cilinders: 8
Motortype: V
Rijklaar gewicht: 890 Kg
Siata was the acronym for an Italian company that originally provided auto equipment and engine conversions, especially for Fiats. Automobile production began in 1948. Among the early Siatas were roadsters and coupe versions of the Fiat 8V coupe, both of which were produced as a joint effort with Fiat. (The order of the letter and numeral - 8V - was reversed as they though Henry Ford had patented the V8 name.)
The car is powered by an overhead-valve, 1977cc (2-liter) V8 engine developing 110 horsepower coupled to a manual transmission and capable of about 125 mph.
The very light aluminum bodies were made by Vignale and included a hood scoop. Siatas were mainly exported to the United States, where they took part in many sports car races. The 1875-pound car sold for $6,000.
The Siata 208 was launched to much critical acclaim late in 1952. Around sixty Siata chassis were produced in 1953 and 1954 and they received at least six different body styles. The most common of these are the 208S for the open cars and the 208SC for these slightly larger coupes.
The Carrozzeria Motto-built Spyder body was a popular choice with its lightweight and nimble chassis. It is not known who designed this coupe body but it was either Franco Scaglione or Giovanni Michelotti. The first coachbuilder for these coupes as Stabilimenti Farina but they folded after just six examples were produced. A further nine coupes were constructed along the same liens by the small coachbuilder, Carrozzeria Balbo in Turin.
Bizzarrini 1900 GT Europa
Bizzarrini also managed a scaled-down 5300 GT project. Designed for GM-Opel, it was based on Opel 1900 platform. Bizzarrini's proposal was more aggressive and good looking. It was a baby-looking 5300 GT. The production Opel GT was designed by factory stylists and was less aggressive but still beautiful. Bizzarrini then decided to build the car himself. Around 17 prototypes were completed. The car is officially named as the Bizzarrini 1900 GT Europa. One of these cars has a barchetta body. Some cars are powered by 1300 and 1600 four cylinder engines sourced from GM, Alfa Romeo and FIAT. There is even a highly developed racing version with SPICA fuel injection system.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 11 gasten