Ontzettend mooie velgen overigens Stephane, lijken wel wat op het origineel dussuh.. .DOEN

Ja, gelijk kijken of je zo'n aantekening kunt laten maken.Emiel schreef:Mooi die kleine kentekenplaat voor, dat zal ik maar direct doen als ik de Elise kan gaan invoeren.
Vind ik ook wel. Even afwachten wat ze kosten. Zullen niet goedkoop zijn.Emiel schreef:Ontzettend mooie velgen overigens Stephane, lijken wel wat op het origineel dussuh.. .DOEN
Ik vond het ook wel grappig, dus wie weet. Valt alleen een beetje op en de vraag is of dat nu wel zo handig isallen schreef:Vertrouw op mij: oranje gaat echt stoer staan! 8)
Inderdaad, wederzijdsInne schreef:aangenaam kennismaken :banaan:Stéphane schreef:Was weer goed te doen met Cabriotoer vandaagErg grappig om met Inne en nog een andere Elise soort synchroon kunstschaatsoefening uit te voeren op een met sneeuw bedekte parkeertplaats ergens in Katwijk (als ik me niet vergis).
allen schreef:Kunnen we Rene niet tijdelijk een ban geven tot Stephane oranje wielen onder z'n Elise heeft zitten?
en zelfs Available from stock in both CENTRE LOCK and PCD versions.White, Anthracite, Racing Black, Silver and Primer coat
Als ik op 17x8 google kom ik toch een aantal leveranciers/klanten tegen, zijn dat verkeerde ET's / naaf dan etc?Stéphane schreef:Net gebeld met Van Klei, importeur. 16x7 is €255 bruto prijs en 17x7 is €338 bruto. Dat is dus goed te overzien.
Heb er nog even verder achteraan gebeld met een dealer, maar probleem is toch die 17x7. Ik heb nu 17x8 en dat wordt dan toch weer een stuk lastiger omdat je dan weer met 2,5cm smallere banden moet gaan werken, wat het weggedrag negatief beínvloedt. Dus de Alleggerita's gaan toch niet werken vrees ik.
Gebruikers op dit forum: Cuprafan_123, Majestic-12 [Bot] en 5 gasten