Steve, knappe handling van de situatie.. Veel sterkte allemaal!
BMW M3 GTS
- RVV
Re: BMW M3 GTS
Steve, knappe handling van de situatie.. Veel sterkte allemaal!
- Hielke
Sterkte met de nasleep van deze verschrikkelijke klapper.
Dat de betroffenen er maar zo weinig mogelijk op mogen houden.
Ik kan me de fout indenken. Op momenten dat er geen ander verkeer was is het me in Engeland ook meerdere keren overkomen dat ik op de verkeerde weghelft zat.
Dat de betroffenen er maar zo weinig mogelijk op mogen houden.
Ik kan me de fout indenken. Op momenten dat er geen ander verkeer was is het me in Engeland ook meerdere keren overkomen dat ik op de verkeerde weghelft zat.
- Robertdj
Zwaar klote zeg, sterkte met de nasleep.
Hopelijk houden jullie er geen langdurig letsel aan over.
Hopelijk houden jullie er geen langdurig letsel aan over.
-
OnlineWill F.
Allemachtig
Ook hier kippenvel op de armen bij het lezen van je realistische weergave. Brrr.
Hoop dat je er ook op termijn niets anders dan een nare herinnering aan over houdt.
Ook hier kippenvel op de armen bij het lezen van je realistische weergave. Brrr.
Hoop dat je er ook op termijn niets anders dan een nare herinnering aan over houdt.
-
ErnstV
Sterkte. En wat een geluk.
- Michel P
Blik is maar blik, dat geld ook voor BMW's. Laten we hopen dat iedereen volledig zal herstellen. Maar kan me de WTF wel voorstellen........
Michel
Michel
- Fernando
Pfff wat een ellende, gelukkig dat jullie het allemaal kunnen navertellen. Sterkte....
- Laurens
Pfoe das een flinke klap geweest, heel veel sterkte met de afhandeling, en zoals inderdaad al gezegd als je er zelf maar goed van af komt. Die auto is te vervangen...
- Thomas 325i
Was woensdagmiddag nog in Adenau. De eigenaar van de snackbar bij de entree van de Ring vertelde het ons. Hij liet ons ook de krant van die dag zien met de foto. Echt vreemd om die wagen zo te zien, terwijl je hem daarvoor nog hebt zien trappen op de baan. Heel erg zonde! Gelukkig ben je er zelf heelhuids vanaf gekomen. Zit zelf in de autoschade branche dus ik kijk niet snel op van wat schade, maar jemig wat ziet die GTS er uit!
Succes met de hele nasleep!
Succes met de hele nasleep!
-
steve smith
Even voor de zekerheid: dat zijn dus verschilende auto's. De auto in kwestie is heeft de baan dus niet gehaald.Thomas 325i schreef:Echt vreemd om die wagen zo te zien (terwijl je hem daarvoor nog hebt zien trappen op de baan)
@ all: dank voor reacties!
- Fernando
Dat google translate werkt niet feilloos:

De Brit was met zijn Peugeot, de L-92, Nurburgring weg komt naar Adenau. Na het verlaten van de Nordschleife reed hij, zoals hij gewend is in Engeland, aan de linker kant van de weg en botste frontaal op een blinde linkshandige met een tegemoetkomende personenauto Nederland
- Paskal
- Auto: meerdere
Hey Steve,
Schrok ook enorm toen ik het maandag hoorde. Gelukkig rechtstreeks via jou gehoord dat je er op goede wijze bent uitgestapt. Zoals je al zei zie je nu wat het verschil is tussen de sterkte van zo'n GTS en een 306 die dus zo sterk is als een natte krant.....
Je kon er uiteraard helemaaaaal niks aan doen en dat geeft maar weer aan hoe gevaarlijk die weggetjes rondom de Ring zijn. Heb daar al zeer veel ernstige ongevallen zien gebeuren helaas.
Sterkte met de verdere afhandeling van e.e.a.
Schrok ook enorm toen ik het maandag hoorde. Gelukkig rechtstreeks via jou gehoord dat je er op goede wijze bent uitgestapt. Zoals je al zei zie je nu wat het verschil is tussen de sterkte van zo'n GTS en een 306 die dus zo sterk is als een natte krant.....
Je kon er uiteraard helemaaaaal niks aan doen en dat geeft maar weer aan hoe gevaarlijk die weggetjes rondom de Ring zijn. Heb daar al zeer veel ernstige ongevallen zien gebeuren helaas.
Sterkte met de verdere afhandeling van e.e.a.
- Tom van H.
Blij dat het zo is afgelopen, was wel even schrikken toen je Gerwin belde! Geloof dat hij 10 seconde later al de pistenklause was uitgelopen. Gelukkig kunnen we dat biefstukje gewoon een volgende keer inhalen
Nu weer het zoeken naar een nieuwe GTS, ook weer een uitdaging opzich...
Nu weer het zoeken naar een nieuwe GTS, ook weer een uitdaging opzich...
- Petrolhead Tom
In Duitsland staan er sowieso nog twee te koop, maar dat hoef ik Steve niet te vertellen natuurlijk.
- Niels
- Auto: Prius+
Wat een gebeurtenis man! Ik denk dat je flink mazzel hebt dat de Brit nog enigszins tot een uitwijk manoeuvre kwam. Lijkt me uitermate spannend (lees: dood eng) om daarop te zitten wachten als je ziet gebeuren dat er iemand frontaal op je af komt....
Succes met de afhandeling verder!
Succes met de afhandeling verder!
- Jelmer850i
Phoe sterkte nog, zoiets ga je niet snel vergeten.
Ik was die dag ook op de ring, heb de GTSén wel gezien. Echter had ik niet door dat er 2x NLs bij waren, wel een Duitse en een een NLér.
Nog een foto van gemaakt. Ik weet niet als dit de 'overleden' versie is.
Ik was die dag ook op de ring, heb de GTSén wel gezien. Echter had ik niet door dat er 2x NLs bij waren, wel een Duitse en een een NLér.
Nog een foto van gemaakt. Ik weet niet als dit de 'overleden' versie is.
- Bijlagen
-
- Helaas onscherp
- DSC_0509.JPG (1.48 MiB) 1428 keer bekeken
-
- DSC_0508.JPG (1.45 MiB) 1428 keer bekeken
- Joost
Wat een verhaal.
Sterkte gewenst aan alle betrokkenen.
Sterkte gewenst aan alle betrokkenen.
-
Philip Ring
Heel, heel blij dat Steve er zo vanaf is gekomen (het enige dat echt telt) en hoop dat de schotten er 'als nieuw' uitkomen! Fingers crossed.
Wel een traantje gelaten over het oranje mostertje, het waren namelijk twee fantastische dagen
Een ding weet ik nu wel echt zeker na een paar uur in deze auto: jullie zullen binnen afzienbare tijd 2 GTSen met NL platen achter elkaar over de ring zien gaan - nadat ze van dezelfde trailer zijn afgereden
Cheers! P
Wel een traantje gelaten over het oranje mostertje, het waren namelijk twee fantastische dagen
Een ding weet ik nu wel echt zeker na een paar uur in deze auto: jullie zullen binnen afzienbare tijd 2 GTSen met NL platen achter elkaar over de ring zien gaan - nadat ze van dezelfde trailer zijn afgereden
Cheers! P
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Sprak zojuist Hans even en die vertelde het mij, godskolere wat een avontuur Steve, gelukkig ben je er (relatief) goed vanaf gekomen en de tegenpartij ook. Jammer van dat dure maar god zij dank erg degelijke stuk blik, maar het is niet anders...
Vanavond drinken we er wel ééntje op
...
Ben
Vanavond drinken we er wel ééntje op
Ben
-
Emiel
Wat een verhaal inderdaad. Sterkte met de afwikkeling voor steve en de eigenaar.
- Tommy
Wat een verhaal. Oh ja, Tom heeft helaas moeten ontdekken dat G's cola "light" was
Zeggen aan tafel, we wachten nog op Steve... tring... "waar sta je dan?"... rest van tafel.. dat klinkt niet goed.... "met jou alles goed?"... tafel.. KUT... Buiten levensgevaar is iig een goed teken voor de schot, hopelijk ook niet met blijvend letsel.
En Jenna maar jammeren over de GTS... .JENNA!
@ Jelmer, de RBL was het niet.
Zeggen aan tafel, we wachten nog op Steve... tring... "waar sta je dan?"... rest van tafel.. dat klinkt niet goed.... "met jou alles goed?"... tafel.. KUT... Buiten levensgevaar is iig een goed teken voor de schot, hopelijk ook niet met blijvend letsel.
En Jenna maar jammeren over de GTS... .JENNA!
@ Jelmer, de RBL was het niet.
- Snipe
Ik kan het me voorstellen...Philip Ring schreef:Wel een traantje gelaten over het oranje mostertje, het waren namelijk twee fantastische dagen![]()
-
Tom
Heftig verhaal Steve.
Gelukkig zelf okay...
En succes met de afhandeling.
Gelukkig zelf okay...
En succes met de afhandeling.
- Thomas 325i
Owja natuurlijksteve smith schreef:Even voor de zekerheid: dat zijn dus verschilende auto's. De auto in kwestie is heeft de baan dus niet gehaald.Thomas 325i schreef:Echt vreemd om die wagen zo te zien (terwijl je hem daarvoor nog hebt zien trappen op de baan)
@ all: dank voor reacties!
Is de wagen eigenlijk economisch totallos? Ik kan me zo voorstellen dat een wagen met een dergelijke waarde niet zo snel los gaat. Of is het zo ernstig dat dit echt niet meer reparabel is?
-
ErikS
Mooi bericht. Je heb schijt aan het stuk blik!Philip Ring schreef:Heel, heel blij dat Steve er zo vanaf is gekomen (het enige dat echt telt) en hoop dat de schotten er 'als nieuw' uitkomen! Fingers crossed.
Cheers! P
Succes met de, hopelijk snelle, zoektocht naar een nieuwe.