Steve, knappe handling van de situatie.. Veel sterkte allemaal!
Even voor de zekerheid: dat zijn dus verschilende auto's. De auto in kwestie is heeft de baan dus niet gehaald.Thomas 325i schreef:Echt vreemd om die wagen zo te zien (terwijl je hem daarvoor nog hebt zien trappen op de baan)
De Brit was met zijn Peugeot, de L-92, Nurburgring weg komt naar Adenau. Na het verlaten van de Nordschleife reed hij, zoals hij gewend is in Engeland, aan de linker kant van de weg en botste frontaal op een blinde linkshandige met een tegemoetkomende personenauto Nederland
Ik kan het me voorstellen...Philip Ring schreef:Wel een traantje gelaten over het oranje mostertje, het waren namelijk twee fantastische dagen![]()
Owja natuurlijksteve smith schreef:Even voor de zekerheid: dat zijn dus verschilende auto's. De auto in kwestie is heeft de baan dus niet gehaald.Thomas 325i schreef:Echt vreemd om die wagen zo te zien (terwijl je hem daarvoor nog hebt zien trappen op de baan)
@ all: dank voor reacties!
Mooi bericht. Je heb schijt aan het stuk blik!Philip Ring schreef:Heel, heel blij dat Steve er zo vanaf is gekomen (het enige dat echt telt) en hoop dat de schotten er 'als nieuw' uitkomen! Fingers crossed.
Wel een traantje gelaten over het oranje mostertje, het waren namelijk twee fantastische dagen
Een ding weet ik nu wel echt zeker na een paar uur in deze auto: jullie zullen binnen afzienbare tijd 2 GTSen met NL platen achter elkaar over de ring zien gaan - nadat ze van dezelfde trailer zijn afgereden
Cheers! P
Gebruikers op dit forum: Fabian, Google [Bot] en 3 gasten