Poeh, die stond behoorlijk op scherp zeg.MarkS schreef: 27 feb 2017, 23:47 Krol nu bij Pauw en Jinek, hij doet er alles aan om er weer 4 zetels af te praten.
En ik denk dat het hem gaat lukken ook.![]()
Nederland gaat naar de haaien
- Hielke
Re: Nederland gaat naar de haaien
- MarkS
Hij was wel consistent, met z'n versprekingen WAO, AOW ...
- Snipe
Hij ging steeds dichter bij Halbe Zijlstra zitten. Ik had eigenlijk verwacht dat hij voor het einde van het programma bij hem op schoot zou zitten.
-
Heb het Lagerhuis gezien. Als je last van je hart wil moet je dat gaan zien. Als dat de afspiegeling van onze bevolking is kan je beter maar snel zorgen dat je dit land verlaat! Modderfok wat een idioten zitten daar. Daar zou ik als politicus absoluut nog geen seconde willen zitten!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Zag het ook, dacht exact hetzelfde...
- MarkS
Krijg soms al uitslag van een normale uitzending van dwdd maar dat Lagerhuis sla ik over. Idd vanwege bovenstaande reden.
- Hielke
Krijg in vergelijking met de sprekers van het originele Lagerhuis (Marcel van Dam) sterk het idee dat er nu veel schreeuwers en andere excentriekelingen worden uitgenodigd.Andre schreef: 28 feb 2017, 01:33 Heb het Lagerhuis gezien. Als je last van je hart wil moet je dat gaan zien. Als dat de afspiegeling van onze bevolking is kan je beter maar snel zorgen dat je dit land verlaat! Modderfok wat een idioten zitten daar. Daar zou ik als politicus absoluut nog geen seconde willen zitten!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Iemand een uitzending gemist linkje daarvan ofzo?
Ik dacht even dat Marcel van Dam al kassiewijle was, maar nee hoor, jammer.
Ik dacht even dat Marcel van Dam al kassiewijle was, maar nee hoor, jammer.
- Riceaux
-
Thanks Rico.
-
Mijn avondeten is er weer uitgekomen helaas. Wat en lulverhaal zonder onderbouwing van de Simons zeg. En dat volk dat er nog om klapt en joelt ook, zijn die achterlijk of worden die gewoon betaald?
Wat mij nog het meest opvalt - niet alleen in dit debat, maar in elk interview of tafelgesprek met haar - is dat ze overal doorheen lult. Als die Baudet begint te spreken, maar merkt dat zij nog niet klaar is kapt hij binnen twee woorden. Simons onderbreekt en blijft vervolgens net zolang doorlullen tot de ander maar z'n mond houdt.
Kleine aanvulling: Waarom spreekt Simons telkens namens 'alle' allochtonen en vrouwen? Alleen in dit korte debat hoor je al dat mensen het daarmee niet eens zijn. Ze denkt volgens mij een messias te moeten zijn voor alles dat niet roomblank is met een lul. Ze moet en wíl de boeken ingaan als iemand die iets heeft betekend voor de zogenaamde onderdrukte bevolkingsgroep in Nederland. Dat daar geen vraag naar is deert haar echter niet.
Wat mij nog het meest opvalt - niet alleen in dit debat, maar in elk interview of tafelgesprek met haar - is dat ze overal doorheen lult. Als die Baudet begint te spreken, maar merkt dat zij nog niet klaar is kapt hij binnen twee woorden. Simons onderbreekt en blijft vervolgens net zolang doorlullen tot de ander maar z'n mond houdt.
Kleine aanvulling: Waarom spreekt Simons telkens namens 'alle' allochtonen en vrouwen? Alleen in dit korte debat hoor je al dat mensen het daarmee niet eens zijn. Ze denkt volgens mij een messias te moeten zijn voor alles dat niet roomblank is met een lul. Ze moet en wíl de boeken ingaan als iemand die iets heeft betekend voor de zogenaamde onderdrukte bevolkingsgroep in Nederland. Dat daar geen vraag naar is deert haar echter niet.
-
Tja, ik werd er niet zo blij van:)
Bij rond de 11 minuten trekt die donkere dame van leer hoeveel sollicitatiebrieven ze nog moet schrijven eer ze aan 'n baan komt want ze zien allemaal haar bruine hoofd.....Nu zie ik alleen maar een onsympathieke rotkop bij dat wijf al was ze pimpelpaars met witte stippen, daar gaat die oogopslag en look om d'r bek niet van weg
Dat vrouwtje met d'r hoofddoek snapt 'm, maar die mag ook wel af, staat veel eleganter:)
Bij rond de 11 minuten trekt die donkere dame van leer hoeveel sollicitatiebrieven ze nog moet schrijven eer ze aan 'n baan komt want ze zien allemaal haar bruine hoofd.....Nu zie ik alleen maar een onsympathieke rotkop bij dat wijf al was ze pimpelpaars met witte stippen, daar gaat die oogopslag en look om d'r bek niet van weg

Dat vrouwtje met d'r hoofddoek snapt 'm, maar die mag ook wel af, staat veel eleganter:)
Laatst gewijzigd door Robin op 28 feb 2017, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Luco
Dit wijf mogen ze van mij op de brandstapel zetten, aandachtsgeile hoer.
- JP
Dan krijgt ze roetvegen.....
-
Maar ik ben eruit. Optimisme en ervaring plus economisch gezien niet slecht: VVD
-
Ik blijf bij FvD. VVD vertrouw ik echt voor geen meter meer, vooral Rutte himself als leider.
Hoop echt dat FvD naar minstens twee zetels gaat. Dat is een goede start en onderscheidt hen van VNL en GeenPeil.
Hoop echt dat FvD naar minstens twee zetels gaat. Dat is een goede start en onderscheidt hen van VNL en GeenPeil.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Yep, ik ben er al een tijdje uit: FvD. Of het een verschil gaat maken weet ik niet maar mag Baudet en Hiddema graag aanhoren en hun standpunten plus kandidatenlijst zijn gewoon prima. Verder eens met Zed240 inzake geen vertrouwen in VVD, Mark en gevestigde politiek.
-
Stemwijzer gedaan.
Het is PVV of FvD volgens de stemwijzer.
Het is PVV of FvD volgens de stemwijzer.
- Snipe
Ik vraag me wel af hoe die Stemwijzer de standpunten van de PVV te weten is gekomen. Want op hun eigen website staat alleen nog maar een 'concept verkiezingsprogramma' waarin ik de antwoorden op veel vragen uit de Stemwijzer in elk geval niet kon vinden.
-
Fvd wil ik wel, maar vind ze nog te klein, Hiddema en Baudet duiden exact hoe ik het zie. Ik vond Baudet wel wat semi geintimideerd door Sylvana, haast bijna verlegen hoe hij keek. Daar schrok ik wat van. Nooit door zo'n troela die Nederland in de uitverkoop zet, je af laten wimpelen, ook al hing ze op 'n poster boven je bed 20 jaar terug:)
Dat had ik Rutte cs beter zien doen.
Als je 't Lagerhuis blijft volgen ga je uit nood wel PVV stemmen....
Dat had ik Rutte cs beter zien doen.
Als je 't Lagerhuis blijft volgen ga je uit nood wel PVV stemmen....
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Als ik het goed begrepen heb, stuurt stemwijzer deze lijst naar de partijen om in te vullen:
http://www.geenstijl.nl/archives/images ... unten.html
http://www.geenstijl.nl/archives/images ... unten.html
- tomgtr
OK, daar heb ik dus geen f*ck aan. Mijn hoogste score (50%) op 3 partijen, FvD, VNL & Ondernemerspartij!!??? Maar totaal 15 partijen 40 pct of hoger!
-
Hier idem Tom...
- Arthur
- Auto: Nr.51
LOL! Hier ook. Had ook Nieuwe Wegen erbij...tomgtr schreef: 01 mar 2017, 12:20 OK, daar heb ik dus geen f*ck aan. Mijn hoogste score (50%) op 3 partijen, FvD, VNL & Ondernemerspartij!!??? Maar totaal 15 partijen 40 pct of hoger!
-
Al had ik Hanja Maij Weggen en Maartje van Weegen topless erbij, wat de fak is Nieuwe Wegen nu weer?