Nederland gaat naar de haaien
- JP
Re: Nederland gaat naar de haaien
Thieme zal wel op safari zijn met haar man/vriend.....
- RS-Ron
Los wat je ook van Wilders vind, ik kan me wel voorstellen dat ie niet in is voor een "Pimmetje" of een "Theootje". Heb toch wel een paar keer mijn wenkbrauwen opgetrokken toen ik vandaag ff de nieuws-sites bijlas. De details kunnen we alleen naar gissen, verwacht niet dat het naadje van de kous ooit duidelijk wordt. Maar een rechtbank die een eerdere taakstraf bevestigd lijkt me enigzins betrouwbaar. Een ieder die om wat voor reden dan ook bewaakt wordt tegen lieden die hem/haar om willen brengen moet in het safehouse wel de persoon voor de slaapkamerdeur kunnen vetrouwen als ie daar een tukkie ligt te doen. Los van het feit dat er, denk ik, serieus geschoven wordt voor dit soort info rondom Wilders. Natuurlijk volstrekt toevallig staat ie in veel top tien's van ruimdenkende, vredelievende en prettig communicerende organisaties die niets met een ideologie ofzo te maken hebben.
Gr Ron
Gr Ron
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Jamaar Geert roept dat over zichzelf af, net als Pim, Theo, Ayaan en Salman Rushdie. Ze moeten zich gewoon stilhouden. Was er niks aan de hand geweest.....
- dvh
Ik volg het nieuws al bijna een jaar niet meer. En merk nu dat ik namen van bekende NL'ers hier in dit topic niet herken.
Heerlijk.
Heerlijk.
- Hielke
Zo is het. En dat die Marokkaanse diender gelekt heeft, en ook al eerder in de carriëre over de schreef is gegaan betekent natuurlijk niets. Iedereen heeft recht op een achtste kans.Robin schreef: 25 feb 2017, 09:30 Jamaar Geert roept dat over zichzelf af, net als Pim, Theo, Ayaan en Salman Rushdie. Ze moeten zich gewoon stilhouden. Was er niks aan de hand geweest.....
- tomgtr
Zal wel wettelijk moeilijk liggen maar lijkt me niet handig als iemand met een moslimachtergrond bij informatie kan over beveiliging van de nationale moslimkritikus.
-
Even wat anders, mooi figuur(....)hij zat bij m'n oom op de kweekschool, heb 'm een paar keer in de winkel gehad en nu hangt ie....
http://www.nu.nl/politiek/4496406/spoed ... elaar.html
http://www.nu.nl/politiek/4496406/spoed ... elaar.html
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
En dat voor zulke bedragen, wat een malloot ben je dan zeg...
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Wat een rare diepe drop voor 50+
Ruikt bijna naar poll manipulatie.

Ruikt bijna naar poll manipulatie.
- Hielke
Die drop van 50+ kan inderdaad op geen enkele manier verklaard worden. Krol lult altijd uit z'n nek, met alternatieve waarheden is z'n partij groot geworden.
Ik ben niet van de conspiracy theorieën, maar poll manipulatie is hier het juiste woord. Voor links onwenselijke partijen in de aanloop naar verkiezingen onlogisch hoge scores geven, om die dan net voor de verkiezingen weer af te nemen.
Ik ben niet van de conspiracy theorieën, maar poll manipulatie is hier het juiste woord. Voor links onwenselijke partijen in de aanloop naar verkiezingen onlogisch hoge scores geven, om die dan net voor de verkiezingen weer af te nemen.
- MarkS
Afgelopen week idd helemaal niks vreemds gebeurd met 50+ en Krol ...
-
Onlinesmiley
Dus dat babbeltje met Twan Huys heeft hem in 1 klap 40% gekost zeg je?
Zo'n 250.000 van die geriatrische golfers hebben die avond besloten dat 50+ toch niet voor hun was.
Ik heb er moeite mee.
Zo'n 250.000 van die geriatrische golfers hebben die avond besloten dat 50+ toch niet voor hun was.
Ik heb er moeite mee.
- MarkS
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Inderdaad, zo raar lijkt me dat niet. Krol blijkt gewoon onbetrouwbaar te zijn en dat kost zetels.
-
Onlinesmiley
Natuurlijk kost zo'n actie wat stemmers.
Maar geen 40%
Maar geen 40%
- MarkS
Je maakt je dus zorgen over de nauwkeurigheid van dit soort polls?
- Hielke
Die drop van 40% onder de doelgroep kan op geen enkele manier verklaard worden. Net zomin trouwens als de 10 zetels die ze eerder in de polls hadden. Heeft met nauwkeurigheid niks meer te maken. Ja, is de nauwkeurigheid van de New York Times pollsters die in de aanloop naar de verkiezingen een 90% grote waarschijnlijkheid van winst voor Clinton voorspelden.MarkS schreef: 26 feb 2017, 12:50 Je maakt je dus zorgen over de nauwkeurigheid van dit soort polls?
-
FVD.blijft ook een goeie optie!
- MarkS
Natuurlijk kan die terugval wel verklaard worden. Het gaat mij er ook helemaal niet om of dat 40% of 20% of 30% is. Ik ben ook niet degene die hier iedere week die polletjes post. Heeft het geschutter van 50+ en Henk Krol afgelopen week die partij significant potentiële stemmers gekost, natuurlijk wel. Wat blijft daarvan over tijdens de daadwerkelijke verkiezingen, who knows. Is toch allemaal een zeer onnauwkeurige momentopname. Maar om nou te doen alsof er bij deze specifieke partij niks aan de hand was/is ...
En idd FVD 50% erbij ...
En idd FVD 50% erbij ...

Laatst gewijzigd door MarkS op 26 feb 2017, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Onlinesmiley
Misschien dat de Hond nog met een uitleg komt.
Peilingwijzer die een gemiddelde van meerdere polls gebruikt liet een daling van 8 naar 7 zien.
Dat ligt wat mij betreft meer in lijn van de verwachtingen.
Peilingwijzer die een gemiddelde van meerdere polls gebruikt liet een daling van 8 naar 7 zien.
Dat ligt wat mij betreft meer in lijn van de verwachtingen.
-
Yasser Ferras, toch wel de meest authentieke, frisse originele linkswijsneus. Diepgaand, doordacht, wat een topper, wat een brein heeft die man. Hoe kom je erop denk ik wel eens als ik 'm hoor en zie spreken. Petje af. Talent! De geschiedenisboeken in met die man. Levend op straat geen cent te makken in de Bronx van Nederland, het Caracas van Brabant, Roosendaal. En dan zover komen.
FVD of VVD dus....
FVD of VVD dus....
- Fernando
FVD of VVD idd, maar als ik dan die schijnheilige rotsmoel van Markiemark weer voor me zie.... 

- MarkS
Het is ook geen modellen wedstrijd.
- tomgtr
Eerlijk gezegd geloof ik het wel hoor. Als je ziet wat voor percentage van de kiezers zwevend is. Die groep weet het dus nog niet en hebben vaak nog maar een klein zetje nodig om van keuze te veranderen. Iedereen weet dat Krol wel een beetje een rommelaar is, als dat 2 maal in 1 week weer ingewreven wordt is (tijdelijk) een andere keuze zo gemaakt.
- MarkS
Krol nu bij Pauw en Jinek, hij doet er alles aan om er weer 4 zetels af te praten.
En ik denk dat het hem gaat lukken ook.
En ik denk dat het hem gaat lukken ook.