
M'n motorfiets staat al te koop btw...

here's a 4g63 in a lotus
damn...daar kun je aardig wat druk op zetten...zal bijna ziek zijnNiels v D schreef:Dat is de motor uit o.a. de Lacer Evo's.. Dat wil wel in een elise denk ik
vind anders dat ie hem knap licht heeft gekregen....Youp schreef:Hij doet goed z'n best! Maar als hij toch alleen een super snelle Lotus wilt bouwen, snap ik niet waarom hij niet voor een S1 gegaan is... Die zijn nog een stukje lichter...
736kg gewogen met volle tankThe car in January weighs 736kg ..... 1622.6 lb today I do not have the weight but it is surely in lower part
The weight is taken with the full of one gasoline
Dat is zeker waar, maar een standaard S1 zit al aan 675kg standaard... De 150pk uitvoering weegt 710 kg...GTRene schreef:vind anders dat ie hem knap licht heeft gekregen....Youp schreef:Hij doet goed z'n best! Maar als hij toch alleen een super snelle Lotus wilt bouwen, snap ik niet waarom hij niet voor een S1 gegaan is... Die zijn nog een stukje lichter...
736kg gewogen met volle tankThe car in January weighs 736kg ..... 1622.6 lb today I do not have the weight but it is surely in lower part
The weight is taken with the full of one gasolinenetjes...
Elise S1 1999, 3.2 V6 300bhp
Matt Black, front splitter, motorsport wing, soft top, lifeline six point extinguisher (4 engine bay, 2 cockpit), sabelt four point harness, corbeau seats, JSD Nitron suspension, zero bump steer kit, rear toe link kit, Nitron wishbone rose joint kit (better than bushes) AP four pots + AP discs front, eliseparts Alli belled rears, Pagids all round, breaded brake & clutch hoses, new wheel bearings, Pro Alloy up-rated rad, JSD rad tilt frame, drive by wire throttle, new clutch, new master & slave, JSD thermo sensors, high flow fuel pump, Pro alloy long range fuel tank, swirl pot, custom drive shafts, bespoke engine mounts, Emerald ECU, Stainless exhaust system, LSD.
£21,500 GBP
Will paint in colour of choice for sale price.
Advert Age: 6 days
Location: HANTS, United Kingdom
Contact: simon ward (carnumber74)
Phone: 07071028134
ja dat denk ik ook, nu dus een korte wielbasis en dan ook nog een wat zwaardere motor...als ie dan omkomt gaat het heel rap waarschijnlijk...wel apartTom Westendorp schreef:Ben bang dat een honda conversie toch mooier stuurt, zo'n 6 cillinder weegt nog wel wat he
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], mark123 en 2 gasten