Thanks voor de reacties

.
RutgerK schreef:Super mooi filmpje en streamt perfect.
Misschien een klein puntje. Bij 4:02-4:11 had van mij de muziek weggedraaid mogen worden om nog even het filmpje af te sluiten met alleen wat het fantastische (acceleratie) geluiden van deze auto. De spanning om die motor heel goed te horen wordt namelijk wel heel goed opgebouwd in het filmpje.
Ik heb wel geprobeerd om het motorgeluid er zo goed mogelijk door te laten komen, maar ik heb gemerkt dat je niet erg ver kunt gaan in het terugdraaien van het volume van de muziek. Het wordt dan erg storend. Ik had dan andere muziek moeten kiezen met meer dynamiek. Dit nummertje had een opbouw die ik goed kon gebruiken.
Eventueel kan ik na de aftiteling nog afsluiten met het geluid van een drive by (daar heb ik best wel vette opnames van).
Het geluid dat is opgenomen met de camera buiten de auto is niet perfect vanwege het windgeruis.
wooter schreef:OK. Filmpje gezien.
Ik zie mooie rig-shots, maar kan je me vertellen ofdat de ogenschijnlijke pans en steadycam-shots gestabiliseerd zijn door de camera?
Er zijn een aantal shots gemaakt op een slider en op een kleine camera crane (parkeergarage en afsluiting). Vrijwel alle shots zijn nog in software gestabiliseerd mbv proDAD Mercalli. Het is enorm moeilijk om met enigzins betaalbare hardware soepele bewegingen te krijgen. In de rig-shots zat vrij veel trilling ondanks de solide bevestiging aan de auto.
GTRene schreef:wow

wat ongelofelijk mooi gedaan, super beelden en mooie kleuren enz enz
maareuh weet je al wat je "probleem" is met je auto? uitlaat of...
Morgenvroeg ga ik er even met Peter van Auto Totaal naar kijken en gaan ze hem bergen als hij rijden onverantwoordelijk vind. Het moet haast wel een defect in het uitlaattraject zijn.