Voor nu gewoon lekker genieten en langzaam de snelheden opbouwen
Mark Nauta - ///M power + Lexus CT200h
- Pescatore
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Mark Nauta
-
HSR
-
Rupie
En terecht.hugo schreef:Ruben schreef: topic loopt ook lekker, 6 pagina's al, het wordt je blijkbaar meer gegund dan wie dan ook![]()
Heeft natuurlijk niks met Mark te maken met met het feit dat het een BMW is![]()
Had de beste jongen een vleugelcossie of een prachtige AE86 gekocht dan was het topic doodgebloed na 2 pagina's
over oude/nieuwe koeien gesproken
voor de liefhebber is er maar een auto
- Mark Nauta
- Macboy
- MartijnGizmo
- Evert van der Linde
- Auto: BMW M140i
- frank de jonge
- Mark Nauta
Heren!!!
Bedankt voor het meeleven
.
Ik heb hem vanmiddag om 2 uur meegenomen en ben net uit gestapt om te moeten eten
. Heerlijk heerlijk heerlijk. Hij rijdt zo ongelooflijk super, ik vermaak me enorm! En serieus, dit gaat hard zeg....
Vandaag natuurlijk nogmaals goed bekeken toen ik hier bij mijn ouders aankwam en hij ziet er gewoon echt enorm goed uit. Op 2 kleine krasjes, 2 steenslag putjes en een kapot ventilatieroostertje (alleen het rooster zelf) is hij gewoon helemaal gaaf. Geen rare bijgeluiden, een heerlijk schakelende bak en een fijne koppeling, en helemooie opbouwende kracht bij het optrekken, gewoon super.
Morgen een andere uitlaat (originele) halen en die komt er dan vrijdag onder (niet maandag zoals eerst gepland). Donderdak als jullie hem zien zal ie dus nog te vinden zijn met de Laser (
) uitlaat. Maar ja, dat mag nu de pret niet drukken. Ik ga hem morgen eens goed schoonmaken en zal dan even een paar foto's schieten. Ben ik vandaag niet aan toe gekomen
. Vanzelfsprekend hou ik jullie op de hoogte.
Enige jammere is dat het toch inderdaad wel een klasse 1 alarm bleek te zijn. Voor de verzekering is een klasse 2 vereist, die zal dus binnenkort geïnstalleerd moeten worden. Iemand nog tips voor een goed adres hiervoor??
Maar voor de rest.....puur genieten en ik kan alleen nog maar zeggen: 'M POWER !'
.
Bedankt voor het meeleven
Ik heb hem vanmiddag om 2 uur meegenomen en ben net uit gestapt om te moeten eten
Vandaag natuurlijk nogmaals goed bekeken toen ik hier bij mijn ouders aankwam en hij ziet er gewoon echt enorm goed uit. Op 2 kleine krasjes, 2 steenslag putjes en een kapot ventilatieroostertje (alleen het rooster zelf) is hij gewoon helemaal gaaf. Geen rare bijgeluiden, een heerlijk schakelende bak en een fijne koppeling, en helemooie opbouwende kracht bij het optrekken, gewoon super.
Morgen een andere uitlaat (originele) halen en die komt er dan vrijdag onder (niet maandag zoals eerst gepland). Donderdak als jullie hem zien zal ie dus nog te vinden zijn met de Laser (
Enige jammere is dat het toch inderdaad wel een klasse 1 alarm bleek te zijn. Voor de verzekering is een klasse 2 vereist, die zal dus binnenkort geïnstalleerd moeten worden. Iemand nog tips voor een goed adres hiervoor??
Maar voor de rest.....puur genieten en ik kan alleen nog maar zeggen: 'M POWER !'