Malmedy 17 oktober (foto's en verhalen)

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Michel P

Bericht door Michel P » 23 okt 2007, 09:43

BelgianRally schreef:thx, Malmedy staat toch altijd garant voor plezier :D

voor meer foto's: www.tracklife.net
Jij ook bedankt voor de foto's!

Michel

Tommy

Bericht door Tommy » 23 okt 2007, 20:29

En nog een filmpje:
How to screw a foglight :) Nouja, hij was al stuk vooraf, nu helemaal :P
http://www.youtube.com/watch?v=QFUY33PFWCs

Ruud Bosch

Bericht door Ruud Bosch » 23 okt 2007, 20:30

allen schreef:Ik bewaar de sleutel van die groene wel Ruud. Zet de auto ook maar hier neer. Kan hij er helemaal niet meer bij! :lol:
Dar lijkt me ook geen goed idee Allen,
dan kan ik ook geen fun meer hebben met die auto.

Ik moet zeggen dat ik de foto's van mezelf leuker vindt dan de filmpjes.
Actiefoto's (op het juiste moment geschoten :-) )zien er gaver uit dan zo'n filmpje met een mislukt drift (dwz onderstuurd rechtuit het gras in :-) )

allen

Bericht door allen » 23 okt 2007, 22:24

Ruud, ik weet niet hoe vaak ik dat filmpje heb gezien waarbij ik niet kan aanremmen en dan uiteindelijk besluit om resoluut het gras in te sturen. Schiet er steeds van in de lach en kan daar dan ook niet mee zitten. Domme acties, altijd leuk. :lol:

GarreTT

Bericht door GarreTT » 23 okt 2007, 22:45

Hahaha, ik heb precies hetzelfde. Vooral op het eind van de dag toen de vermoeidheid toesloeg en de banden minder werden gebeurde het steeds vaker.

Sander S.

Bericht door Sander S. » 23 okt 2007, 22:45

geweldige filmpjes van Tommy met zen pontente 320!

Michel en Peter, zouden jullie niet ook eens een camera in die dingen schroeven!! ?

Michel P

Bericht door Michel P » 23 okt 2007, 22:45

allen schreef:Ruud, ik weet niet hoe vaak ik dat filmpje heb gezien waarbij ik niet kan aanremmen en dan uiteindelijk besluit om resoluut het gras in te sturen. Schiet er steeds van in de lach en kan daar dan ook niet mee zitten. Domme acties, altijd leuk. :lol:
Nu mag je niet op de sleutels passen van Shrek, ga je Ruud pesten, valt niet op hoor :wink: :lol:

@Ruud, fouten maken op zo'n mooi baantje is erg leerzaam, en veilig, nog een paar keer en dan loopt slijp je de skills in razend tempo bij, zekers met zo'n oldschool Opel.

Michel

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 23 okt 2007, 23:51

Tommy schreef:En nog een filmpje:
How to screw a foglight :) Nouja, hij was al stuk vooraf, nu helemaal :P
http://www.youtube.com/watch?v=QFUY33PFWCs
Prima onderweg Tommy, potente 320!

Kijk eens op www.dparts.com voor een nieuw mislicht, ze verzenden ook en hebben erg ruim aanbod.

allen

Bericht door allen » 24 okt 2007, 09:09

@Michel: Wat dacht jij dan?! Ik kon me nog wel een leuk open terreintje herinneren. Gezien Malmedy leek zijn wagen me erg geschikt om daar uit te laten. Heb het nu helemaal gehad met Ruud! :lol:

Michel P

Bericht door Michel P » 24 okt 2007, 09:11

allen schreef:@Michel: Wat dacht jij dan?! Ik kon me nog wel een leuk open terreintje herinneren. Gezien Malmedy leek zijn wagen me erg geschikt om daar uit te laten. Heb het nu helemaal gehad met Ruud! :lol:
Heb er nog eens over nagedacht, eigenlijk is het onverantwoord om risico's te lopen dat zijn zoon verder verpest word, dus de Opel maar doneren voor de volgende King of Track :lol:

Michel

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 24 okt 2007, 09:36

Zo, eindelijk de tijd om eens rustig te reageren... :D

Allereerst wil ik de organisatie bedanken voor het organiseren van wederom een geslaagde KoT! Het weer was niet ideaal, bevroren tenen en oren, maar het spektakel op de baan maakte erg veel goed.

Het rijden in de E30 bezorgde me wat gezichtverlies, nog nooit zoveel spinnen gezien :lol: De overstap van een fwd met huge amount of grip naar een rwd waar je achterste voren stond als je naar het gaspedaal keek duurde wat langer dan ik had voorgenomen. De grens van de auto was snel gevonden, alleen net op/onder de grens rijden bleek echt lastig op de stoffige baan van Malmedy.
Na de eerste serie runs, waar ik bij voorbaat al was uitgesloten voor de winst, vertelde een klein stemmetje in mijn achterhoofd dat ik maar als Tante Beb over de baan moest rijden... Voila, het ging stukken beter, en toch een redelijke tijd neergezet. Denk dat er met meer E30 ervaring zeker een betere tijd in had gezeten. :wink:
Anyway, het was een super ervaring en elke bocht zat ik met een big smile achter het stuur :lol: Er gaat zeker een leuk speledingetje met RWD komen.

Verder was het leuk om met diverse jongens mee te rijden, bedankt daarvoor! Na de vorige KoT had ik nog een date met Michel tegoed, dus daar volledig van geprofiteerd, man, wat gaat hij tekeer. :lol: Super auto, Michel, ook een Tougé weggetje achter een Rallye-EVO gaat de M3 goed af. Volgende keer een heuvelklim organiseren met DF?! :wink:

Daarnaast verbaasde ik me over de MR2 van Hans. Van buiten ziet het rijden er erg clean en rustig uit, maar achter het stuur was het toch flink werken en ploeteren om de BMW's flink op te jagen. Doel van de dag was wel geslaagd. 8)
Wat ik super vind, is de opvoeding die Christiaan mag genieten van zijn papa Ruud. Man, wat had hij LOL zeg. Mooiste moment was toch wel dat wanneer Ruud de auto driftend de bocht wilde doorzetten, maar dat niet lukte, Christiaan bulderde van het lachen. Hoe groter de spin, des te meer lol :lol: Fanstastisch.
De progressie die iedereen boekte op het baantje was mooi om te zien. Vooral de Belgen waren met hun M3's lekker aan het spelen en glijden. De witte EVO ging na de middag vierwieldriftend de bocht door en was een genot om naar te kijken. Persoonlijk blijf ik me verbazen over het uitgebalanceerde karakter van de M3 van Elmar. Wat een fantastische auto, volgende keer proberen een rondje mee te bietsen, was dit keer niet van gekomen :( :wink:

Al met al een leuke dag gehad en ik kijk uit naar de volgende keer. :)

allen

Bericht door allen » 24 okt 2007, 14:03

Michel Pol schreef:
allen schreef:@Michel: Wat dacht jij dan?! Ik kon me nog wel een leuk open terreintje herinneren. Gezien Malmedy leek zijn wagen me erg geschikt om daar uit te laten. Heb het nu helemaal gehad met Ruud! :lol:
Heb er nog eens over nagedacht, eigenlijk is het onverantwoord om risico's te lopen dat zijn zoon verder verpest word, dus de Opel maar doneren voor de volgende King of Track :lol:

Michel
En anders die rode oude meuk van jou. Geen idee wat ik daarmee moet wanneer ik hem heb gewonnen met de volgende KoT maar dan zien ik dan wel weer. :? :lol:

Michel P

Bericht door Michel P » 24 okt 2007, 14:11

allen schreef:
Michel Pol schreef:

Michel
En anders die rode oude meuk van jou. Geen idee wat ik daarmee moet wanneer ik hem heb gewonnen met de volgende KoT maar dan zien ik dan wel weer. :? :lol:
Goed plan, alleen de bijdrage per deelnemer is iets hoger :lol:

Michel

Ruud Bosch

Bericht door Ruud Bosch » 24 okt 2007, 17:41

Michel Pol schreef:

Michel
:-)

moesten we maar niet doen

Wel leuk al die opmerkingen over het pa en zoon-gebeuren.
Ik heb zelf tot een jaar of 5 geleden nooit ruimte kunnen geven aan de autogerelateerde hobbies, dus ik ben zelf ook nog de verloren tijd aan het "inhalen" zeg maar, en daar krijgt hij wat (niet alles) van mee. Malmedy is een ideaal baantje om zonder veel risico je kind mee te laten genieten.

Tommy

Bericht door Tommy » 24 okt 2007, 18:47

vond het ook een leuke groep op de baan zonder idioten die kamikaze acties hielden :) En idd, de kleine in een maxi-recarosi is gewoon leuk om te zien :)

Michel P

Bericht door Michel P » 24 okt 2007, 19:19

Sander Spoolder schreef:geweldige filmpjes van Tommy met zen pontente 320!

Michel en Peter, zouden jullie niet ook eens een camera in die dingen schroeven!! ?
Is in voorbereiding, geduld dus.

Michel

Michel P

Bericht door Michel P » 24 okt 2007, 19:21

@Ruud,

Zelfs de na pret is leuk. Echt Malmedy 2008 met echt zeker 30 a 40 deelnemers hebben, leren rijden zonder risico's.

Michel

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 24 okt 2007, 19:24

Michel Pol schreef:Is in voorbereiding, geduld dus.

Michel
Mooi zo. ;)

Of gewoon een paar tientjes de man duurder maken en zo'n klein groepje houden?
Is op zich ook wel iets voor te zeggen; lekker een privé-circuit voor de zondag. :D

allen

Bericht door allen » 24 okt 2007, 19:56

Net toevallig nog met Joy over gehad Peter. Al was het een tweemaandelijks event. Bij gebrek aan deelnemers de prijs kostendekkend maken en gassen met die handel. Heb minstens zoveel plezier gehad als op Zandvoort! :lol:

Tommy

Bericht door Tommy » 24 okt 2007, 19:58

zoiets als... zaterdag op Malmedy, met z'n allen doorrijden naar de ring en daar op zondag weer rondjes doen :)
Dan heb je wel een dik weekend gehad :)

DDX

Bericht door DDX » 24 okt 2007, 19:59

allen schreef:Net toevallig nog met Joy over gehad Peter. Al was het een tweemaandelijks event. Bij gebrek aan deelnemers de prijs kostendekkend maken en gassen met die handel. Heb minstens zoveel plezier gehad als op Zandvoort! :lol:
alleen nadeel dat het 2,5 uur (300km) rijden is (enkele reis) , maar idd super zo'n dagje :D

Ruud Bosch

Bericht door Ruud Bosch » 24 okt 2007, 20:38

DDX schreef:
alleen nadeel dat het 2,5 uur (300km) rijden is (enkele reis) , maar idd super zo'n dagje :D
Dat is een belangrijk nadeel, zeker als je zoals wij met de trailer de auto die kant op wil vervoeren.

En rijdend met de Ascona een eind weggaan en stranden, daar hebben Christiaan en ik ook al ervaring mee, hij vond het een geweldig avontuur, stranden bij Kempenich op ongeveer 20 km van de Ring. Hij heeft toen in de takelauto, de taxi en de trein gezeten. Ik vond het ietsje minder leuk, zeker dat ik twee dagen later de Ascona met een trailer moest ophalen.

Maar ja waar vind je iets dergelijks dichterbij?

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 24 okt 2007, 21:42

Tommy schreef:zoiets als... zaterdag op Malmedy, met z'n allen doorrijden naar de ring en daar op zondag weer rondjes doen :)
Dan heb je wel een dik weekend gehad :)
Dat zal mijn ideale weekend zijn Tommy. Echt. Prima idee voor 2008, als ik tegen die tijd iets beters heb dan de e30 natuurlijk. Maar dat gaat vast goed komen.

Michel P

Bericht door Michel P » 24 okt 2007, 22:16

DDX schreef:
allen schreef:Net toevallig nog met Joy over gehad Peter. Al was het een tweemaandelijks event. Bij gebrek aan deelnemers de prijs kostendekkend maken en gassen met die handel. Heb minstens zoveel plezier gehad als op Zandvoort! :lol:
Gas geven, heb het in de ochtend in 2 uur gedaan!

P.s. waar woon je?

Michel

Joy

Bericht door Joy » 24 okt 2007, 22:35

Op de terugweg had ik het wel een beetje zwaar. Behoorlijk gebroken. En dan nog helemaal door Belgie heen naar huis. Ik heb meer rechts ingehaald dan links. Wat een linksrijders daar, ongekend. 30 km links blijven rijden is daar normaal schijnbaar.

Plaats reactie