Jij ook bedankt voor de foto's!BelgianRally schreef:thx, Malmedy staat toch altijd garant voor plezier![]()
voor meer foto's: www.tracklife.net
Michel
Jij ook bedankt voor de foto's!BelgianRally schreef:thx, Malmedy staat toch altijd garant voor plezier![]()
voor meer foto's: www.tracklife.net
Dar lijkt me ook geen goed idee Allen,allen schreef:Ik bewaar de sleutel van die groene wel Ruud. Zet de auto ook maar hier neer. Kan hij er helemaal niet meer bij!
Nu mag je niet op de sleutels passen van Shrek, ga je Ruud pesten, valt niet op hoorallen schreef:Ruud, ik weet niet hoe vaak ik dat filmpje heb gezien waarbij ik niet kan aanremmen en dan uiteindelijk besluit om resoluut het gras in te sturen. Schiet er steeds van in de lach en kan daar dan ook niet mee zitten. Domme acties, altijd leuk.
Prima onderweg Tommy, potente 320!Tommy schreef:En nog een filmpje:
How to screw a foglightNouja, hij was al stuk vooraf, nu helemaal
http://www.youtube.com/watch?v=QFUY33PFWCs
Heb er nog eens over nagedacht, eigenlijk is het onverantwoord om risico's te lopen dat zijn zoon verder verpest word, dus de Opel maar doneren voor de volgende King of Trackallen schreef:@Michel: Wat dacht jij dan?! Ik kon me nog wel een leuk open terreintje herinneren. Gezien Malmedy leek zijn wagen me erg geschikt om daar uit te laten. Heb het nu helemaal gehad met Ruud!
En anders die rode oude meuk van jou. Geen idee wat ik daarmee moet wanneer ik hem heb gewonnen met de volgende KoT maar dan zien ik dan wel weer.Michel Pol schreef:Heb er nog eens over nagedacht, eigenlijk is het onverantwoord om risico's te lopen dat zijn zoon verder verpest word, dus de Opel maar doneren voor de volgende King of Trackallen schreef:@Michel: Wat dacht jij dan?! Ik kon me nog wel een leuk open terreintje herinneren. Gezien Malmedy leek zijn wagen me erg geschikt om daar uit te laten. Heb het nu helemaal gehad met Ruud!![]()
Michel
Goed plan, alleen de bijdrage per deelnemer is iets hogerallen schreef:En anders die rode oude meuk van jou. Geen idee wat ik daarmee moet wanneer ik hem heb gewonnen met de volgende KoT maar dan zien ik dan wel weer.Michel Pol schreef:Heb er nog eens over nagedacht, eigenlijk is het onverantwoord om risico's te lopen dat zijn zoon verder verpest word, dus de Opel maar doneren voor de volgende King of Trackallen schreef:@Michel: Wat dacht jij dan?! Ik kon me nog wel een leuk open terreintje herinneren. Gezien Malmedy leek zijn wagen me erg geschikt om daar uit te laten. Heb het nu helemaal gehad met Ruud!![]()
Michel![]()
Michel Pol schreef:Heb er nog eens over nagedacht, eigenlijk is het onverantwoord om risico's te lopen dat zijn zoon verder verpest word, dus de Opel maar doneren voor de volgende King of Trackallen schreef:@Michel: Wat dacht jij dan?! Ik kon me nog wel een leuk open terreintje herinneren. Gezien Malmedy leek zijn wagen me erg geschikt om daar uit te laten. Heb het nu helemaal gehad met Ruud!![]()
Michel
alleen nadeel dat het 2,5 uur (300km) rijden is (enkele reis) , maar idd super zo'n dagjeallen schreef:Net toevallig nog met Joy over gehad Peter. Al was het een tweemaandelijks event. Bij gebrek aan deelnemers de prijs kostendekkend maken en gassen met die handel. Heb minstens zoveel plezier gehad als op Zandvoort!
Dat is een belangrijk nadeel, zeker als je zoals wij met de trailer de auto die kant op wil vervoeren.DDX schreef:
alleen nadeel dat het 2,5 uur (300km) rijden is (enkele reis) , maar idd super zo'n dagje
Dat zal mijn ideale weekend zijn Tommy. Echt. Prima idee voor 2008, als ik tegen die tijd iets beters heb dan de e30 natuurlijk. Maar dat gaat vast goed komen.Tommy schreef:zoiets als... zaterdag op Malmedy, met z'n allen doorrijden naar de ring en daar op zondag weer rondjes doen
Dan heb je wel een dik weekend gehad
Gas geven, heb het in de ochtend in 2 uur gedaan!DDX schreef:alleen nadeel dat het 2,5 uur (300km) rijden is (enkele reis) , maar idd super zo'n dagjeallen schreef:Net toevallig nog met Joy over gehad Peter. Al was het een tweemaandelijks event. Bij gebrek aan deelnemers de prijs kostendekkend maken en gassen met die handel. Heb minstens zoveel plezier gehad als op Zandvoort!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten