Geplaatst: 21 sep 2007, 09:54
echt slapen doe je pas op je meditras, niet achter het stuur dus 

Hmm zou niet weten, heb de beelden nog niet terug gekeken. Maar ik heb maar weinig gefilmt eigenlijk, was er niet helemaal met mijn hoofd bij door mijn rook probleempjes. Ik zal vanavond de beelden wel even bekijken en van het weekend uploaden.DDX schreef:VLA, had jij nog gefilmt toen je rondje achter mij reed eigenlijk ?VLA schreef:en heb ook nog even meegereden in de MR2 van Jacco en met de Leon van DDX. Echt leuk om meegemaakt te hebben, nog bedankt daarvoor heren.
trouwens was die gele Leon Cupra R die op het paddock stond van iemand van hier ?
(of was dat iemand die toevallig op zandvoort was?)
Ik denk dat dit ook zeker wel meespeelt voor mij. Nou is de e30 niet het meest kostbare ding om mee rond te gaan, maar doordat ik zelf nog maar 21 jaar ben en weinig ervaring heb probeer ik toch de "afgekeken" lijnen zo snel mogelijk te rijden. Zelf heb ik het idee dat ik wel aardig aanleg heb voor het rijden van lijnen en daar ook het juiste inzicht in heb. De volgende cpz trackday wil ik graag ook een instructieles nemen. Eerste 2 ronden mag de instructeur zich stil houden en opletten en daarna mij gaan corrigeren. Daar zal ik nog erg veel van kunnen leren.Dieseltourist schreef:Nou moet ik ter verdediging van de anderen wel vermelden dat het toch een stukje makkelijker hard gaat als je wat jonger bent (en dus nog een groot deel van je onbezonnenheid bezit) en met de (daarvoor prima geschikte) auto van pa rond mag knallen.
Ook alleen GT3's van het type 997. Voor minder doen we het niet 8)Andre schreef:Ja jullie moeten allemaal de auto aan hielke en mij geven. Mooi ernaast gaan zitten. Het liefst een beetje knappe auto s GT3 en Z06 race M3 etcAls de remmen en banden bijna kaal zijn mogen jullie het proberen en het in de praktijk brengen:)
Prachtig dit weer.
Ja, voor gasten met Brava's en Bravo's maak ik graag een uitzonderingTommy schreef:fiat brava voldoet als uitzondering ook?
Andre schreef: Ik ben geen ideale instructeur iedereen mag met me rijden en af kijken. Als ik soms met anderen mee rij slaat het hart me in de keel en ben ik blij dat ik eruit ben. Sommige halen acties uit dat durft sebastiaan loeb incl shumacher niet eens.
Ondanks je cynische grappen in je post, kan ik dat alleen maar beamen. Ik ben alweer een hele tijd geleden een aantal keren bij je ingestapt André en daar heb ik meer van geleerd dan alle instructies van mijn oude baas, die ondanks alles ook gewoon een goed potje kan sturen, daar niet van. Je praat niet veel achter het stuur, maar bent desondanks erg duidelijk in wat je doet achter het stuur. Als meerijder voel je precies wat je met de auto doet. Ik vond dat destijds erg leerzaam .... en gaaf natuurlijk. Vooral met de Evo op N'rhein.Andre schreef:Iedereen mag met me meerijden en af kijken.
Een talent om op de punten van m'n schoenen te pissen jaRico v Velzen schreef:Andre schreef: Ik ben geen ideale instructeur iedereen mag met me rijden en af kijken. Als ik soms met anderen mee rij slaat het hart me in de keel en ben ik blij dat ik eruit ben. Sommige halen acties uit dat durft sebastiaan loeb incl shumacher niet eens.
Dus groot talent die Hielke
Moet je natuurlijk wel een auto hebben waarbij het ook kan.... In die Franse meuk staan de pedalen trapsgewijs!Bert ///M3 schreef:maar meer technieken, "heel and toe" terugschakelen om shiftlock te voorkomen en dat soort zaken
Probeer er weer bij te zijn in Malmedy, maar het lijkt me leerzaam om je er eens bij te hebben tijdens het rijden.Dieseltourist schreef: eens gaan spotten in Malmedy op 21 oktober.