Nog anderhalve week wachten!

Ja de 1 praat over een handbak voor de amerikaanse markt? ik denk echter dat beide mogelijkheden aangeboden zal worden, net als nu met de roadster en de S54 motor, die is er met 6-bak of SMG2 in die smg hebben ze dan dezelfde look pook zitten als in de schakel versie zag ik eens op een foto.Sander Spoolder schreef:hehe, een M5 is nu ook al sneller als een Z06![]()
Moet je nagaan.
Ben benieuwd of ze de SMG bak erin hebben gepropt of de handbak.
leuk rijverslag maar wat is dat een ouderwets ogend forum zeg!Dennis Cavallino schreef:Rijverslag van FaF op gummen: http://www.gummen.org/artikel/artikel_s ... art_id=373
Bedankt rene,GTRene schreef:mooie foto's Peter, trouwens die meest rechter komt mij ook erg bekend voor! dus ook al ergens op een website gezien 8) blijft een super wagen die GT voor 2015 zal ik zo goed als zeker wel zo'n ding bezitten, een perfecte all rounder(als je geen gezin hebt dan)
trouwens wat een mooie fotoshoot van die ferrari 308 op je website
Het is nog beter Sander, als het goed is weegt de Wiesmann GT 1250kg op NL kenteken en 367pk 8) en gaat dus lekker van kietSander Spoolder schreef:De GT is op het moment echt de enige wagen die mij écht warme gevoelens geeft.
360pk op 1350kg
Geweldige looks
Prima weggedrag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten