Heel gaaf Mark, ben benieuwd! Mooiste wiel voor een E46 IMHOmarkk schreef:Hahahaha, oud draadje. Altijd leuk om terug te lezen. Plannen versus realisatie. Het duurt altijd ff maar het komt er wel...
Vanavond een setje originele CSL's passen
Mark.

Heel gaaf Mark, ben benieuwd! Mooiste wiel voor een E46 IMHOmarkk schreef:Hahahaha, oud draadje. Altijd leuk om terug te lezen. Plannen versus realisatie. Het duurt altijd ff maar het komt er wel...
Vanavond een setje originele CSL's passen
Mark.
Voor 400 laat je het preventief verstevigen en hoef je er niet meer over na denken. :idea:markk schreef:noop, standaard onderstel. Wel wat hoog maar prima qua compromis. Als ik een echt scherp sturende auto wil laat ik de m3 sowieso staan![]()
Ook wat beter ivm risico op subframe schade achter. Zoals je ongetwijfeld weet zijn m3's daar erg gevoelig voor en een harder en lager onderstel geeft gewoon nog meer risico...
Mark.
ja dat las ik laatst ook al in een andere thread van je.Voor 400 laat je het preventief verstevigen en hoef je er niet meer over na denken. :idea:
Veel plezier met de velgen Mark!markk schreef:Zo ze zitten eronder.
Ender kwam zoals afgesproken langs. Wielen gecontroleerd en zijn idd origineel en als nieuw. Zelfde als de banden. Vervolgens wielen van zijn, overigens ook erg mooie M3 SMG2, afgeschroeft en de 18" originele die hij mee had genomen eronder geschroefd.
Toen de 19" m3 evo wielen van mijn auto gehaald, CSL's erop en even proefgereden. Geen gekke dingen (zoals verwacht). Geld afgerekend en voor de fun met z'n allen nog even een rondje industrieterrein in Mits. EVO gedaan.
Kortom voldaan DF avondje. Maar inmiddels te moe en donker voor foto's
Komen morgen wel. Maar geloof me, het staat niet verkeerd![]()
Mark.
Gert911 schreef:Mooie auto en de CSL velgen staan zo mooi dat ik er een beetje onrustig van wordt...(heb zelf 2 sets 18" standaard velgen).
Sluit me helemaal bij de eerste opmerking van Gert. Niet normaal mooie combo zo!Gert911 schreef:Mooie auto en de CSL velgen staan zo mooi dat ik er een beetje onrustig van wordt...(heb zelf 2 sets 18" standaard velgen).
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], RJK en 3 gasten