JP schreef: 16 nov 2017, 09:25 Behalve toen die 3-serie. Nu weet je dat die 3 voor cilinders staat ......

JP schreef: 16 nov 2017, 09:25 Behalve toen die 3-serie. Nu weet je dat die 3 voor cilinders staat ......
Hmmm. Dus nu zijn de "tegenstanders" niet chique... Niveau niet goed. En dan heeft iedereen een mening maar die hoeft niet hetzelfde te zijn... En dan je laatste zin "onjuiste beschuldigingen horen hier niet thuis"Daarnaast waardeer ik iedere reactie maar het is wel zo netjes om dit met enig respect te doen.
Berichtgeving af te doen met “bla bla bla” vind ik niet chique!
Een niveau wat ik niet had verwacht.
Maar dat is een andere discussie. Iedereen heeft zijn mening. En niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben. Het gaat mij echt om de werkwijze van PC. En zijn leden die het met mij eens zijn en leden die een andere mening hebben. Geen probleem. Maar onjuiste beschuldigingen horen hier volgens mij niet thuis.
Luca krijgt de tas niet van de verkoper en in plaats van hem zwart te maken legt hij de schuld neer bij een ander. Waarom zou Premium Classics dan überhaupt willen reageren? Kansloos (licht vermakelijk) topic.Tom schreef: 16 nov 2017, 09:32 Wat mij betreft kan het topic gewoon openbaar blijven, ondanks dat we één kant van het verhaal horen en er wellicht wat nuances ontbreken geloof ik niet dat hier (opzettelijk) onwaarheden in staan met als doel ze te schaden. Gewoon een (wellicht wat onhandig geformuleerd) topic van een liefhebber en vaste bezoeker van DF die baalt van dergelijke onzorgvuldigheid van een bedrijf dat zich juist richt op liefhebbers zoals ons. Dat moet uiteraard gewoon kunnen. Mocht Premium Classics dit lezen dan zijn ze ook vrij om zich te verdedigen. Daarbij wordt er in de reacties ook wat tegengas gegeven, een eventuele lezer kan/zal zelf conclusies kunnen trekken.
Klopt maar dat is nu ook opgehelderd, dat kan iedereen lezen.allen schreef: 16 nov 2017, 10:03
Luca krijgt de tas niet van de verkoper en in plaats van hem zwart te maken legt hij de schuld neer bij een ander.
Geen idee of ze dat willen. Als ze dat willen hebben ze die mogelijkheid.Waarom zou Premium Classics dan überhaupt willen reageren?
De manier waarop heb ik moeite mee(topictitel), en/maar er zijn ook genoeg (hier en overal) die de andere kant van het verhaal ook willen horen. En dus in dit geval niet meteen PC zien als de boeman denk ik.alt schreef: 16 nov 2017, 10:26 Hoe je het wend of keert, dit is niet slim van premium classics Vught.
Ongeacht of zei verantwoordelijk zijn.
Wij leven in de tijd van de sociale media.
Dit kost pcv meer dan €.325.-, peanuts voor hen.
Dat zie ik niet terug in de topictitel en ook niet in de eerste post...Tom schreef: 16 nov 2017, 10:27Klopt maar dat is nu ook opgehelderd, dat kan iedereen lezen.allen schreef: 16 nov 2017, 10:03
Luca krijgt de tas niet van de verkoper en in plaats van hem zwart te maken legt hij de schuld neer bij een ander.Geen idee of ze dat willen. Als ze dat willen hebben ze die mogelijkheid.Waarom zou Premium Classics dan überhaupt willen reageren?
Omdat we in de tijd van social media leven moet ieder bedrijf willekeurig cadeautjes schenken aan mensen die niet eens klant zijn? Ik voorzie een hoop faillisementen.alt schreef: 16 nov 2017, 10:26 Hoe je het wend of keert, dit is niet slim van premium classics Vught.
Ja, niets afdoende aan Luca's betoog/relaas lijkt 't welhaast op een soort van chantage. Hou ik niet van.allen schreef: 16 nov 2017, 11:26Omdat we in de tijd van social media leven moet ieder bedrijf willekeurig cadeautjes schenken aan mensen die niet eens klant zijn? Ik voorzie een hoop faillisementen.alt schreef: 16 nov 2017, 10:26 Hoe je het wend of keert, dit is niet slim van premium classics Vught.
Tieten ?Bram schreef: 16 nov 2017, 11:55 Nou, iedereen heeft er weer z'n plasje over kunnen doen hoor, over tot de orde van de dag.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], Wout309t en 4 gasten