sitechris schreef: ↑26 jun 2018, 20:12
Leuke auto, maar dan zou ik liever een Cupra nemen. Die heeft net die 30 pk meer en zitpositie achter stuur is wat beter.
Die auto is onverkoopbaar geworden. Net als veel hothatches. Helaas. In het geval van de Megane RS komt dat ook omdat concurrenten als de SEAT Leon en Hyundai i30N aanzienlijk goedkoper (44 en 46k zijn) en dan ook al voorzien zijn van sper. Bij Renault moet je nog een cup pakket bijkopen, dus 50k wordt al snel 52k.
JP schreef: ↑09 apr 2019, 05:27
Waar de hothatches voorheen begonnen bij €32k (Golf 6 GTi) moeten we nu maar die €50k goed vinden, want ja.....een Tesla is nog duurder
Goed vinden, goed vinden? Wil je er eentje zul je dat moeten betalen, helaas. Anders voor 32k een gebruikte halen.
Laatst een test ritje gemaakt met de nieuwe RS, onderstel is erg goed en gaat mooi de bocht om!
Was een handbak, maar past niet echt bij de motor vind ik, turbo gat is best nadrukkelijker aanwezig.
Dat trieste gepruttel en geplof is voor mij een gruwelijke afknapper uit zo’n 1.8 4 cilindertje.
Ook het ontbreken van eens sper is een groot min punt bij deze auto.
Tuurlijk niet, marketing technisch gewoon slim. De boerenlul die niks om een sper geeft omdat die nooit boendert maar wel een leuk smoelende Mégane wil koopt de standaard versie en de die hard boenderaar een cup versie.
Luco schreef: ↑12 apr 2019, 11:26
Tuurlijk niet, marketing technisch gewoon slim. De boerenlul die niks om een sper geeft omdat die nooit boendert maar wel een leuk smoelende Mégane wil koopt de standaard versie en de die hard boenderaar een cup versie.
Die koopt de GT-Line of M Performance, AMG line, S line, St line etc etc etc Dat is pas marketing technisch slim