308 is dan wel weer een stuk lichter!sitechris schreef: 26 jun 2018, 20:12 Leuke auto, maar dan zou ik liever een Cupra nemen. Die heeft net die 30 pk meer en zitpositie achter stuur is wat beter.

308 is dan wel weer een stuk lichter!sitechris schreef: 26 jun 2018, 20:12 Leuke auto, maar dan zou ik liever een Cupra nemen. Die heeft net die 30 pk meer en zitpositie achter stuur is wat beter.
Lol ivm m’n vergelijk met de Model 3.JeroenT schreef: 02 feb 2018, 07:36 Wat een gaaf ding, maar tandjes wat is ie duur!
47k volgens mijn config.
Golf GTI zal aangekleed misschien wat duurder zijn, maar wint het vast dik in de leaserijders.
Goed vinden, goed vinden? Wil je er eentje zul je dat moeten betalen, helaas. Anders voor 32k een gebruikte halen.JP schreef: 09 apr 2019, 05:27 Waar de hothatches voorheen begonnen bij €32k (Golf 6 GTi) moeten we nu maar die €50k goed vinden, want ja.....een Tesla is nog duurder![]()
Die koopt de GT-Line of M Performance, AMG line, S line, St line etc etc etcLuco schreef: 12 apr 2019, 11:26 Tuurlijk niet, marketing technisch gewoon slim. De boerenlul die niks om een sper geeft omdat die nooit boendert maar wel een leuk smoelende Mégane wil koopt de standaard versie en de die hard boenderaar een cup versie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast