impulsief is niet eens het juiste woord, ik weet inmiddels van mezelf dat ik nooit langer dan een jaar met een auto doe, ik heb het dit jaar oprecht geprobeerd, maar hoe dichter de APK datum kwam, hoe meer ik ging zoeken naar auto's op het web...
Eigenlijk is het Jaap zijn schuld, die heb ik geholpen met zoeken naar een auto....tja dan ga je on the side ook voor jezelf kijken
Dat gezegd hebbende, een GTR vind ik extremely cool, maar ik ben wel van de uitersten, ik heb nu een heavy weight champion gehad met "veel luxe", nu moet het echt weer een soort van tegenovergestelde zijn
het was nu hoog verbruik, hoge kosten maandelijks, hoge kosten onderhoud, nu wil ik weer km's maken tegen lage kosten (eigenlijk raar dat je in een KTM meer km's zou maken dan in een comfy viper, maar in de Atom heb ik de meeste km's gemaakt van al mijn auto's ever)
Ik heb de hele tijd die KTM in mijn hoofd, maar eigenlijk zou ik een raam ook wel tof vinden, dus even kijken naar Caterham deze week... (Allen pm sturen gaat...)