daarom heb ik daar ook alle tijd voor...Arthur schreef:Fotoshoot?
De rijders zijn toch te druk op de baan ipv fotootjes maken voor in een blaadje?
Dodge Viper SRT-10/ NU IN DE CARROS, laatste pagina
-
OnlineRoy RS
Re: Dodge Viper SRT-10, nieuwe uitlaten p5
- frank de jonge
Mooi geworden die pijpen.
Zag afgelopen weekend nog een exacte kopie door Emmen Cruisen.
Zag afgelopen weekend nog een exacte kopie door Emmen Cruisen.
- Riceaux
En toch staat ie te koop? GT3 van Jaap?Roy RS schreef:zo de Viper heeft een nieuwe APK, geen problemen met uitlaten, geluid of uitstoot of andere zaken, allemaal in orde.
Is de 2de keer in mijn leven dat ik een APK op een hobbyauto doe...de andere 12-13 hobby's zijn ingeruild binnen het jaarPfoeh, voelt als een blijvertje...
6 augustus staat er een stukje over mijn Viper in de Carros! Mooie fotoshoot met testrit, leuk!
-
OnlineRoy RS
Juist daarom staat ie te koop...
- Riceaux
-
OnlineRoy RS
Voor de duidelijkheid, hij staat te koop omdat hij gewoontjes wordt en begint te voelen als n blijvertje, daar houd ik niet van...
Niet voor Jaap zijn beetle, die kan ik niet betalen....was mijn Viper maar zo gestegen in waarde
Niet voor Jaap zijn beetle, die kan ik niet betalen....was mijn Viper maar zo gestegen in waarde
-
OnlineRoy RS
Hij staat weliswaar nog in de garage, maar het verkoopcontract is getekend en de aanbetaling gedaan, dus de Viper has left the building.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Re: Dodge Viper SRT-10 has left the building
... en nu?
-
OnlineErikS
What the fuck,
Das snel.
Gecondoleerd.
Das snel.
Gecondoleerd.
-
jacobt
Lekker snel verkocht Roy, op naar de volgende.
Ben erg benieuwd, hou ons op de hoogte, dat zoeken en speuren is bijna net zo leuk als het eenmaal hebben.
Ben erg benieuwd, hou ons op de hoogte, dat zoeken en speuren is bijna net zo leuk als het eenmaal hebben.
- Joopieboy
Het zou maar eens gaan wennen een auto, er zijn mensen die langer met een onderbroek doen. 
- dvh
Booooh schreef:
... en nu?
Schitterend
-
OnlineRoy RS
Tja wat zal ik zeggen, het is nog steeds echt mijn droomauto, maar ik heb simpelweg maar 1 garage voor mijn auto (en 1 voor de brommers
) en ik vind zóveel auto's leuk...
Ik ga vermoedelijk weer voor iets lichts met veel vermogen, Atom style, ik loer naar KTM, Atom, Saker met kenteken, Donkervoort, Caterham of weer een projectje met een engine swap oid a la mini hayabusa of anders een trackday auto...ik ben er nog niet helemaal uit zeg maar, maar daar heb ik meestal maar een paar uur voor nodig
Ik ga vermoedelijk weer voor iets lichts met veel vermogen, Atom style, ik loer naar KTM, Atom, Saker met kenteken, Donkervoort, Caterham of weer een projectje met een engine swap oid a la mini hayabusa of anders een trackday auto...ik ben er nog niet helemaal uit zeg maar, maar daar heb ik meestal maar een paar uur voor nodig
- Joost
Wow. Had ik niet verwacht dit.
Ben benieuwd wat voor moois er voor terug gaat komen.
Succes met de zoektocht.
Ben benieuwd wat voor moois er voor terug gaat komen.
Succes met de zoektocht.
- GTRene
zo'n superlight is wel leuk voor een tijdje
zag een tijdje terug ook nog wat leuks, weet alleen niet meer wat het precies was, iets van 700kg en meer dan 300pk dacht ik.
staan ook regelmatig van die lotus 7 achtigen te koop met bv meer dan 300pk sommige met V8
zal ook lekker afschieten zijn, maja tentdakje...niet altijd handig.
zag een tijdje terug ook nog wat leuks, weet alleen niet meer wat het precies was, iets van 700kg en meer dan 300pk dacht ik.
staan ook regelmatig van die lotus 7 achtigen te koop met bv meer dan 300pk sommige met V8
zal ook lekker afschieten zijn, maja tentdakje...niet altijd handig.
- GTRene
dit is ook wel leuk en niet duur, dikke LS7 (denk ik) dat er in zit...720pk op 900 kilo

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=3" onclick="window.open(this.href);return false;New ULTIMA GTR 720
720 hp, 900 kilo
Used only as a show car!
For present will be new tuned parts for more than 10000 euro price.
Car is in Georgia Republic, Tbilisi city!
-
allen
We zijn een paar uur verder. Ben je er al uit? 
- tomgtr
Huh? Jemig, had niet gedacht dat je er zo snel afstand van zou kunnen doen maar heel benieuwd wat voor monster je nu weer mee aan komt. DF houdt zijn adem in....
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Een atom lijkt me wel wat voor Roy 
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Euhh, volgens mij heeft 'ie die al een keertje gehad 
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
-
OnlineHitz
- Auto: KIA
Of zoiets: http://ww3.autoscout24.nl/classified/26 ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;
-
jacobt
Inderdaad, RoyGtr klinkt ook wel goed 
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik wou dat ik soms zo impulsief kon zijn
Erg benieuwd wat er voor terug gaat komen
-
OnlineRoy RS
impulsief is niet eens het juiste woord, ik weet inmiddels van mezelf dat ik nooit langer dan een jaar met een auto doe, ik heb het dit jaar oprecht geprobeerd, maar hoe dichter de APK datum kwam, hoe meer ik ging zoeken naar auto's op het web...
Eigenlijk is het Jaap zijn schuld, die heb ik geholpen met zoeken naar een auto....tja dan ga je on the side ook voor jezelf kijken
Dat gezegd hebbende, een GTR vind ik extremely cool, maar ik ben wel van de uitersten, ik heb nu een heavy weight champion gehad met "veel luxe", nu moet het echt weer een soort van tegenovergestelde zijn
het was nu hoog verbruik, hoge kosten maandelijks, hoge kosten onderhoud, nu wil ik weer km's maken tegen lage kosten (eigenlijk raar dat je in een KTM meer km's zou maken dan in een comfy viper, maar in de Atom heb ik de meeste km's gemaakt van al mijn auto's ever)
Ik heb de hele tijd die KTM in mijn hoofd, maar eigenlijk zou ik een raam ook wel tof vinden, dus even kijken naar Caterham deze week... (Allen pm sturen gaat...)
Eigenlijk is het Jaap zijn schuld, die heb ik geholpen met zoeken naar een auto....tja dan ga je on the side ook voor jezelf kijken
Dat gezegd hebbende, een GTR vind ik extremely cool, maar ik ben wel van de uitersten, ik heb nu een heavy weight champion gehad met "veel luxe", nu moet het echt weer een soort van tegenovergestelde zijn
het was nu hoog verbruik, hoge kosten maandelijks, hoge kosten onderhoud, nu wil ik weer km's maken tegen lage kosten (eigenlijk raar dat je in een KTM meer km's zou maken dan in een comfy viper, maar in de Atom heb ik de meeste km's gemaakt van al mijn auto's ever)
Ik heb de hele tijd die KTM in mijn hoofd, maar eigenlijk zou ik een raam ook wel tof vinden, dus even kijken naar Caterham deze week... (Allen pm sturen gaat...)