Ik ben niet bevooroordeeld.

Ik heb er na 2 jaar 33k op staan, haha....
Anders eens informeren bij VAG Techniek, die is ook erg handig en levert zeer goed werk af voor een nog wat betaalbare prijs!Godspeed schreef:Dacht eigenlijk dat jij ook wel wat meer kilometers maakte met jouw Golf, Rody. Opvallend dat je toch wel wat dingetjes hebt gehad, zou dat toeval zijn of wellicht een ander rijgedrag?![]()
Deze 2.0 gaat inderdaad naar 190 (JD) of 195 (BR) pk. Van Vught Tuning geeft overigens aan dat ze er maar 175 pk uithalen. Denk dat het deze keer JD Engineering wordt.
Schuif- of panomaradak geef ik werkelijk waar niks om. Ik vind het altijd wel gaaf om te zien, maar zou het in mijn auto niet willen hebben.
Godspeed schreef:Misschien is VAG Techniek inderdaad nog niet zo'n slecht idee. Ik zie op hun website dat ze ook fabrieksgarantie overnemen binnen de eerste twee jaar / 100.000 km, mits het nodige onderhoud goed gebeurt. Standaard chip (190 pk/ 420 nm) voor 425,- en chip op maat 579,- (195 pk/ 430nm). Chip op maat is dus nog steeds veel goedkoper dan standaard stage 1 bij JD...