Goed, vanmorgen de wekker redelijk op tijd gezet en na een bezoekje aan m'n 1 pk door naar Dennis in Uden.
Waren de laatste 100 km's met het oude onderstel en vanmiddag genoten van het nieuwe spul.
Na goed 4 uurtjes werk zat alles eronder en kon ik een proefritje maken, even een kort rondje gedaan en dat beviel wel

Daarna was het toch echt op naar huis en de B12 set nog maar een beetje aan de tand voelen....Het is zoals te verwachten valt stugger als origineel, maar zeker niet oncomfortabel.
De achterkant voelt nu flink zeker aan in een snel genomen bocht waar hij vroeger flink begon te hangen en wat minder prettig aan ging voelen, verder met remmen en optrekken een mooie vlakke auto in plaats van eentje die in de veren duikt of juist omhoog komt aan de voorkant.
Op de snelweg meer rust omdat het stabieler is en kan zo nog wel even door gaan
Tijdens het vervangen van de voorkant zag Dennis dat de draagarmrubbers slecht beginnen te worden, tijdens het los maken van de draagarm bleek echter dat mijn S60 een van de niet zoveel met stalen draagarmen is en Dennis heeft alleen aluminium op voorraad liggen.
Vervolgafspraak is al gemaakt, over 2 weken weer terug en dan komen er nog 2 nieuwe draagarmen onder en is werkelijk alles nieuw op de stabilisatorstang na. Als de draagarmen vervangen zijn nog even het spul opnieuw uit laten lijnen (beetje zonde om 2 keer te laten doen) en dan kunnen we er weer flink tegenaan.
Oh ja... foto's

:
Het oude spul op een hoopje
De eerste kant zit erop
Foto van laatst nog op standaard hoogte
En net zoals het nu staat
Vind de hoogte zelf perfect zo, staat mooi in balans en kan nog normaal over verkeersdrempels heen.
Zondag komen er nog betere foto's, dit was net even snel met mijn telefoon