aaaargh
Wilde ik vandaag alvast wat zaken veranderen zoals de rvs omvlochten remleidingen plaatsen, wilde ik het wielslot koppelstuk uit de kofferbak pakken...euh...huh? waar is dat ding?
Ik zet het altijd terug in het voorbestemde gat achter in de kofferbak onder de plank, damn I'm getting old...
alles wel 5x nakijken en nog eens, de garage heel veel plekken nakijken...en nog eens en nog eens en nog eens en...
het zal toch niet dat...
denk dat ik hem op de bout heb laten zitten nog niet zolang geleden met nadraaien ofzo en dat ding ben vergeten er af te halen (is me nog nooit overkomen, veels te bang dat ik die verlies) en de keer er op gewoon ben weg gereden en na een tijdje als je wat sneller rijd valt ie er uit door de krachten...
heb nog wel een blok om gelopen maar niks gevonden helaas
Nu kan ik dus die klusjes die ik al maanden wou doen, maar nog moest wachten op wat onderdelen e.d. ,
nog niet doen, nu ik eindelijk het meeste van de onderdelen binnen heb, kan ik er niet mee verder

damn.
gelukkig had ik nog wel het doosje van die wheel locks en dacht dat daar de code op stond maar dat is niet de code schijnbaar maar meer het type e.d.

Heel veel geluk aan de andere kant, dat ik onlangs in mei 2013 foto's heb gemaakt van dat ding en nog op mijn PC staan (geen PC crash sinds de laatste in 2012 ofzo?), alsof ik wist dat ik het binnenkort nodig had...
daar staat namelijk wel het sleutel nummer op
en na wat zoeken een bedrijf gevonden waar je reserve key's voor deze set kan halen in Frankrijk, dus net maar besteld, kan alleen ff duren las ik wel, magoed.
Heb dus ook maar dat sleutel nummer op dat originele doosje gezet van die wheel locks (extra back-up zo), welke al heel wat jaren oud zijn, maar gelukkig schijnbaar nog wel wat voor te koop/bestellen is
uitboren leek me namelijk ook niet echt wat
en las al dat je met universele zaken niet ver kwam met dit type wheel lock, afijn, dus maar wachten en hopen dat ze de juiste sleutel bezorgen over een week of 2.