
BMW E36 Ooperon Cup
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW E36 Ooperon Cup
zo dan... 

- Marc32
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 25 apr 2011, 16:01
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Gisteren racedag 3 van de Ooperon Cup gereden. Een resp. vierde en derde plek. Heel tevreden. In de eerste race maakte ik foutjes waardoor ik niet meer kon aanhaken met mijn voorliggers. Op de een of ander manier kwam ik soms in enorme overstuur situaties als ik een bocht naar links nam..Later bleek dat mijn spatbord rechts achter aanliep waardoor mijn band enorm warm werd en de spanning erg hoog was. De monteur had het tijdens de pitstop wel opgemerkt dat de spanning zo hoog was rechts achter maar niet gezien dat ie aanliep. Heb geen contact gehad, zover ik heb gemerkt....In de tweede race had ik het probleem niet meer...
Start van Race 1 was er 1tje om in te lijsten. Na het bord "5 sec" ging het rode licht aan en ook binnen een halve seconde weer uit...dus ik ging vol op het gas, zag dat de leiding wat vertwijfelt keek, de auto voor mij twijfelde ...en drie bochten later was het code rood.....daarna doorrijden naar start finish en toen weer opnieuw gestart zonder problemen. Toch wel een foutje m.i. van de starter. Niet bewust natuurlijk. Maar best link als er in het veld zoveel twijfel is of de start nu wel of niet is afgegaan....sommige auto's stonden nagenoeg stil, terwijl anderen er pijlsnel vandoor gingen. Gelukkig goed afgelopen.
Wedstrijdleiding had ook duidelijk een nieuwe stelling ingenomen aangaande het buiten de witte lijnen betreden met 4 wielen. Na afgelopen race was er een duidelijk verzoek van de rijders om daar strenger op te straffen. Welnu, dat heeft het veld geweten!!! Er werden behoorlijk was DT ( drive troughs ) uitgedeeld. ( 6?, 8?) Heb ook nog een zwarte vlag gezien. Tijdens de briefing werd er nog gezegd dat die eigenlijk nooit werd gezwaaid..
Netjes rijden werd deze dag al snel beloond!!
Voor mij persoonlijk was er nog een positief punt. De nummer 11 was weer van de partij met een "gloednieuwe" Cup auto. Fantastisch geprepareerd! Keihard gewerkt tot in de late uurtjes van hun vrije tijd. Zag er mooi uit en was mega snel!! Beide races winnen was natuurlijk een geweldige opsteker na het debacle van de afgelopen racedag. Ik gun het ze van harte.
Foto's volgen nog wel, denk ik.
Start van Race 1 was er 1tje om in te lijsten. Na het bord "5 sec" ging het rode licht aan en ook binnen een halve seconde weer uit...dus ik ging vol op het gas, zag dat de leiding wat vertwijfelt keek, de auto voor mij twijfelde ...en drie bochten later was het code rood.....daarna doorrijden naar start finish en toen weer opnieuw gestart zonder problemen. Toch wel een foutje m.i. van de starter. Niet bewust natuurlijk. Maar best link als er in het veld zoveel twijfel is of de start nu wel of niet is afgegaan....sommige auto's stonden nagenoeg stil, terwijl anderen er pijlsnel vandoor gingen. Gelukkig goed afgelopen.
Wedstrijdleiding had ook duidelijk een nieuwe stelling ingenomen aangaande het buiten de witte lijnen betreden met 4 wielen. Na afgelopen race was er een duidelijk verzoek van de rijders om daar strenger op te straffen. Welnu, dat heeft het veld geweten!!! Er werden behoorlijk was DT ( drive troughs ) uitgedeeld. ( 6?, 8?) Heb ook nog een zwarte vlag gezien. Tijdens de briefing werd er nog gezegd dat die eigenlijk nooit werd gezwaaid..
Netjes rijden werd deze dag al snel beloond!!
Voor mij persoonlijk was er nog een positief punt. De nummer 11 was weer van de partij met een "gloednieuwe" Cup auto. Fantastisch geprepareerd! Keihard gewerkt tot in de late uurtjes van hun vrije tijd. Zag er mooi uit en was mega snel!! Beide races winnen was natuurlijk een geweldige opsteker na het debacle van de afgelopen racedag. Ik gun het ze van harte.
Foto's volgen nog wel, denk ik.
- daNpy
- Berichten: 5980
- Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
- Locatie: Eindhoven
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Mooi verslag Marc! Geen al te slecht resultaat.
Wel vreemd van je spatbord, snel oplossen dus
Wel vreemd van je spatbord, snel oplossen dus

- Marc32
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 25 apr 2011, 16:01
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Vandaag racedag 4 gehad. Het was er 1 om in te lijsten. Alle aspecten van de autosport kwamen vandaag naar boven drijven. Letterlijk en figuurlijk.
De dag begon droog en kon er een p7 uit persen tijdens de tijdtraining. Geen geweldige tijd. Vond het motortje niet top lopen met het warme weer. Misschien dat ook het strafgewicht mee telde ( 40 kilo). Op p8 stond iemand met nog iets meer gewicht, maar op P1 ook.
En wat de verwachting was, gebeurde ook...het begon te regenen. En niet zo zuinig ook. Op de een of andere manier ligt me dat goed. Na de start lag ik al snel 3e. Achter de nr 11 en nr 69...ik kon ze niet bijhouden. Maar de derde positie was wel safe. Na de pitstop lag ik vrij snel 2e omdat 69 terugviel. Dit nummer wordt tegenwoordig door 2 bestuurders bereden en de laatste had er wat minder snelheid in. Ik kwam als 2e over de streep en was superblij. Al snel komt er iemand naar me toe en vraagt me waarom ik met opgesneden banden rijdt? Huh? Uhh, geen idee. Dat mag toch niet? Nee, zij hij. Toen de auto terug was in de pitbox, bleek mijn linker voorband opgesneden te zijn...In de hele pitbox lag er maar 1 kennelijk, want meer hadden we er niet...door een stommiteit is er een niet reglementaire band op gezet. Ik heb geen reactie van de wedstrijdleiding gehad en de monteur vertelde ons dat we gewaarschuwd zijn door de TC. Tja, lijkt me duidelijk. Fout = fout. We hebben gauw de band gewisseld met een goed gebruikte.....zonder die paar extra groeven.
Met veel zin ging ik dan ook race 2 tegemoet. De start ging goed en lag gelijk 1e, das even wennen.....
Ik maakte gelijk een fout in de ruskenhoek en had er weer twee voor me. nr 33 en nr 11. De eerste was iets langzamer en de laatste iets sneller. Maar 11 maakte een foutje in Strubben en spinde. Ik lag tweede en had zicht op de 33 die iets langzamer was. Toen maakte ik weer een foutje en lag weer derde. Na de pitstop lag ik nog steeds derde maar kon vrij snel de 11 inhalen omdat ook hier een rijderswissel had plaatsgevonden. Nu nog de 33 inhalen. we wisten dat hij een te korte pitstop heeft gemaakt ( 2 seconden, wat een straf van 4 seconden geeft) en wilde de achterstand minimaal houden. Het lukte uiteindelijk zelfs om hem 2 ronden vor het einde in te halen. Ik heb wat geluk gehad omdat 33 een wat ongelukkige keuze maakte bij het inhalen van een langzamere achterblijver. Desalniettemin kon ik daarna mijn voorsprong nog wat uitbouwen. En daarmee was mijn eerste klasse overwinning een feit. Prachtig gevoel.
Na de prijsuitreiking werd ik nog even gevraagd om bij de wedstrijdleiding te komen...Daar werd me medegedeeld dat ik met opgesneden banden reed en daarmee mijn 2e plaats werd ontnomen. Uitgelegd dat het 1 band was ( helemaal verbaasd!! ) en dat ik heb aangetoond dat ik zonder die band 1e kan worden in race 2. Daar waren ze niet gevoelig voor. Balen, hoewel het naar mijn mening niets afdoet aan mijn prestatie; ik voor mezelf heel goed weet dat ik die band er niet bewust op heb gezet ( welke tacticus doet nou 1 zon band op je auto in de regen en denkt ook nog dat ze dit bij de keuring niet zouden zien???)...) Wat me ook verbaasde was dat de wedstrijdleiding pas NA race 2 hier mee kwam!! Ik heb op eigen initiatief die band er af gehaald want de monteur had van de TC een waarschuwing gekregen. Terecht ook. De wedstrijdleiding heeft VOOR race 2 hier van gehoord!!! Dat hebben ze mij zelf bevestigd. Hun verklaring was dat ik inmiddels op de grid stond en ze het niet meer konden terug draaien. Huh? Ik was mega te laat voor de opstelling van race 2!! Ik kwam letterlijk 8 minuten voor de start van race 2 aan op de paddock en was de eerste overigens....dus ze hebben me maar laten gaan in de wetenschap dat ik met ( 4 ) opgesneden banden aan de start stond.....das pas echt incompetent westrijdleiden. Op zn minst een vreemde gang van zaken. En er waren ook veel rijders die in die veronderstelling waren.......en daar heulemaal niet blij van werden......hahahahahahaha......zuur was dan ook hun constatering dat nr 32 het hele zooitje "naar huis" had gereden op normale bandjes, met 65 kilo extra aan boord op de weging. Smaakt zon 1e plaats dan lekker?? Ja best wel...
De dag begon droog en kon er een p7 uit persen tijdens de tijdtraining. Geen geweldige tijd. Vond het motortje niet top lopen met het warme weer. Misschien dat ook het strafgewicht mee telde ( 40 kilo). Op p8 stond iemand met nog iets meer gewicht, maar op P1 ook.
En wat de verwachting was, gebeurde ook...het begon te regenen. En niet zo zuinig ook. Op de een of andere manier ligt me dat goed. Na de start lag ik al snel 3e. Achter de nr 11 en nr 69...ik kon ze niet bijhouden. Maar de derde positie was wel safe. Na de pitstop lag ik vrij snel 2e omdat 69 terugviel. Dit nummer wordt tegenwoordig door 2 bestuurders bereden en de laatste had er wat minder snelheid in. Ik kwam als 2e over de streep en was superblij. Al snel komt er iemand naar me toe en vraagt me waarom ik met opgesneden banden rijdt? Huh? Uhh, geen idee. Dat mag toch niet? Nee, zij hij. Toen de auto terug was in de pitbox, bleek mijn linker voorband opgesneden te zijn...In de hele pitbox lag er maar 1 kennelijk, want meer hadden we er niet...door een stommiteit is er een niet reglementaire band op gezet. Ik heb geen reactie van de wedstrijdleiding gehad en de monteur vertelde ons dat we gewaarschuwd zijn door de TC. Tja, lijkt me duidelijk. Fout = fout. We hebben gauw de band gewisseld met een goed gebruikte.....zonder die paar extra groeven.
Met veel zin ging ik dan ook race 2 tegemoet. De start ging goed en lag gelijk 1e, das even wennen.....

Na de prijsuitreiking werd ik nog even gevraagd om bij de wedstrijdleiding te komen...Daar werd me medegedeeld dat ik met opgesneden banden reed en daarmee mijn 2e plaats werd ontnomen. Uitgelegd dat het 1 band was ( helemaal verbaasd!! ) en dat ik heb aangetoond dat ik zonder die band 1e kan worden in race 2. Daar waren ze niet gevoelig voor. Balen, hoewel het naar mijn mening niets afdoet aan mijn prestatie; ik voor mezelf heel goed weet dat ik die band er niet bewust op heb gezet ( welke tacticus doet nou 1 zon band op je auto in de regen en denkt ook nog dat ze dit bij de keuring niet zouden zien???)...) Wat me ook verbaasde was dat de wedstrijdleiding pas NA race 2 hier mee kwam!! Ik heb op eigen initiatief die band er af gehaald want de monteur had van de TC een waarschuwing gekregen. Terecht ook. De wedstrijdleiding heeft VOOR race 2 hier van gehoord!!! Dat hebben ze mij zelf bevestigd. Hun verklaring was dat ik inmiddels op de grid stond en ze het niet meer konden terug draaien. Huh? Ik was mega te laat voor de opstelling van race 2!! Ik kwam letterlijk 8 minuten voor de start van race 2 aan op de paddock en was de eerste overigens....dus ze hebben me maar laten gaan in de wetenschap dat ik met ( 4 ) opgesneden banden aan de start stond.....das pas echt incompetent westrijdleiden. Op zn minst een vreemde gang van zaken. En er waren ook veel rijders die in die veronderstelling waren.......en daar heulemaal niet blij van werden......hahahahahahaha......zuur was dan ook hun constatering dat nr 32 het hele zooitje "naar huis" had gereden op normale bandjes, met 65 kilo extra aan boord op de weging. Smaakt zon 1e plaats dan lekker?? Ja best wel...
- Knot
- Berichten: 40415
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Mooie prestatie en idd even op die bandjes letten de volgende keer.
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Leuk verslag Marc.
Mbt de banden. Niet reglementair is Niet reglementair en moet worden aangepakt. Of het nou met opzet was of niet. Planning was wel knullig en moet volgende keer sneller.
Ik lees dat je geen namen maar nummers noemt. Voor de duildeijkheid, ik was nummer 69 (die ene rijder).
Ik rij sinds de vorige race samen met Henk Grendel. Ik heb gister super genoten van de auto en de regen. Op droog waren mega snel met als resultaat P1 in de free pratice en quali. In R1 ging het best voorspoedig en we (ik en nummer 11) liepen snel weg van de rest. Alleen ging in de loopt van R1 de koppeling slippen wat behoorlijk tijd kost. Na de pitstop heeft Henk het stuur overgenomen maar had erg veel last de koppeling en we zijn als 7de gefinished.
In R2 slipte de koppeling nog meer en kon ik geen aansluiting krijgen met de kopgroep. Toch kreeg ik in de loop van de race een soort schakelritme te pakken waarbij ik toch nog een redelijke accelaratie had en ben nog 4de geworden.
Kortom een heerlijke natte dag gehad.
Mbt de banden. Niet reglementair is Niet reglementair en moet worden aangepakt. Of het nou met opzet was of niet. Planning was wel knullig en moet volgende keer sneller.
Ik lees dat je geen namen maar nummers noemt. Voor de duildeijkheid, ik was nummer 69 (die ene rijder).
Ik rij sinds de vorige race samen met Henk Grendel. Ik heb gister super genoten van de auto en de regen. Op droog waren mega snel met als resultaat P1 in de free pratice en quali. In R1 ging het best voorspoedig en we (ik en nummer 11) liepen snel weg van de rest. Alleen ging in de loopt van R1 de koppeling slippen wat behoorlijk tijd kost. Na de pitstop heeft Henk het stuur overgenomen maar had erg veel last de koppeling en we zijn als 7de gefinished.
In R2 slipte de koppeling nog meer en kon ik geen aansluiting krijgen met de kopgroep. Toch kreeg ik in de loop van de race een soort schakelritme te pakken waarbij ik toch nog een redelijke accelaratie had en ben nog 4de geworden.
Kortom een heerlijke natte dag gehad.
- Marc32
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 25 apr 2011, 16:01
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Helemaal mee eens. Regels zijn regels. Ik ben een voorstander om alles wat niet goed is, met een straf aan te pakken. Lees dan ook artikel 4 nog maar eens na en oordeel dan wat de gevolgen ( lees: straf ) moeten zijn voor 1 niet reglementaire band. Dat is de strekking van mijn verhaal. Het gaat even om de strafmaat. Er is namelijk meer mogelijk dan alleen alle punten afpakken.Reind schreef:
Mbt de banden. Niet reglementair is Niet reglementair en moet worden aangepakt. Of het nou met opzet was of niet. Planning was wel knullig en moet volgende keer sneller.
Jammer dat je koppeling het nagenoeg had begeven. Het had ( nog meer ) jouw dag kunnen zijn!!
- Luco
- Berichten: 29417
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Ik begrijp dat ze je gelijk de maximale straf door je strot geduwd hebben.Artikel 4 - Banden
4.1 Uitsluitend toegestaan: Toyo Proxes 888 225/45ZR16 . Merknamen, code- en productienummers en maataanduidingen op banden
moeten altijd zichtbaar blijven.
4.2 Iedere vorm van kunstmatig opwarmen, opruwen, bewerken en/of met (chemische) hulpmiddelen schoonmaken of behandelen van
banden is verboden.
4.3 Het gebruik van meerdere sets banden tijdens een wedstrijd is toegestaan, tenzij het bijzonder reglement anders vermeldt.
4.4 Bij bandenwissels gedurende de race is het gebruik van pneumatisch of elektrisch aangedreven gereedschap toegestaan (maar
geen airjacks).
4.5 De wedstrijdleiding is gerechtigd, op elk moment van de wedstrijd, banden die door de TC verdacht zijn verklaard, voor onderzoek
door de TC in bewaring te nemen. Het betreffende team kan, in afwachting van de uitslag van dat onderzoek, de wedstrijd vervolgen
met een door de TC goedgekeurde set banden. Eventuele daaruit voortvloeiende kosten zijn voor rekening van het team.
Straf: Bij overtreden van dit artikel wordt een passende straf door de OC opgelegd. De maximale straf is
uitsluiting van het team voor het betreffende wedstrijdonderdeel.
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Voor de liefhebbers nog wat onboard beelden van de laatste NATTE wedsrtijd op Assen.
Voor de duidelijkheid Rogier zit achter het stuur van deze auto en ik rij ervoor.
Het was glibberen en glijden
Voor de duidelijkheid Rogier zit achter het stuur van deze auto en ik rij ervoor.
Het was glibberen en glijden

-
- Berichten: 1638
- Lid geworden op: 11 mar 2006, 19:22
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Nette strakke rijstijl Reind!!
1 tipje (voor wat je het waard vind)
Als de die dubbele linker achter op het circuit nog meer naar buiten neemt haal je een nog hogere exitsnelheid....
1 tipje (voor wat je het waard vind)
Als de die dubbele linker achter op het circuit nog meer naar buiten neemt haal je een nog hogere exitsnelheid....

- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Dank je.
Normaal is de buitenlijn door meeuwemeer idd sneller maar eindigde meteen 2x in het gras toen ik die lijn nam
Vreemd want normaal is daar de grip die je zoekt.
Ik vind het heerlijk om in de regen te rijden. Vooral als je in een ritme komt, zalig.
Normaal is de buitenlijn door meeuwemeer idd sneller maar eindigde meteen 2x in het gras toen ik die lijn nam

Ik vind het heerlijk om in de regen te rijden. Vooral als je in een ritme komt, zalig.
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Hieronder nog een leuk filmpje van R2. Inclusief wat glijpartijtjes
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hkM6yKdE ... el&list=UL[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hkM6yKdE ... el&list=UL[/youtube]
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Assen kan lekker glibberen zijn, trouwens tegen wie praat je bij 5.04
toch nog knap in de regen, trouwens bij de start wat was die ene ongelofelijk snel ...hoe kan dat zo'n groot verschil.

toch nog knap in de regen, trouwens bij de start wat was die ene ongelofelijk snel ...hoe kan dat zo'n groot verschil.
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Ik zit hier niet achter het stuur hoor. Het is race collega Rogier. Het is gewoon een leuk filmpje en vandaar de post vanuit mij kant.
Die goede start van die auto heeft alles met wielspin te maken. Een nat wegdek, geen sper, en semi slicks betekend heel weinig grip en veel kans op het doorslaan van 1 van de achterwielen, helemaal tot 50km-h. Tel daarbij op dat de linkerbaan op het rechtestuk gladder is in de regen.
Die goede start van die auto heeft alles met wielspin te maken. Een nat wegdek, geen sper, en semi slicks betekend heel weinig grip en veel kans op het doorslaan van 1 van de achterwielen, helemaal tot 50km-h. Tel daarbij op dat de linkerbaan op het rechtestuk gladder is in de regen.
- Knot
- Berichten: 40415
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Leuk materiaal weer.
Wat ik wel zielig vind is dat spinnen zonder sper. Komt door de goede kwaliteit banden, met wanli zonder sper breekt ie nog wel uit maar hier moest ik soms wel een beetje lachen met dat verhoogde toerental en niet uitbreken
Wat ik wel zielig vind is dat spinnen zonder sper. Komt door de goede kwaliteit banden, met wanli zonder sper breekt ie nog wel uit maar hier moest ik soms wel een beetje lachen met dat verhoogde toerental en niet uitbreken

- Marc32
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 25 apr 2011, 16:01
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Veel meer grip op rechter deel van de baan. Die ene was niet ongelooflijk snel, Rogier werd door meerdere ingehaald. Dus waren wij nou zo snel of was hij nou zo langzaam??GTRene schreef:
toch nog knap in de regen, trouwens bij de start wat was die ene ongelofelijk snel ...hoe kan dat zo'n groot verschil.

BTW: dat knopje.......hahahahahahahaha!! Wil ik ook!!
- Marc32
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 25 apr 2011, 16:01
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Met zoveel regen buiten, is een filmpje misschien wel leuk!
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Heerlijke beelden.
And it is a fact. Weight does matter.
En wat heb jij een stappen gemaakt de afgelopen 1,5 jaar. Begin me toch wel een beetje zorgen te maken volgend seizoen........haha
En die start op assen. Onbegrijpelijk
And it is a fact. Weight does matter.
En wat heb jij een stappen gemaakt de afgelopen 1,5 jaar. Begin me toch wel een beetje zorgen te maken volgend seizoen........haha
En die start op assen. Onbegrijpelijk
- Hielke
- Berichten: 11639
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Mooie beelden Marc. Je bent goed bezig.
- Marc32
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 25 apr 2011, 16:01
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Ja die start is idd niet te geloven. Jij stond eerste rangs volgens mij toen je collega rechts ook van start ging. Hij stond echt 1 meter van de man met de rode vlag vandaan.!!!Reind schreef: En die start op assen. Onbegrijpelijk
Tot volgende week!!
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Afgelopen weekend hebben we de laatste race van het seizoen verreden op Spa.
Altijd mooie wedstrijden daar.
Hierbij beelden van race 2.
[YouTube]http://m.youtube.com/watch?feature=m-ch ... KDUXCkMjzY[/YouTube]
Altijd mooie wedstrijden daar.
Hierbij beelden van race 2.
[YouTube]http://m.youtube.com/watch?feature=m-ch ... KDUXCkMjzY[/YouTube]
- GarreTT
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 17 mar 2007, 13:02
- Locatie: Beetsterzwaag
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Ik heb het een klein beetje via live timing op internet gevolgd, maar jij ging echt als een speer. Volgens mij als enige onder de 3 minuten. 

-
- Berichten: 11411
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Peter ik gingen ook super maar met 90 kg ballast kom je nauwelijks nog omhoog op spa.
Toch nog 2x 3e samen met peter eruit kunnen persen.
Toch nog 2x 3e samen met peter eruit kunnen persen.
- Knot
- Berichten: 40415
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Zo doet ie t wel Reind....
Enneh... Heb me laten vertellen dat je BMW bakken rustig moest schakelen

Wel mooi hoe je m onderstuurd naar P1 smijt! En die E46 is echt drama om voorbij te komen idd.
- Hielke
- Berichten: 11639
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: BMW E36 Ooperon Cup
Gezien het dramatische tempo van die E46 M3's in bochten schat ik in dat ze op Federal RSR reden.
Ontiegelijk ergerlijk die gasten. Onbegrijpelijk dat ze in een finalerace zo tussen de toppers mogen rijden.

Ontiegelijk ergerlijk die gasten. Onbegrijpelijk dat ze in een finalerace zo tussen de toppers mogen rijden.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast