Is dit een definitie van het huidige DF? Heb je daar verdomme afgelopen tijd je centen in gestoken. God, daar gaat je strategie compleet met het businessplan door de plee. Toch jammer dat ze het nieuws in het Noorden zo laat krijgen.RVV schreef:*olie op het vuur mode on*
Ja, ook dom van mij om kritiek te hebben op een rijdende schoenendoos die half DF op stoep heeft staan (wist ik veel, dacht dat alleen bejaarden in zo'n ding reden). Een muurbloempje waar je nooit een hond over hoort, tot dat.. iemand ongevraagd commentaar durft te leveren op zo'n zuivere puristenauto met een wegligging van een Fries elfsteden dweilorkest.. want al die DF'ers die wel in zo'n gekietelde schoenendoos full lock de rotondes overgaan doen dat vooral NIET omdat het een centenkwestie keuze is. Nee puristen pakken de pareltjes gewoon, of die nou 80K kosten of 8K..
Zijn er trouwens ook wachtlijsten voor zo'n ding?
*mode off*
Doodeng... dat kritisch posten op DF
-
Re: Doodeng... dat kritisch posten op DF
- Dennis Cavallino
Gisteren kreeg Rico al een mailtje van Harry, of hij courtage kon vangen voor alle eco-blasters die hij hier naartoe kan sturen.

- duifjes.com
Ik voel een DFtv test aankomem
Rico ....lol!

Rico ....lol!
- Snipe
Laatst werd ik gebeld: 'Ik heb met een Up gereden, zal ik er een test over schrijven?'duifjes.com schreef:Ik voel een DFtv test aankomem![]()
Daar heb ik toen vriendelijk voor bedankt, 'dat interesseert op DF toch geen hond.' Drie dagen later startte de hype...
- duifjes.com
Tsja....ingaan op trends zal ik zeggen....en daarmee kun je laten zien dat echt DF in elke kan zitten!Snipe schreef:Laatst werd ik gebeld: 'Ik heb met een Up gereden, zal ik er een test over schrijven?'duifjes.com schreef:Ik voel een DFtv test aankomem![]()
Daar heb ik toen vriendelijk voor bedankt, 'dat interesseert op DF toch geen hond.' Drie dagen later startte de hype...
- duifjes.com
Da's makkelijk....kiezen tussen een echte benzine brander of een elektrobuggyMichel P schreef:Geweldig verhaal Joy, ook mee eens. We hebben thuis een 107 als extra auto, en ik heb echt de grootste pret met dat autotje, lekker gooien en smijten, en de 2e versnelling is inmens lang.
Die racecup met deze citybugs is dan ook een leuke klasse, wat is zo aan het beeldmateriaal zag.

- Snipe
We groeien er al langzaam naar toe. Binnenkort komt de Opel Corsa OPC een paar dagen deze kant op.duifjes.com schreef:Tsja....ingaan op trends zal ik zeggen....en daarmee kun je laten zien dat echt DF in elke kan zitten!
- duifjes.com
Hadden ze geen ecoMotive (of hoe dat @ Opel heet) voor jullie?Snipe schreef:We groeien er al langzaam naar toe. Binnenkort komt de Opel Corsa OPC een paar dagen deze kant op.duifjes.com schreef:Tsja....ingaan op trends zal ik zeggen....en daarmee kun je laten zien dat echt DF in elke kan zitten!
ps. mail Tomsweet16Antonis vast voor nieuwe DF kleuren! Eco groen zou ik doen

- Dennis Cavallino
Ja groene forums vind ik altijd wel gezellig.
- Mathieu
@Rico Clarkson
Je kunt het natuurlijk wel in het belachelijke trekken met de olie op het vuur modus
Maar wat nu pijnlijk aan het licht komt zijn je beperkte chauffeurskwaliteiten
Want volgens mij ben jij namelijk de one and only in dit draadje die wegligging problemen bespeurd bij de 107 e.d. :strong:
Zal ik als een ware driftmaster je een tip geven. Rijdt eens wat ronder i.p.v. hoekiger en er gaat een wereld voor je open.
Gr, André de Vries
Je kunt het natuurlijk wel in het belachelijke trekken met de olie op het vuur modus

Maar wat nu pijnlijk aan het licht komt zijn je beperkte chauffeurskwaliteiten

Want volgens mij ben jij namelijk de one and only in dit draadje die wegligging problemen bespeurd bij de 107 e.d. :strong:
Zal ik als een ware driftmaster je een tip geven. Rijdt eens wat ronder i.p.v. hoekiger en er gaat een wereld voor je open.

Gr, André de Vries
Laatst gewijzigd door Mathieu op 16 feb 2012, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
óf Rico kan juist heel goed sturen en haalt a la Ayrton S. en Aernoudt B. iedere onvolkomenheid boven water die anderen niet eens opmerken. Dat kan natuurlijk ook.
Zonder dollen. Ik begrijp wel precies wat Rico bedoelt. Neemt niet weg dat ik de lol van zulke koekblikken ook wel inzie met mijn 'op de limiet' pet. Voor 't klootjesvolk zijn die auto's prima, maar wel linke soep als ze situaties verkeerd inschatten en eigen rijkunsten overschatten.
Zonder dollen. Ik begrijp wel precies wat Rico bedoelt. Neemt niet weg dat ik de lol van zulke koekblikken ook wel inzie met mijn 'op de limiet' pet. Voor 't klootjesvolk zijn die auto's prima, maar wel linke soep als ze situaties verkeerd inschatten en eigen rijkunsten overschatten.
- Peric

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ach... ik heb in elke auto wel plezier.
De slechtste auto die ik heb gehad was een Golf 3 60 pk diesel die in bochten overhelde als de Costa Concordia maar ook dat was een uitdaging, om met die matige wegligging en gebrek aan vermogen zo hard mogelijk te gaan.
Je moet je gewoon aanpassen aan de auto en omstandigheden en niet andersom.
De slechtste auto die ik heb gehad was een Golf 3 60 pk diesel die in bochten overhelde als de Costa Concordia maar ook dat was een uitdaging, om met die matige wegligging en gebrek aan vermogen zo hard mogelijk te gaan.
Je moet je gewoon aanpassen aan de auto en omstandigheden en niet andersom.
-
Ik heb zelfs schik in m'n Caddy....
Het is maar net waar je je plezier uithaalt.
Rijd ie lekker? ja.
Rijd ie sportief? nee.
Kan je er een bochtje mee pakken? ja, op de limiet van de caddy!
Het is maar net wat je vergelijkingsmateriaal je hebt.
Met de 206 die ik toen had reed ik ook altijd vlot over rotondes ed. gewoon lachen zo hard als dat kon.
(En de vrouw maar gillen..
)
Het is maar net waar je je plezier uithaalt.
Rijd ie lekker? ja.
Rijd ie sportief? nee.
Kan je er een bochtje mee pakken? ja, op de limiet van de caddy!
Het is maar net wat je vergelijkingsmateriaal je hebt.
Met de 206 die ik toen had reed ik ook altijd vlot over rotondes ed. gewoon lachen zo hard als dat kon.
(En de vrouw maar gillen..

- Tim N
Herkenbaar, zelfde voor de Renooit Clio Eco-Blazzter die ik rijd voor de zaak.
0-100 in 2x de zandloper, stuurbekrachtiging zo licht dat je enkel weet dat je stuurd omdat je zelf beweegt.
maar in doordraaiers en op/ afritten proberen die lollie in het gareel te houden en zo net mogelijk de bochten doorsturen.
Had hiervoor een VW polo blauwebeweging en die was lekkerder wat wegligging betreft, enkel op korte oneffenheden was die ietwat springeriger dan de Cliooot met de achterzijde.
0-100 in 2x de zandloper, stuurbekrachtiging zo licht dat je enkel weet dat je stuurd omdat je zelf beweegt.
maar in doordraaiers en op/ afritten proberen die lollie in het gareel te houden en zo net mogelijk de bochten doorsturen.
Had hiervoor een VW polo blauwebeweging en die was lekkerder wat wegligging betreft, enkel op korte oneffenheden was die ietwat springeriger dan de Cliooot met de achterzijde.
- RVV
Mathieu, ik begrijp goed dat je zo'n rijdende schoenendoos goedpraat. Je hebt er namelijk eentje gekocht. Het komt ergens ook wel wat hard aan om te horen dat het eigenlijk complete schijthokken zijn. Want eigenlijk zeg ik dat jij een schijthok heb gekocht. Het zit een beetje iin de mens dat we dat niet graag willen horen. Want we maken toch allemaal slimme/goede/verstandige keuzes? Maargoed het boeit me helemaal geen reet welke DF'er nou wel of niet zo'n schoenendoos heeft en of die er wel of niet tevreden over is, maar ik ga zeker geen rekening houden met tere zieltjes. Ik gun ieder zijn feestje hoor. 95% van de mensen kunnen niet rijden kopen eventueel zo'n schoenendoos. De overige 5% zit op DF
Als ik er nu eentje ga kopen.. dan klopt het helemaal.. zit ik bij die 95% en bij de 5%... = 100% goed.. wat kan een mens toch gelukig zijn, *blijft verder dromen van kamikaze acties op rotondes
*

Als ik er nu eentje ga kopen.. dan klopt het helemaal.. zit ik bij die 95% en bij de 5%... = 100% goed.. wat kan een mens toch gelukig zijn, *blijft verder dromen van kamikaze acties op rotondes

- Arthur
- Auto: Nr.51
@Andre (@PC Rico): heb het nog zo gezegd, post nu gewoon onder je eigen naam. Als je een1M de hemel inpraat komt het wel goed. Maar zo'n konijnenhok afbranden komt niet goed. Maar niet luisteren hè? Nu denken ze ook nog dat je niet kunt rijden!

- Downforce Hans
Dat van die rijkunsten van Rico.........................................dat wisten we toch met zijn allen allang

- RVV
PreciesDownforce Hans schreef:Dat van die rijkunsten van Rico.........................................dat wisten we toch met zijn allen allang![]()
- Mathieu
Waarom moet je Allen nu weer pestenDownforce Hans schreef:Dat van die rijkunsten van Rico.........................................dat wisten we toch met zijn allen allang![]()

-
Een RWD in de maat van een E30 is prima. Of een mitsubishi evo in de maat van een ford fiesta.
Ik vindt zo bi zo dat de meeste sportieve auto s veel te groot zijn van formaat.
Ik vindt zo bi zo dat de meeste sportieve auto s veel te groot zijn van formaat.
-
OnlineLuco
Andre schreef:Een RWD in de maat van een E30 is prima. Of een mitsubishi evo in de maat van een ford fiesta.
Ben je Bi *rent snel weg en maakt tralies voor zijn reet*

Allemaal zeiken over kleine autotjes, beetje wie heeft de grootste piemel, hoe groter hoe beter (not dus)
Zeker een leuk klein autotje met wat vermogen is veel leuker rijden en sturen dan welke +1200 kilo auto.
- Michel P
Starlet RWD met 4age motor was wel erg gaaf.Andre schreef:Een RWD in de maat van een E30 is prima. Of een mitsubishi evo in de maat van een ford fiesta.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hqUmPWjl ... re=related[/youtube]
-
OnlineHielke
Er zou veel meer aandacht aan sportieve hothatches en andere kleine auto's besteed moeten worden. DF hoeft het niet van dikke driftende RWD bakken te hebben. Vaak zijn ze zo groot, log en zwaar dat er van stuurgenot geen sprake kan zijn.Snipe schreef:We groeien er al langzaam naar toe. Binnenkort komt de Opel Corsa OPC een paar dagen deze kant op.duifjes.com schreef:Tsja....ingaan op trends zal ik zeggen....en daarmee kun je laten zien dat echt DF in elke kan zitten!
Meer van dat kleine sportieve spul graag.
-
hothatches hebben allemaal wrong wheel drive. Dat is het probleem.
Daar was ie weer.

Daar was ie weer.