Macboy schreef:Had ik mezelf voorbereid op een of andere reldraad is het een vermakelijk en goed beargumenteerd draadje geworden !
(met uitzondering van de onzin van Cav op de eerste pagina).
Complimenten heren

Je mag 't onzin vinden, maar ik leg wel heel duidelijk uit dat ik tegen mannen op 't KDV ben omdat ik vind dat ze natuurlijk gezien niet geschikt zijn voor de
verzorging van kinderen van anderen, behalve als 't eigen kinderen zijn. En mijn weerstand tegen mannen op 't kdv draait dus vooral om die verzorging bij de allerkleinsten. Ik Ik heb 't niet over opvoeding en opleiding, of toezicht houden, want daar acht ik mannen wel degelijk voor geschikt.
Dus vanaf 't basisonderwijs: alsjeblieft een goede mix van mannen vrouwen voor de klas, net als vroeger (al had ik meer mannen als leerkracht op de basisschool dan vrouwen 3 tegen 1).
En ik leg volgens mij ook heel duidelijk uit dat het mij nog niet eens zozeer gaat om de 'seksueel getinte' argumenten. Ook al heb je als vent de schijn al snel tegen lijkt mij, terwijl vrouwen net zo goed foute dingen kunnen doen, of slechte gedachten zullen hebben. Dat heb ik in dit draadje ook gewoon zo gezegd.
Dus noem mijn onzin ajb wel goed beargumenteerd wil je. Het is mijn mening, daar hoef je 't verder niet mee eens te zijn.