Mannelijke leider op de KDV

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Man werkzaam als leider bij de KDV

Why not? Moet kunnen.
29
73%
Twijfelgeval, maar de screening moet bij mannen hoger.
4
10%
Never nooit niet. Vandaag de dag weet je maar nooit.
7
18%

Totaal aantal stemmen: 40

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Mannelijke leider op de KDV

Bericht door romo » 02 feb 2012, 14:50

Elise schreef:
Arthur schreef:Kinderen krijg je, Elise, die neem je niet :wink:
Moet jij eens even kijken naar de relatie tussen kinderen krijgen en de economie......
Conclusie, kinderen worden geplanned......dus kiest men ervoor of men ze wel of niet neemt.

Q.E.D.

Natuurlijk heb je ook de uitzonderingsgevallen....degene die ineens verbaasd zijn dat hun vrouw of vriendin zwanger is..........behoor jij tot deze groep Arthur?

Dat is dan de categorie die even een DNA test bij de buurman moet laten afnemen............ :tooth:

Elise

Bericht door Elise » 02 feb 2012, 14:56

romo schreef:Dat is dan de categorie die even een DNA test bij de buurman moet laten afnemen............ :tooth:

GTRene

Bericht door GTRene » 02 feb 2012, 15:04

:lol:

RVV

Bericht door RVV » 02 feb 2012, 16:44

Het "probleem" zal vanzelf oplossen...

http://www.telegraaf.nl/vrouw/ouder_kin ... ang__.html

PD power

Bericht door PD power » 02 feb 2012, 17:29

Elise schreef:
romo schreef:Dat is dan de categorie die even een DNA test bij de buurman moet laten afnemen............ :tooth:

:mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 02 feb 2012, 17:47

:lol: owja die was er ook nog, erg leuk.

Macboy

Bericht door Macboy » 02 feb 2012, 19:18

Had ik mezelf voorbereid op een of andere reldraad is het een vermakelijk en goed beargumenteerd draadje geworden !
(met uitzondering van de onzin van Cav op de eerste pagina).

Complimenten heren :thumbup:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 03 feb 2012, 09:44

Macboy schreef:Had ik mezelf voorbereid op een of andere reldraad is het een vermakelijk en goed beargumenteerd draadje geworden !

Dat is mede door jou Macboy....als jij had gereageerd was het anders verlopen.

Luco

Bericht door Luco » 03 feb 2012, 10:21

duifjes.com schreef:
Macboy schreef:Had ik mezelf voorbereid op een of andere reldraad is het een vermakelijk en goed beargumenteerd draadje geworden !

Dat is mede door jou Macboy....als jij had gereageerd was het anders verlopen.
Kijk nou uit, voor je het weet staan er een stuk of 40 romas voor je deur die verhaal komen halen :blackeye:

Rupie

Bericht door Rupie » 03 feb 2012, 10:59

Geweldige post van Dennis natuurlijk. Goed om te horen ook dat meerdere mensen toch ook hun bedenkingen hebben bij een KDV. Mooi verhaal van Hans ook en dat van Rico voordat ie zich rectificeerde. Wat betreft iemand hierboven die suggereert dat je wel moet werken met zijn tweeën als ouders heeft het niet begrepen. Veel mensen beschouwen het krijgen van kinderen als een recht danwel iets buitengewoon normaals waar iedereen toegang toe moet hebben. Wat mij betreft absoluut niet aan de orde.

RobS

Bericht door RobS » 03 feb 2012, 13:38

Ik ben van mening dat het alleen maar goed is dat er tegenwoordig ook kerels op een KDV rondlopen. Je ziet ook steeds meer mannen in het basisonderwijs wat ik alleen maar kan toejuichen. Dit geeft een stuk minder truttigheid en verschillende rolmodellen lijkt me alleen maar goed.

allen

Bericht door allen » 03 feb 2012, 15:10

RobS schreef:Ik ben van mening dat het alleen maar goed is dat er tegenwoordig ook kerels op een KDV rondlopen. Je ziet ook steeds meer mannen in het basisonderwijs wat ik alleen maar kan toejuichen. Dit geeft een stuk minder truttigheid en verschillende rolmodellen lijkt me alleen maar goed.
Godmiljaar! Goede post. Plus 3 miljoen triljoen biljoen triljard!

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 03 feb 2012, 15:24

RobS schreef:Ik ben van mening dat het alleen maar goed is dat er tegenwoordig ook kerels op een KDV rondlopen. Je ziet ook steeds meer mannen in het basisonderwijs wat ik alleen maar kan toejuichen. Dit geeft een stuk minder truttigheid en verschillende rolmodellen lijkt me alleen maar goed.

Als er dit soort types rond lopen, loopt het wel los met de truttigheid :tooth:

Afbeelding

romo

Bericht door romo » 03 feb 2012, 15:28

Veel mensen beschouwen het krijgen van kinderen als een recht danwel iets buitengewoon normaals waar iedereen toegang toe moet hebben. Wat mij betreft absoluut niet aan de orde.

Zo is het maar net................altijd maar lullen over rechten...................en de plichten hebben ze nog nooit van gehoord, dan wel niet begrepen...........

Ne.ken kost geen denkkracht, das puur instinct en waar dat het beste werkt zien we elke dag...................niet ne.ken, das de ultieme krachtproef die menigeen boven de (kleine) kop gaat.............

Michel P

Bericht door Michel P » 03 feb 2012, 15:36

romo schreef:
Veel mensen beschouwen het krijgen van kinderen als een recht danwel iets buitengewoon normaals waar iedereen toegang toe moet hebben. Wat mij betreft absoluut niet aan de orde.

Zo is het maar net................altijd maar lullen over rechten...................en de plichten hebben ze nog nooit van gehoord, dan wel niet begrepen...........

Ne.ken kost geen denkkracht, das puur instinct en waar dat het beste werkt zien we elke dag...................niet ne.ken, das de ultieme krachtproef die menigeen boven de (kleine) kop gaat.............
Jij bent dus bewust geheel onthouder :kikker: geweldige hoor zo'n krachtproef :D

romo

Bericht door romo » 03 feb 2012, 15:48

Michel P schreef:
romo schreef:

Jij bent dus bewust geheel onthouder :kikker: geweldige hoor zo'n krachtproef :D

V.w.b. het produceren van kids wel ja, voor de rest oefen ik graag............ :kikker:

allen

Bericht door allen » 03 feb 2012, 17:31

En, leer je het al een beetje...

romo

Bericht door romo » 03 feb 2012, 17:34

allen schreef:En, leer je het al een beetje...

hubofielen.............. :wave:

Vrij vertaald; doe het zelver.......... :lol: :kikker:

RVV

Bericht door RVV » 08 feb 2012, 00:10

'Ontucht op kinderdagverblijf'

1
07 feb. 2012, 22:20Een 24-jarige medewerker van een kinderdagverblijf in Vlissingen is dinsdagmiddag aangehouden, omdat hij ervan wordt verdacht ontucht te hebben gepleegd met een 3-jarig meisje. Dat meldde de politie.De ouders van het meisje deden dinsdag aangifte, waarna de medewerker van kinderdagverblijf Tuimelaar werd aangehouden. 's Avonds zijn de ouders en verzorgers van alle kinderen die bij de opvang zijn ondergebracht op het stadhuis van Vlissingen het ingelicht. Onder anderen Edwin van Alphen, de directeur van Kinderopvang Walcheren waar Tuimelaar onder valt, sprak daar de ouders toe.

Bron: Telegraaf

RVV

Bericht door RVV » 08 feb 2012, 00:13

Voor de goede orde, bovenstaande KAN waar zijn, maar KAN ook een gevolg zijn van een vermeende heksenjacht op mannelijke medewerkers van KDV.

Overigens lijkt me een (fantasievolle) drie jarige peuter mij ook niet de meest betrouwbare getuige. Die van mij kan je eigenlijk alle woorden in de mond leggen.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 08 feb 2012, 08:14

RVV schreef:Voor de goede orde, bovenstaande KAN waar zijn, maar KAN ook een gevolg zijn van een vermeende heksenjacht op mannelijke medewerkers van KDV.
+1

Ik geloof ook niet zo snel alle hetzes.

Bewijs dan als kerel maar je onschuld tegenover een groep ouders. Bij voorbaat kansloos denk ik.

Semi off topic:
Over hetzes gesproken. Hebben jullie dat verhaal gehoord uit de VS? Daar waren 2 docenten schuldig bevonden aan seksueel misbruik. Meteen hebben ze 160 werknemers van meerdere scholen ontslagen, omdat dat dan voldoende vertrouwen moest geven aan alle ouders (lees: ouders, ze hebben 't niet eens over de kinderen....). Echt ongelooflijk. Die 162 nieuwe docenten zullen wel met de nodige argwaan worden ontvangen. Hoe maak je iedereen gek....?

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 08 feb 2012, 08:19

Je mag 't onzin vinden, maar ik leg wel heel duidelijk uit dat ik tegen mannen op 't KDV ben omdat ik vind dat ze natuurlijk gezien niet geschikt zijn voor de verzorging van kinderen van anderen, behalve als 't eigen kinderen zijn. En mijn weerstand tegen mannen op 't kdv draait dus vooral om die verzorging bij de allerkleinsten. Ik Ik heb 't niet over opvoeding en opleiding, of toezicht houden, want daar acht ik mannen wel degelijk voor geschikt.

Dus vanaf 't basisonderwijs: alsjeblieft een goede mix van mannen vrouwen voor de klas, net als vroeger (al had ik meer mannen als leerkracht op de basisschool dan vrouwen 3 tegen 1).

En ik leg volgens mij ook heel duidelijk uit dat het mij nog niet eens zozeer gaat om de 'seksueel getinte' argumenten. Ook al heb je als vent de schijn al snel tegen lijkt mij, terwijl vrouwen net zo goed foute dingen kunnen doen, of slechte gedachten zullen hebben. Dat heb ik in dit draadje ook gewoon zo gezegd.

Dus noem mijn onzin ajb wel goed beargumenteerd wil je. Het is mijn mening, daar hoef je 't verder niet mee eens te zijn.

Elise

Bericht door Elise » 08 feb 2012, 10:10

Tja Dennis...je hebt je werk niet goed gedaan....dus geen stempeltje of stikkertje van meester Macboy :blabla:

Rupie

Bericht door Rupie » 08 feb 2012, 10:30

Ga je weer bitchen Bert?

Michel P

Bericht door Michel P » 08 feb 2012, 10:32

Ruben schreef:Ga je weer bitchen Bert?
Dan eerst toestemming vragen aan Ruben :kikker:

Plaats reactie