Driving Fun houdt op te bestaan....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Re: Driving Fun houdt op te bestaan....

Bericht door Youp » 29 jun 2011, 19:05

Ik wilde na de gedichtjes al een reactie plaatsen over Bombay TV, maar dacht.. Doe het maar niet... :mrgreen:

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 29 jun 2011, 19:50

Dus Daan, al hard bezig met screenshot'jes maken van de filmpjes om ze te printen?

:blabla:

Metchu

Bericht door Metchu » 29 jun 2011, 19:50

hahaha Elmar, die laatste is geweldig! gewoon een hele feauture length film bijna! hahahahahaha

JP

Bericht door JP » 29 jun 2011, 19:59

Eric Z schreef:Dus Daan, al hard bezig met screenshot'jes maken van de filmpjes om ze te printen?

:blabla:
Het zal me een pak papieren zijn die hij onder de snelbinder van zijn 3wieler moet zien te krijgen.

...en dan moet hij nog dat pokkeeind trappen naar DF headquarters.......

"Daan, laat je moeders wel genoeg bammetjes smeren voor onderweg.....?" "....en onderweg uitkijken voor enge mannetjes in BMW's"

Snipe

Bericht door Snipe » 29 jun 2011, 20:02

JP schreef:...en dan moet hij nog dat pokkeeind trappen naar DF headquarters.......
Eerst naar Groningen fietsen, dan doorgestuurd worden naar de directeur in Weert en dan verwezen worden naar de huisadvocaat in Deventer. Dat zal een barre tocht worden.

JP

Bericht door JP » 29 jun 2011, 20:08

Snipe schreef:
JP schreef:...en dan moet hij nog dat pokkeeind trappen naar DF headquarters.......
Eerst naar Groningen fietsen, dan doorgestuurd worden naar de directeur in Weert en dan verwezen worden naar de huisadvocaat in Deventer. Dat zal een barre tocht worden.
Hij zal bij PON vast en zeker een nette Gazelle als demo kunnen krijgen, en een principieel iemand als drs. Willekeur, die kijkt niet op een kilometertje meer of minder trappen.

Alles voor de goede zaak..... :bro:

Macboy

Bericht door Macboy » 29 jun 2011, 20:08

Jezus wat een draad ...

Snipe

Bericht door Snipe » 29 jun 2011, 20:14

Macboy schreef:Jezus wat een draad ...
Je krijgt het druk!

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 29 jun 2011, 20:21

Ik open net pas mijn mail en zie dat ik ook op zijn maillijst stond.

Wanneer is ie jarig, dan stuur ik hem een pakket Piet Piraat hagelslag, daar houden kinderen van zijn leeftijd van. :piraatje:

@Daan, als je meeleest, je mag de aangifte best doen. Ik ben wel voor meer onzin aangeklaagd en heb dat uiteraard altijd 'gewonnen'. Daar was geen eens een advocaat voor nodig. :ken ik jou:

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 29 jun 2011, 20:53

machtig, dit maakt DF leuk om te bezoeken hahahaha nu al zin in vrijdag, heerlijk al die slechte gedachtes bij elkaar.... :wave:

Tom

Bericht door Tom » 29 jun 2011, 20:55

:roflol: :clap: :'( :clap: :hosanna: :roflol:

Luco

Bericht door Luco » 29 jun 2011, 21:52

Nutkees schreef:machtig, dit maakt DF leuk om te bezoeken hahahaha nu al zin in vrijdag, heerlijk al die slechte gedachtes bij elkaar.... :wave:
De Daan afzeik pokeravond :wave:
Misschien wil Daan wel komen, kunnen we hem financieel ook ff afmatten. :kikker:

Metchu

Bericht door Metchu » 29 jun 2011, 21:56

Snipe schreef:

hahaha vergeet Vianen niet! dat is de undeground HQ hahahaha

GTRene

Bericht door GTRene » 29 jun 2011, 23:02

whahaha, Elmar,
wederom top filmpjes :swinging:

Gijs Evo

Bericht door Gijs Evo » 29 jun 2011, 23:18

Epic :lollerdelol:

N!co
Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650

Bericht door N!co » 29 jun 2011, 23:36

Gaat goed komen :mrgreen:

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Clicks, Google [Bot], Johan S, KW, NSXRS, N!co, partyondude, Pieter,,,, Richardt., smiley, Tom Verhaaf, WireWess, Wouter81, Xave30, Yahoo [Bot] en 12 gasten

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 29 jun 2011, 23:38

Wat een flapdrol zeg die gast, niet te doen hoor :stom:

RVV

Bericht door RVV » 30 jun 2011, 00:12

Mailtje wat ik eerder ontving (anderhalf jaar terug ofzo..)
>> Geachte heren,
>>
>> Mede met dank aan de vele topics over Autotesten.nl kan ik jullie
>> berichten
>> dat de bezoekersaantallen van Autotesten.nl nu op hetzelfde niveau
>> zitten
>> als een heel bekend automagazine. Geweldig gedaan dus van jullie ga zo
>> door
>> met mij zwart maken het levert Autotesten.nl alleen maar meer bezoekers
>> op.
>> Uit gesprekken met de autoimporteurs merk ik overigens dat ze een
>> bloedhekel
>> hebben aan autojournalisten die andere zwart maken zoals jullie met mij
>> doen. Zoals gezegd meld ik alles doodleuk zoals ik in het testverslag
>> van de
>> Abarth Grande Punto heb gedaan, en ook in het tetsverslag van de
>> Citroën C5
>> kom ik weer terug op een leuke manier terug op het zwart maken van mijn
>> persoon op Driving-fun.com. Ga dus vooral zo door want jullie bereiken
>> er
>> alleen maar het tegendeel mee dat is mij wel duidelijk geworden. Dus
>> nogmaals zeer grote en hartelijke dank voor alle achterbakse topics.
>>
>> Vr. Gr.
>>
>> Daan van der Keur

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 30 jun 2011, 00:20

Als ik op Google "autotesten" of "autotesten.nl" intik, dan komt zijn site amper naar voren. Google Inc. zal eerdaags dus ook wel een brief/mail van Daan van der Keur mogen ontvangen wegens inkomstenderving. :mail: :bignews: :eatpaper:

Wellicht dat zijn brein ooit nog écht nuttig gebruikt kan worden in een lab

(einde mening / hersenspinsel)

RVV

Bericht door RVV » 30 jun 2011, 00:21

Cliché's
Je kunt je bijna niet voorstellen dat iemand een testverslag over de Renault Wind begint met de filmtitel en tevens walgelijk cliché "Gone with the wind". Welke lezer neemt zo'n testverslag nou serieus? Dan kun je dus "de wind van voren krijgen" van mij, ik zeg dan ook: "Niet doen!" Maar ik denk dat ze de volgende keer deze "goede raad in de wind slaan", in plaats daarvan openen ze vast weer een topic over mij op driving-fun.com van het type "veel lawaai weinig wind", gelukkig ben ik niet zo'n simplistisch mens die "met alle winden meewaait" maar iemand die "de wind eronder heeft". Afijn zo zijn er nog veel meer spreekwoorden zoals: de wind waait uit een andere hoek, weten uit welke hoek de wind waait, iemand de wind uit de zeilen nemen, door weer en wind gaan, het gaat hem voor de wind, de wind in de zeilen hebben, je hoofd in de wind hebben, die wind zaait zal storm oogsten, de wind in de rug hebben, hoge bomen vangen veel wind, zonder wind kan de molen niet draaien, tegen de wind in plassen, het gaat niet altijd voor de wind etc. Wat mij betreft kunnen al deze cliché's zo de prullenbak in (de Renault Wind wuift ze allemaal weg) het zou verboden moeten worden!
copyright: Autotesten.nl

http://www.autotesten.nl/renault/renaul ... o-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Nou Dennis dat heb je toch mooi mis hoor. Aldus een quote uit dezelfde test..
Autotesten.nl net zo ongrijpbaar als de Wind
De week voorafgaande aan de publicatie van dit testverslag had ik even een eureka-moment. Niet het klassieke soort eureka-moment maar meer een digitaal eureka-moment. In het weekend van 20 november ben ik even langs gereden bij de webmaster van Autotesten.nl die mij iets leuks vertelde. "Kom maar even mee", zei Mel tegen mij en liep naar zijn computer toe en startte Google op. Hij typte "autotesten" in en terwijl hij dat typte verscheen er reeds bij "autotes" een scroll-lijstje met op plaats 3 "autotesten.nl" en als je op het zoekwoord "autotesten" klikt dan staat Autotesten.nl als enige online automagazine maar liefst 4 maal (Carmaniacs.nl linkt ook door naar Autotesten.nl) bij de eerste 20 zoekresultaten. Hoe dat kan? Google heeft vanwege de toenemende concurrentie haar strategie aangepast en aangezien wij én de generieke domeinnaam Autotesten.nl bezitten én ook zo heten zijn wij spekkoper. Het is in dit opzicht best grappig om te constateren dat wij met een minimum aan middelen en geld beter zichtbaar zijn in Google dan de hele grote uitgeverijen met vele miljoenen in kas. En het allerleukste is dat we nog maar ruim anderhalf jaar bestaan. De Wind waait voor de grote uitgeverijen dus even uit een andere hoek, Google neemt ze de Wind uit de zeilen en daardoor gaat het ons voor de Wind. "Wind" ongrijpbaar maar tegelijkertijd onmisbaar!
copyright autotesten.nl

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 30 jun 2011, 00:24

RVV schreef:Mailtje wat ik eerder ontving (anderhalf jaar terug ofzo..)
>> Geachte heren,
>>
>> Mede met dank aan de vele topics over Autotesten.nl kan ik jullie
>> berichten
>> dat de bezoekersaantallen van Autotesten.nl nu op hetzelfde niveau
>> zitten
>> als een heel bekend automagazine. Geweldig gedaan dus van jullie ga zo
>> door
>> met mij zwart maken het levert Autotesten.nl alleen maar meer bezoekers
>> op.
>> Uit gesprekken met de autoimporteurs merk ik overigens dat ze een
>> bloedhekel
>> hebben aan autojournalisten die andere zwart maken zoals jullie met mij
>> doen. Zoals gezegd meld ik alles doodleuk zoals ik in het testverslag
>> van de
>> Abarth Grande Punto heb gedaan, en ook in het tetsverslag van de
>> Citroën C5
>> kom ik weer terug op een leuke manier terug op het zwart maken van mijn
>> persoon op Driving-fun.com. Ga dus vooral zo door want jullie bereiken
>> er
>> alleen maar het tegendeel mee dat is mij wel duidelijk geworden. Dus
>> nogmaals zeer grote en hartelijke dank voor alle achterbakse topics.
>>
>> Vr. Gr.
>>
>> Daan van der Keur
Ja ik dacht eerst dat dit hetzelfde was. Toen las ik de openingspost goed (hilariteit alom) en later ontdekte ik dus dat ie mij en anderen van de redactie had gemaild, dus nu heb ik ook persoonlijk iets tegen hem, voorheen verspilde ik mijn energie er niet aan. Ik gun iedereen zijn pleziertje. Maar deze jongen heeft serieuze hulp nodig. Niet alleen bij het schrijven van een goed testverslag.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 30 jun 2011, 00:27

RVV schreef:
Cliché's
Je kunt je bijna niet voorstellen dat iemand een testverslag over de Renault Wind begint met de filmtitel en tevens walgelijk cliché "Gone with the wind". Welke lezer neemt zo'n testverslag nou serieus? Dan kun je dus "de wind van voren krijgen" van mij, ik zeg dan ook: "Niet doen!" Maar ik denk dat ze de volgende keer deze "goede raad in de wind slaan", in plaats daarvan openen ze vast weer een topic over mij op driving-fun.com van het type "veel lawaai weinig wind", gelukkig ben ik niet zo'n simplistisch mens die "met alle winden meewaait" maar iemand die "de wind eronder heeft". Afijn zo zijn er nog veel meer spreekwoorden zoals: de wind waait uit een andere hoek, weten uit welke hoek de wind waait, iemand de wind uit de zeilen nemen, door weer en wind gaan, het gaat hem voor de wind, de wind in de zeilen hebben, je hoofd in de wind hebben, die wind zaait zal storm oogsten, de wind in de rug hebben, hoge bomen vangen veel wind, zonder wind kan de molen niet draaien, tegen de wind in plassen, het gaat niet altijd voor de wind etc. Wat mij betreft kunnen al deze cliché's zo de prullenbak in (de Renault Wind wuift ze allemaal weg) het zou verboden moeten worden!
copyright: Autotesten.nl

http://www.autotesten.nl/renault/renaul ... o-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Nou Dennis dat heb je toch mooi mis hoor. Aldus een quote uit dezelfde test..
Autotesten.nl net zo ongrijpbaar als de Wind
De week voorafgaande aan de publicatie van dit testverslag had ik even een eureka-moment. Niet het klassieke soort eureka-moment maar meer een digitaal eureka-moment. In het weekend van 20 november ben ik even langs gereden bij de webmaster van Autotesten.nl die mij iets leuks vertelde. "Kom maar even mee", zei Mel tegen mij en liep naar zijn computer toe en startte Google op. Hij typte "autotesten" in en terwijl hij dat typte verscheen er reeds bij "autotes" een scroll-lijstje met op plaats 3 "autotesten.nl" en als je op het zoekwoord "autotesten" klikt dan staat Autotesten.nl als enige online automagazine maar liefst 4 maal (Carmaniacs.nl linkt ook door naar Autotesten.nl) bij de eerste 20 zoekresultaten. Hoe dat kan? Google heeft vanwege de toenemende concurrentie haar strategie aangepast en aangezien wij én de generieke domeinnaam Autotesten.nl bezitten én ook zo heten zijn wij spekkoper. Het is in dit opzicht best grappig om te constateren dat wij met een minimum aan middelen en geld beter zichtbaar zijn in Google dan de hele grote uitgeverijen met vele miljoenen in kas. En het allerleukste is dat we nog maar ruim anderhalf jaar bestaan. De Wind waait voor de grote uitgeverijen dus even uit een andere hoek, Google neemt ze de Wind uit de zeilen en daardoor gaat het ons voor de Wind. "Wind" ongrijpbaar maar tegelijkertijd onmisbaar!
copyright autotesten.nl
Die arme Mel. Je zou zo'n stakker op je stoep hebben staan....

RVV

Bericht door RVV » 30 jun 2011, 00:30

Nog eentje dan
Blijkbaar heb ik in het testverslag van de Renault Clio RS een aantal internet-autojournalisten die op deze oude-wijven-manier testen tegen de schenen geschopt want ik zag, na het Googelen van mijn naam, op plaats 8 een topic over Autotesten.nl op het autoforum Driving-fun.com staan. Nou boeit het me werkelijk helemaal niets wat ze over mij schrijven, maar mijn internet-concullega's (om welk online automagazine het gaat en wie het zijn laat ik in het midden, dat vind ik teveel eer voor deze prutsers) hadden de ongelofelijk stomme fout begaan door mijn foto's zonder mijn toestemming bij een reactie op dit topic te plaatsen. Dit is niets meer of minder dan schending van het copyright en dat is een strafbaar feit! Het meest ongelofelijke is dat dit al de tweede keer was dat ze mij dit geintje flikken. Begin 2009 hadden dezelfde autojournalisten ook al een afzeiktopic mét mijn foto's op het forum van Autoweek geplaatst over onze test van de Volkswagen Scirocco. Ik vind het uitermate sneu en kansloos dat deze concullega's serieus denken dat ik daar niet achter zou komen. Ik heb uiteraard gedreigd om aangifte te doen want schending van het copyright is een strafbaar feit. Binnen no-time was het topic gesloten en terecht. Dit achterbakse en schijnheilige gedrag ben ik al vele jaren gewend uit de motorwereld.
copyright:autotesten.nl

http://www.autotesten.nl/abarth/abarth- ... o-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 30 jun 2011, 00:31

klopt, zo te lezen heeft hij een soort van "probleem" in de bovenkamer, een soort gevecht met hemzelf,
alsof hem vroeger, toen hij nog jong was,
wat is overkomen, wat een deel van z'n hersens in bezit/bezig houd en hij niet los kan laten of overheen kan komen of heeft meegenomen van destijds oid...
dat drijft hem en maakt hem...beetje een vorm van schizofreen, zo je het overkomt en zo het gegroeid is, een soort gevecht/bevriend met zichzelf en zo de rest niet meer goed in kunnen schatten.

Plaats reactie