330i Exit: Ik heb hem verkocht!
-
- RVV
Sinds hij de M3 had, daarom durfde ik die ik zonder enig probleem te kopenBert ///M3 schreef:Sinds wanneer doe jij voorzichtig ipv "niet zeiken en rammen met die handel"

Maar Andre heeft wel gelijk, ik heb 5 rondjes ring gereden afgelopen zondag, normaal pak ik er een stuk of 10/12. Na 5 rondjes vond ik het welletjes. Ergens gewoon zonde om hem zo op zijn flikker te geven. Ben overigens nog nooit zo hard over de ring heen geweest.
Maar het is ook geen ringtool ofzo. dus 1 of 2 keer per jaar zo'n dan is het probleem ook niet. Maar op een gegeven moment stonden mijn remmen aardig te roken, nog nooit eerder meegemaakt.
-
Laat het HIER wat rusten.
Ben wel met wat bezig, dus het kan snel gebeuren.
Gisteren een serieus bod gedaan op een echt superkanon, maar we hebben nog een verschil. Dus als die mensen NU bellen is het klaar.
Maar zal moeilijk worden, ik ga nu niet bellen om mijn bod te verhogen.
Laat ze maar wachten, ik weet hoe nu de markt is.
Als dat niet lukt, en kom verder niets tegen zal het wel een EVO worden denk ik.
Maar die zijn snel leverbaar, en ga dan toch pas in Januari registreren, dus ik wacht rustig op wat komen gaat.
Ben wel met wat bezig, dus het kan snel gebeuren.
Gisteren een serieus bod gedaan op een echt superkanon, maar we hebben nog een verschil. Dus als die mensen NU bellen is het klaar.
Maar zal moeilijk worden, ik ga nu niet bellen om mijn bod te verhogen.
Laat ze maar wachten, ik weet hoe nu de markt is.
Als dat niet lukt, en kom verder niets tegen zal het wel een EVO worden denk ik.
Maar die zijn snel leverbaar, en ga dan toch pas in Januari registreren, dus ik wacht rustig op wat komen gaat.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- RVV
- Peter Tunissen
- Hans
Datum eerste afgifte Nederland 07-06-2002Peter Tunissen schreef:Scherp Robin!
Geen leer = import.
Dus goed opletten hoe zeker die km-stand is!
Nu is het de goedkoopste huisselectie M3 met ook nog eens de minste km's zowat, kan misschien wel, maar toch: de ogen open of de beurs open.
Datum eerste toelating 07-06-2002
Datum aanvang tenaamstelling 26-10-2006
Is een Nederlandse auto.
- Peter Tunissen
- Hans
Kleur Topasblau
Prijs € 38.950,-
Bekleding M Textur Alcantara Nappaleder Anthrazit
Uitrusting Alarm klasse III , Lederen bekleding , Park Distance Control , Regensensor , Spiegelpakket , Xenon licht , Hifi luidsprekersysteem , Koplampsproeiers , Middenarmsteun , Metallic lak
Volgends de advertentie zit er ook lederen bekleding in.
Prijs € 38.950,-
Bekleding M Textur Alcantara Nappaleder Anthrazit
Uitrusting Alarm klasse III , Lederen bekleding , Park Distance Control , Regensensor , Spiegelpakket , Xenon licht , Hifi luidsprekersysteem , Koplampsproeiers , Middenarmsteun , Metallic lak
Volgends de advertentie zit er ook lederen bekleding in.
- RVV