Het lijkt een zeer mooie tourrit te worden. Have fun guys

Jij bent dus ook geen bijrijder? Je kunt ook de korte Tom V route doenallen schreef:Idd veel plezier gewenst. Geloof niet dat de auto 4 april al rijdt en ik ben van het rijden, niet vervelen. 8)
Afwisselend rijden in die huursigaar?allen schreef:Idd veel plezier gewenst. Geloof niet dat de auto 4 april al rijdt en ik ben van het rijden, niet vervelen. 8)
Ehm Hans, wat is jouw definitie van belangrijke mensen?Hans R schreef:Zullen we het een weekje later doen gezien een paar belangrijke personenniet kunnen op 4-4 ?
Het maakt mij niet uit.. ik kan alleen 18-4 niet.
Ik had die 2 pipo's er ook graag bijHans R schreef:Nou het oorspronkelijke idee was om met Allen, Ruben, Michel, Stephane, Maik en ik een toerritje te gaan doen..
nu er al 2 niet kunnen vind ik het jammer als wij wel gaan rijden.. maar goed als Maik en Allen daar geen probleem mee hebben,
dan zien we die wel een andere keer :twisted:
Idd ja.....zullen redelijk wat hazen op de weg zijn.......SteV6 schreef:Michel,
4 april is wel eerste Paasdag ... Voor mij niet zo'n probleem, maar het lijkt me wel handig om het even te vermelden![]()
Stephan
Wat betreft de angsthazen zal het op eerste Paasdag wel meevallen. Tweede Paasdag is meestal pas echt een ramp qua zondagsrijders ...duifjes.com schreef:Idd ja.....zullen redelijk wat hazen op de weg zijn.......SteV6 schreef:Michel,
4 april is wel eerste Paasdag ... Voor mij niet zo'n probleem, maar het lijkt me wel handig om het even te vermelden![]()
Stephan
Nee, achterin is al vol door de bagage van mijn vriendin voor 1 weekje vakantieLinc (Bas) schreef:die speedster gooi je toch zo achterin bij een Q7? (hoezo 2 extremen)
Je zou Herman kunnen bellenMaik schreef:Toch maar een keer een trailer aanschaffen en achter de golf gooien...
SteV6 schreef:Je zou Herman kunnen bellenMaik schreef:Toch maar een keer een trailer aanschaffen en achter de golf gooien...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten