Het lijkt een zeer mooie tourrit te worden. Have fun guys
Minimeet lightweight meuk 4 april 11.00 starten 10.30 koffie
-
Xave30
Re: Minimeet lightweight meuk
Die TomV... 
Laatst gewijzigd door Xave30 op 11 mar 2010, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
allen
Idd veel plezier gewenst. Geloof niet dat de auto 4 april al rijdt en ik ben van het rijden, niet vervelen. 8)
- Michel P
Jij bent dus ook geen bijrijder? Je kunt ook de korte Tom V route doenallen schreef:Idd veel plezier gewenst. Geloof niet dat de auto 4 april al rijdt en ik ben van het rijden, niet vervelen. 8)
Jammer dat je zo'n onbetrouwbare vriendin hebt :twisted:
Michel
-
OnlineKasteel
Afwisselend rijden in die huursigaar?allen schreef:Idd veel plezier gewenst. Geloof niet dat de auto 4 april al rijdt en ik ben van het rijden, niet vervelen. 8)
-
Emiel
Betwijfel of de mijne 4 April al kenteken en APK heeft, maar we zullen zien 
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Zullen we het een weekje later doen gezien een paar belangrijke personen
niet kunnen op 4-4 ?
Het maakt mij niet uit.. ik kan alleen 18-4 niet.
-
allen
Bart, ik ga niet betalen als ik zelf zo'n wagen heb. Volgende keer geen probleem als je even zelf met Lewinksy stuurt hoor. Zou alleen wel even die lompe nike's omwisselen voor andere schoenen. Wordt wat problematisch als je tegelijkertijd op de koppeling en het rempedaal staat. :twisted:
Michel, geen bijrijder idd. Als ik ga passagieren val ik in slaap. Volgende keer beter.
Michel, geen bijrijder idd. Als ik ga passagieren val ik in slaap. Volgende keer beter.
- Marty
@ Michel
ik heb geen problemen met een weekje later, eerder wordt voor mij wel iets lastiger.

ik heb geen problemen met een weekje later, eerder wordt voor mij wel iets lastiger.
Ehm Hans, wat is jouw definitie van belangrijke mensen?Hans R schreef:Zullen we het een weekje later doen gezien een paar belangrijke personenniet kunnen op 4-4 ?
- Hans R
Nou het oorspronkelijke idee was om met Allen, Ruben, Michel, Stephane, Maik en ik een toerritje te gaan doen..
nu er al 2 niet kunnen vind ik het jammer als wij wel gaan rijden.. maar goed als Maik en Allen daar geen probleem mee hebben,
dan zien we die wel een andere keer :twisted:
nu er al 2 niet kunnen vind ik het jammer als wij wel gaan rijden.. maar goed als Maik en Allen daar geen probleem mee hebben,
- Linc (Bas)
Misschien nieuwe poll met datum mogelijkheden?
- Michel P
Ik had die 2 pipo's er ook graag bijHans R schreef:Nou het oorspronkelijke idee was om met Allen, Ruben, Michel, Stephane, Maik en ik een toerritje te gaan doen..
Hans, we doen een mini mini mini LWM wel een andere keer, en toen we e.e.a. bespraken was Ruben nog LW
Ik kan een de twee weekende erop naar alle waarschijnlijkheid niet en mogelijk hebben andere dan ook weer andere plannen.
Data's verschuiven zal anderen weer doen afvallen, thats life.
Michel
- Hans R
Geen probleem! Dus 4-april wordt het!? 
-
Rupie
Ik zal aan jou nog een keer een plekje Malmedy afstaan. Ik mag alle mooie verhalen aanhoren en ondertussen ben ik er nog nooit geweest. Man, mijn leven is een grote deceptie zonder een keer op Malmedy te zijn geweest. En jij maakt daar grapjes over?

- SteV6
Michel,
4 april is wel eerste Paasdag ... Voor mij niet zo'n probleem, maar het lijkt me wel handig om het even te vermelden
Stephan
4 april is wel eerste Paasdag ... Voor mij niet zo'n probleem, maar het lijkt me wel handig om het even te vermelden
Stephan
- duifjes.com
Idd ja.....zullen redelijk wat hazen op de weg zijn.......SteV6 schreef:Michel,
4 april is wel eerste Paasdag ... Voor mij niet zo'n probleem, maar het lijkt me wel handig om het even te vermelden![]()
Stephan
- Maik
LOL@hazen op de weg
Hans, ik ben zeer vereerd dat je mij een belangrijk persoon vind, ik hoop alleen dat je hiet niet erg dat dat niet wederzijds is
Oke, ik zal wat aardiger zijn, bedankt voor het aan mij denken
Heel HEEL misschien kan ik toch nog aanhaken, want ik zit dat weekend vlakbij Apeldoorn (Loenen) en daar loopt de route vlak langs zag ik
Ik weet alleen niet of het handig is als ik de speedster ook mee ga zeulen naar die plek.... mag ik ook meedoen met een Q7?!
Hans, ik ben zeer vereerd dat je mij een belangrijk persoon vind, ik hoop alleen dat je hiet niet erg dat dat niet wederzijds is
Oke, ik zal wat aardiger zijn, bedankt voor het aan mij denken
Heel HEEL misschien kan ik toch nog aanhaken, want ik zit dat weekend vlakbij Apeldoorn (Loenen) en daar loopt de route vlak langs zag ik
Ik weet alleen niet of het handig is als ik de speedster ook mee ga zeulen naar die plek.... mag ik ook meedoen met een Q7?!
- Linc (Bas)
die speedster gooi je toch zo achterin bij een Q7? (hoezo 2 extremen
)
- SteV6
Wat betreft de angsthazen zal het op eerste Paasdag wel meevallen. Tweede Paasdag is meestal pas echt een ramp qua zondagsrijders ...duifjes.com schreef:Idd ja.....zullen redelijk wat hazen op de weg zijn.......SteV6 schreef:Michel,
4 april is wel eerste Paasdag ... Voor mij niet zo'n probleem, maar het lijkt me wel handig om het even te vermelden![]()
Stephan
- Maik
Nee, achterin is al vol door de bagage van mijn vriendin voor 1 weekje vakantieLinc (Bas) schreef:die speedster gooi je toch zo achterin bij een Q7? (hoezo 2 extremen)
En daarbij is het de auto van mijn schoonpa en niet van mij
Toch maar een keer een trailer aanschaffen en achter de golf gooien...
- SteV6
Je zou Herman kunnen bellenMaik schreef:Toch maar een keer een trailer aanschaffen en achter de golf gooien...
- Marty
SteV6 schreef:Je zou Herman kunnen bellenMaik schreef:Toch maar een keer een trailer aanschaffen en achter de golf gooien...
of een weekend verhuren aan een heavyweight
- Michel P
Geloof doe ik niet aan, dus wat mij betreft, gaan met die banaan.
En voor de gelovingen, schietgebedjes kunnen overal
Michel
En voor de gelovingen, schietgebedjes kunnen overal
Michel
- Bosali
- Auto: Z4 S-Drive 23i E89
Kom er gisteravond achter dat ik 4 april niet kan
Nou ja volgende keer beter, als het mee zit zelf ook met een lightweight. :banaan:
Nou ja volgende keer beter, als het mee zit zelf ook met een lightweight. :banaan:
- Michel P
Vandaag met Gerrit 90% van de route gereden, ruim 195km, heerlijke wegen, waarvan een aantal mij ook niet bekend waren, maar wel verrassend leuk 
Wegdek was grotendeels nat, ook wat regen gehad, maar de grip met de semi's is super.
Tomtom file maken van Googlemaps route werkt dus niet, ja van Schakhaar tot Holten........ met het andere progje waar hier op het forum een link was gepost ook niet
.
Wellicht ff Navinon demo downloaden en route loggen, wellicht is die om te zetten naar TomTom file.
Gerrit bedankt voor de hulp, was gezellig
Auto is mooi smerig geworden

Wegdek was grotendeels nat, ook wat regen gehad, maar de grip met de semi's is super.
Tomtom file maken van Googlemaps route werkt dus niet, ja van Schakhaar tot Holten........ met het andere progje waar hier op het forum een link was gepost ook niet
Wellicht ff Navinon demo downloaden en route loggen, wellicht is die om te zetten naar TomTom file.
Gerrit bedankt voor de hulp, was gezellig
Auto is mooi smerig geworden
-
Rupie
Ziet er goed uit Michel. Helemaal heppie met de uitlaat?