535i
-
- Auto: Fun Damn Mentally
-
Re: 535i
Klopt, maar dat lag aan hun hier:Jurjen schreef:Kutfoto's, maar een prachtige auto!
http://zolengthe.net/2009/10/06/manipur ... -festival/

-
Hele mooie auto Robin. Shadowline oogt echt 10x better dan dat chromen spul. Proficiat!
- Ravin ///M
+1
-
Thanx jongens.
Perry, wat voor kleurstelling dacht jij aan?
Zilver, been there done that. Zwart:Sportief klassiek.
Anthraciet had ik op 'n E90.Beetje paars en beetje boring.
Blauw hou ik niet van op 'n BMW...ja misschien erg donker blauwzwart(optie op 7er nog niet op 5er) die blauwe demo 530d vind ik ook te blauw.
Terwijl ik wel stemde op die partij met meer blauw op straat bedoelde ik daar de F10 niet mee.

Sticker op achterruit is eraf.
Volgende mod:
De sticker van de dealer eraf en vervangen door zwart ipv nu chroom.
Perry, wat voor kleurstelling dacht jij aan?
Zilver, been there done that. Zwart:Sportief klassiek.
Anthraciet had ik op 'n E90.Beetje paars en beetje boring.
Blauw hou ik niet van op 'n BMW...ja misschien erg donker blauwzwart(optie op 7er nog niet op 5er) die blauwe demo 530d vind ik ook te blauw.
Terwijl ik wel stemde op die partij met meer blauw op straat bedoelde ik daar de F10 niet mee.

Sticker op achterruit is eraf.
Volgende mod:
De sticker van de dealer eraf en vervangen door zwart ipv nu chroom.

- Martijn_bmw
echt een hele mooie dikke auto 
heb ze nu ook een paar keer "in het wild" gezien en is echt een mooie verschijning zo'n F10

heb ze nu ook een paar keer "in het wild" gezien en is echt een mooie verschijning zo'n F10

- Ravin ///M
? Dus je wilt een zwarte dealersticker terug? Waarom zou je reclamerijden?Robin schreef:De sticker van de dealer eraf en vervangen door zwart ipv nu chroom.
- Macboy
Hoe zitten de sportstoelen ? En hoe is de DCT ? Ben je blij ermee of mis je toch een beetje de handbak ?
-
Sportstoelen zijn prima. Halfelectrisch instelbaar.
Het is 'n 8 traps sportautomaat(je voelt amper de stappen) met flippers. VERADEMING voor zo'n kar. Dit red je niet met 'n handbak, qua rap schakelen: 120kmh=1800rpm!
160kmh= 2600rpm 200kmh=3200rpm!!!! Max toerental 7000rpm(teheoretisch)
En trekkracht ohne Ende dankzij die 400Nm van 1200-5000rpm.
*snapt nog steeds niks van waarom ie die M3 V8 met z'n dagelijkse kippekoppel toen koos en begint dat rotding bijna te haten, zó goed is de 535 voor DAGELIJKS*
Het is 'n 8 traps sportautomaat(je voelt amper de stappen) met flippers. VERADEMING voor zo'n kar. Dit red je niet met 'n handbak, qua rap schakelen: 120kmh=1800rpm!
160kmh= 2600rpm 200kmh=3200rpm!!!! Max toerental 7000rpm(teheoretisch)
En trekkracht ohne Ende dankzij die 400Nm van 1200-5000rpm.
*snapt nog steeds niks van waarom ie die M3 V8 met z'n dagelijkse kippekoppel toen koos en begint dat rotding bijna te haten, zó goed is de 535 voor DAGELIJKS*
- Snipe
Ik vind eigenlijk alle kleuren die ze aanbieden wat aan de saaie kant. Zwart, wit en alle grijstinten die daar tussen zitten, aangevuld met donkerblauw en bruin-metallic. Ik vind het wat weinig allemaal. Ik heb nog geen Individual gezien en ook nog niet iets als Le Mansblauw of zo. Een beetje meer spektakel.
.....en als het dan toch zwart moet worden, wat op zich natuurlijk best mooi is, dan graag met een afwijkende interieurkleur. Beige, rood, wit, lichtbruin, zoiets. Ook een beetje meer spektakel dus.
Maar goed, een BMW koop je niet voor z'n fancy kleurtje, maar om hoe 'ie rijdt. Zwart of niet, met of zonder shadowline, dat zal vast wel in orde zijn!
.....en als het dan toch zwart moet worden, wat op zich natuurlijk best mooi is, dan graag met een afwijkende interieurkleur. Beige, rood, wit, lichtbruin, zoiets. Ook een beetje meer spektakel dus.
Maar goed, een BMW koop je niet voor z'n fancy kleurtje, maar om hoe 'ie rijdt. Zwart of niet, met of zonder shadowline, dat zal vast wel in orde zijn!
-
Nou zo erg is die v8 M3 nou ook weer niet.
Hij is een beetje vettig om het lijf dat wel. Maar trek zo n M motor door tot 8300rpm en al je haren staan recht op de kop.
Voor fun is een atmo motor nog altijd king in combinatie met RWD en sper.
Hij is een beetje vettig om het lijf dat wel. Maar trek zo n M motor door tot 8300rpm en al je haren staan recht op de kop.
Voor fun is een atmo motor nog altijd king in combinatie met RWD en sper.