blank of zwart, opzouten

Luco schreef:Ik zeg iedereen die zonder gegronde reden niet werkt (lees op de zak van een ander teert) de grens over zetten
blank of zwart, opzouten
Er zijn in Nederland 7,2 miljoen mensen die een betaalde baan voor 12 uur of meer per week hebben, dus het is gelijk lekker rustig ook dan.Luco schreef:Ik zeg iedereen die niet werkt (lees op de zak van een ander teert) de grens over zetten
blank of zwart, opzouten
Paradijs?Macboy schreef:Zoals Bram zegt. Als je denkt dat asielzoekers ons de afgrond in helpen financieel dan zou ik nog eens een rekenles nemen
Daarbij is de wereld van ons allemaal zou ik zeggen. Niemand heeft het universele recht om anderen de toegang tot paradijs te ontzeggen. We hebben wel allemaal regels. Maar zolang de welvaart zo scheef is verdeeld kunnen we dat niet eisen.
En hoe :*-)Misschien dat de wereld van iedereen is, maar 'ons land' (welvaart is niet het juiste woord) hebben we (en onze voorouders) toch echt zelf opgebouwd tot wat het nu is.
Maus schreef:Niet om lullig te doen, maar ik zou je dan toch willen vragen je wat in te lezen / te verdiepen in de werkelijke WOII, in plaats van (te geloven in) de welbekende Joodse versie.
@ Tom; Afrika is niet gewoon een kansloos continent, het wordt door ons bewust (!) kansloos gehouden.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten