welke politieke partij redt onze privacy?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: welke politieke partij redt onze privacy?

Bericht door Luco » 14 mei 2015, 09:20

Ik zeg iedereen die niet werkt (lees op de zak van een ander teert) de grens over zetten
blank of zwart, opzouten :crazy:

tomgtr

Bericht door tomgtr » 14 mei 2015, 10:02

Luco schreef:Ik zeg iedereen die zonder gegronde reden niet werkt (lees op de zak van een ander teert) de grens over zetten

Andre

Bericht door Andre » 14 mei 2015, 11:14

Als de poen bij de werkende burger op is en dat is al bij velen bereikt. Dan heeft de overheid de poen ook niet meer en dan zal het inderdaad richting die kant op gaan Luco.

Macboy

Bericht door Macboy » 14 mei 2015, 12:01

Zoals Bram zegt. Als je denkt dat asielzoekers ons de afgrond in helpen financieel dan zou ik nog eens een rekenles nemen :)

Daarbij is de wereld van ons allemaal zou ik zeggen. Niemand heeft het universele recht om anderen de toegang tot paradijs te ontzeggen. We hebben wel allemaal regels. Maar zolang de welvaart zo scheef is verdeeld kunnen we dat niet eisen.

Snipe

Bericht door Snipe » 14 mei 2015, 12:10

Luco schreef:Ik zeg iedereen die niet werkt (lees op de zak van een ander teert) de grens over zetten
Er zijn in Nederland 7,2 miljoen mensen die een betaalde baan voor 12 uur of meer per week hebben, dus het is gelijk lekker rustig ook dan.

Luco

Bericht door Luco » 14 mei 2015, 12:20

mooi toch, geen files meer, minder belasting, enzenz.
Ik zie alleen maar voordelen :tooth:

JP

Bericht door JP » 14 mei 2015, 12:21

Zijn het de mensen zonder baan die elke morgen in de file staan ? :df:

Luco

Bericht door Luco » 14 mei 2015, 12:35

Niet alleen, maar door al die profiteurs moeten anderen elke dag in de file staan, als die wegvallen kunnen de werkenden wat minder werken voor meer geld en zo lost het de files op. :hungry:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 15 mei 2015, 15:04

Macboy schreef:Zoals Bram zegt. Als je denkt dat asielzoekers ons de afgrond in helpen financieel dan zou ik nog eens een rekenles nemen :)

Daarbij is de wereld van ons allemaal zou ik zeggen. Niemand heeft het universele recht om anderen de toegang tot paradijs te ontzeggen. We hebben wel allemaal regels. Maar zolang de welvaart zo scheef is verdeeld kunnen we dat niet eisen.
Paradijs? :D Is NL het paradijs, met 11 graden bewolking op hemelvaart in mei?
Wat is de definitie van paradijs?

Parijs ken ik, radijs ook, Vanessa Paradis ook, Juul Paradijs, hou op.

De mensen die hier binnenkomen is een 'beter leven' in hun voormalige 'paradijs' ontzegd.

Eerst orde op zaken in hun land, dan hier naartoe. Gaat beter werken.

Denk je dat ik/wij in dat soort landen voet aan de grond krijgen, mochten wij daar naartoe willen?
Neh.

De wereld is van iedereen is 'n mooie theorie, maar de praktijk is echt even anders. Van beide(of meerdere) kanten.

Als ik nu naar de VS wil emigreren, is dat ook niet 123 klaar.

:coffee:

Tom

Bericht door Tom » 15 mei 2015, 15:28

Misschien dat de wereld van iedereen is, maar 'ons land' (welvaart is niet het juiste woord) hebben we (en onze voorouders) toch echt zelf opgebouwd tot wat het nu is.
Makkelijk spreken als je het geluk hebt hier geboren te zijn en dus automatisch ervan kan profiteren, maar tegelijkertijd wordt er ook van je verwacht dat in stand te houden door te werken en belasting te betalen. Met die belasting kunnen we ook een groep niet-werkenden en asielzoekers onderhouden. Heel Afrika sponsoren dan weer niet...
Afrika is gewoon een kansloos continent. Zou niet weten hoe je dat ooit naar een hoger plan kan tillen. Een land als China krijgt het wel voor elkaar, met een flinke groeiende economie in de laatste jaren, denk ook dat die mensen daar wel willen werken. De werkomstandigheden en staatsvorm zijn natuurlijk kut, maar hier was dat ook niet altijd even goed.

Robin

Bericht door Robin » 15 mei 2015, 15:38

Inderdaaad Tom....

75jaar terug hadden we hier niet zozeer 'n paradijs, het 'paradijs' werd door onze voorouders EN de VS cs(door de bevrijding/Marshalhulp) tot wat 't nu is, maar te grabbel gooien moeten we 't niet door opportunisten van welke soort/kleur/religie/politieke voorkeur dan ook. We moeten zélf de regie behouden en ik heb 't idee dat het stuur langzamerhand door lieden wordt overgenomen die niet bepaald rijvaardig zijn:)

Maar boeijen...Ilija kun je deze ook meebleren op keyboard?:)

GTRene

Bericht door GTRene » 15 mei 2015, 16:45

:mrgreen:

Maus

Bericht door Maus » 15 mei 2015, 20:06

Niet om lullig te doen, maar ik zou je dan toch willen vragen je wat in te lezen / te verdiepen in de werkelijke WOII, in plaats van (te geloven in) de welbekende Joodse versie. ;)

@ Tom; Afrika is niet gewoon een kansloos continent, het wordt door ons bewust (!) kansloos gehouden.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 15 mei 2015, 20:16

:slapen:

WJ

Bericht door WJ » 15 mei 2015, 20:30

De werkelijke WW2?

Vertel.

Fernando

Bericht door Fernando » 15 mei 2015, 20:52

:goodnight:

dvh

Bericht door dvh » 15 mei 2015, 21:50

Misschien dat de wereld van iedereen is, maar 'ons land' (welvaart is niet het juiste woord) hebben we (en onze voorouders) toch echt zelf opgebouwd tot wat het nu is.
En hoe :*-)

Robin

Bericht door Robin » 16 mei 2015, 08:11

Afbeelding

JP

Bericht door JP » 16 mei 2015, 09:14

Van privacy via een omweg naar WW2. Straks nog even via Hitler bij Volkswagen uitkomend....dan TSi en warmrijden.....trajectcontroles en de DF cirkel is rond....... :df: :coffee:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 18 mei 2015, 09:04

Afrika word niet kansloos gehouden door het westen, Afrika houd zichzelf kansloos.

Alles wat je er investeert verdwijnt in de zakken van een paar hoge heren die voornamelijk zichzelf verrijken. Vervolgens financier je een leger en daarmee onderdruk je de rest en de cirkel is rond.

Wij hadden daar altijd een gezegde, als er een afrikaan op sokken verschijnt ga er dan niet mee in discussie, want dan heeft hij wat te vertellen en dan kan hij het je knap lastig maken. Zegt wat over de mentaliteit daar. Het is echt likken naar boven en trappen naar beneden. De bevolking word dom gehouden en bewust slecht betaald. Een mensenleven is daar echt nog geen kwartje waard. Alles hangt er aan elkaar van corruptie en vriendjespolitiek.

Kijk naar een land als Nigeria. Van alle winst uit de olie export gaat zo'n 90-95% naar de Nigeriaanse regering. Maar doen ze er wat mee om het land beter te maken? Nee het meeste gaat simpelweg op aan verrijking van de top.

Voor het westen is Afrika dus alleen maar interressant voor de grondstoffen. Qua productiefaciliteiten is het gewoon niet aantrekkelijk ondanks de lage lonen.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 18 mei 2015, 10:55

Ohjee :tooth: :wink:

Robin

Bericht door Robin » 18 mei 2015, 11:10

Tja, duidelijker wordt het m.i. niet.
Corruptie is zo oud als de mensheid en van alle rangen/standen en lagen der (wereld) bevolking.
Bono(van U2, niet altijd mijn man als 't om zijn perceptie van politiek/maatschappij gaat, maar soms ook wel) zei al zoiets: The world's biggest disease is corruption.

Hier nog wat quotes van velen:
https://www.google.nl/search?q=Bono+Cor ... tion+quote" onclick="window.open(this.href);return false;

tomgtr

Bericht door tomgtr » 18 mei 2015, 13:20

Maus schreef:Niet om lullig te doen, maar ik zou je dan toch willen vragen je wat in te lezen / te verdiepen in de werkelijke WOII, in plaats van (te geloven in) de welbekende Joodse versie. ;)

@ Tom; Afrika is niet gewoon een kansloos continent, het wordt door ons bewust (!) kansloos gehouden.

Mischien kan je zo vriendelijk zijn om mij en m'n familie uit te leggen of we echte of nep joden zijn? Wonen niet is Israel, maakt dat ons echt? Af en toe sla je echt een beetje door Maus.... Nou ja, hierdoor lijken alle CT verhalen van ReneGTR in ieder geval mee te vallen....

Jurjen
Auto: 987S / 955

Bericht door Jurjen » 18 mei 2015, 16:54

Geef anders even wat titels van fatsoenlijke peer reviewed papers over de echte WW2. Interessant leeswerk. Of boeken van onderzoekers, die ook graag.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 mei 2015, 21:33

Om de topic vraag nog eens te beantwoorden;

Geen enkele partij gaat dat doen...............

Plaats reactie