Weet je het wel zeker zondag, met die lekke tent naar duitsland?allen schreef:Hm, nu ben ik ineens niet meer zo zeker van m'n zaak.

Weet je het wel zeker zondag, met die lekke tent naar duitsland?allen schreef:Hm, nu ben ik ineens niet meer zo zeker van m'n zaak.
Kasteel schreef:Jongens, het is zondag pas, no spang.
Neem ff 2 biertjes meeeeeeeee !Metchu schreef:Kasteel schreef:Jongens, het is zondag pas, no spang.
jeweetzelluf
Ik denk dat jij een andere Arnoud voor ogen hebt. Ik woon ongeveer 100km van Doesburg en ben slechts 1 keertje naar de ring geweest. Er zijn meer zieke ouders geweest die hun kind zo genoemd hebbenRuud Hulsegge schreef:Arnoud,Arnoud schreef:Ik ga toch niet, volgende keer maar weer. Veel plezier iedereen!!
Wanneer gaan we nou een keer samen man.
Ben nog nooit met jou mee gereden en jij nog nooit met mij (op de ring dan)
Dat terwijl we 1,5km van elkaar af wonen hemelsbreed. :drinking:
Dan maar even lijstje:Marc RS4 schreef:Wie gaan er nou vroeg en wie gaan er nou laat @zevenaar?
Knot schreef:Over een uurtje ga ik in de richting.... lekker rustig aan, subwoofertje opendraaien... morgenochtend lekker ontbijtje en dan lekker een dagje knallen/schuiven
Degene die mij wil bereiken weet dat ik geen mobiele telefoon heb, daar doe ik niet aan. Gewoon even kijken waar het zonlicht extreem weerkaatst, daar loop ik in de buurt... 8)
Kee dan......ArjandeV schreef:Dan maar even lijstje:Marc RS4 schreef:Wie gaan er nou vroeg en wie gaan er nou laat @zevenaar?
Vroeg (7.00 uur @ zevenaar):
-
-
-
Laat (11.00 uur @ zevenaar):
- Arjan
- Maurice
- Roman
- Metchu
- Bart (Kasteel)
-
-
-
Geef maar aan iemand meefrank de jonge schreef:Niemand een rondje voor een tientje?
Kasteel schreef:Geef maar aan iemand meefrank de jonge schreef:Niemand een rondje voor een tientje?
Ik hoorde t alArjandeV schreef:Net te laat.. ben al weer terug in Groningen... anders had ik het op kunnen halen dus
Jup, dus niet bij de Q8 ervoor al stoppenMarc RS4 schreef:ff voor de zekerheid: Het is de Shell op de grens toch?
Laat (11.00 uur @ zevenaar):
- Maurice + Arjan + Metchu + Roman- witte 335i
- Bart - Z4M
- Marc - Golf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten