Hielke schreef:Luco, kun je niet even in een ander topic gaan posten aub.
Je hebt ervoor gekozen de uitdaging niet aan te gaan. Vandaag heb je ondanks je drukke programma een topdag gehad in dit topic omdat je wist dat ik niet kon reageren. Geniet daar nog even van en doe dan je ding elders aub.
Niet iedereen heeft in de snelle auto tijden weten te noteren Wouter. Wat er is zal ongetwijfeld bekend worden gemaakt. Laat ik dit alvast zeggen. Andre was in de BMW op zijn eigen Assen superieur. De anderen zaten op respectabele afstand heel dicht bij elkaar.Wouter81 schreef:Heb je tijden Hielke? Ben benieuwd. Was van plan te komen maar teveel drukte @ werk, geen tijd helaas. Had er graag bij willen zijn.
ah, dan heb ik het toch goed ingeschat :banaan:Hielke schreef:Ik herhaal, fysiek onmogelijk gezien de snelste Ziengs E36 tijden. Normaliter worden die Koopmans auto's ook met normale straatbanden uitgerust. De Dunlop semislicks die er nu onder komen zijn ook minder dan de extremere Toyo 888's.GTRene schreef:Denk dat als het droog blijft er wel een 2:06 in zal zitten voor sommige rijders.
Ja en nee, blijkt dat de snelste Ziengs rijders tegenwoordig een 2.03 kunnen rijdenGTRene schreef:ah, dan heb ik het toch goed ingeschat :banaan:Hielke schreef:Ik herhaal, fysiek onmogelijk gezien de snelste Ziengs E36 tijden. Normaliter worden die Koopmans auto's ook met normale straatbanden uitgerust. De Dunlop semislicks die er nu onder komen zijn ook minder dan de extremere Toyo 888's.GTRene schreef:Denk dat als het droog blijft er wel een 2:06 in zal zitten voor sommige rijders.
Had Joost pijn in zijn voeten van het 'trappen', dat hij op slippers staat?Hielke schreef:THE MAGNIFICENT SEVEN!
Ik heb er ook veel te laat aan gedacht Rody. SD kaartje zat meestal in de Performance Box. Maar als je dan die foto's weer terugkijkt dan baal ik wel dat ik er zo weinig geschoten heb. Voor degenen die erbij waren roepen ze direkt de sfeer weer op. Eigenlijk moet je iemand aanwijzen die zich die dag fotograag gaat noemen en minimaal 200 plaatjes schiet.Knot schreef:Mooi man, Hielke, die fotos.. ik heb er helemaal niet aan gedacht, wel een fototoestel meegenomen maar helemaal niks geschoten. Had het veel te druk met rijden, toch NET ff anders dan zonder helmpje in je straatautotje met tig isolatie en kamelenstrontremblokken! Enige wat aan mijn auto beter was dat was het koppel merkte ik op de terugweg...
ja natuurlijk, maar eerst even afremmen tot 168 km/uRamshoek vol gas
Gebruikers op dit forum: MarcH en 17 gasten