MarcRS4 neemt het nog een beetje voor me opMaik schreef:En waar staat dat commentaar? Gun ons ook een verzetje
Ron, ik moet wat te streven hebben.
MarcRS4 neemt het nog een beetje voor me opMaik schreef:En waar staat dat commentaar? Gun ons ook een verzetje
Aha... tsja, de audi mannen halen duidelijk 2 dingen door elkaar. De rijder valt in pro of semi-pro klasse, de auto in streetlegal of niet. En de M3 is nou eenmaal streetlegal. Duidelijk poetsers daarElmar schreef:MarcRS4 neemt het nog een beetje voor me opMaik schreef:En waar staat dat commentaar? Gun ons ook een verzetje
Je had het me al eerder aangeraden Michel, en ik ga er toch maar eens langs ja. Ik ben wel benieuwd...Michel Pol schreef:Ga eens bij Van Kronenburg kijken, hebben veel ervaring met Opel motoren.Maik schreef:Ik denk het ook...
De Alpha N motormanagement van Webcon (in samenwerking met de ITB-kit) moet de rest doen... of misschien toch maar de KMS van Kronenburg...:
Michel
Maik schreef:Aha... tsja, de audi mannen halen duidelijk 2 dingen door elkaar. De rijder valt in pro of semi-pro klasse, de auto in streetlegal of niet. En de M3 is nou eenmaal streetlegal. Duidelijk poetsers daarElmar schreef:MarcRS4 neemt het nog een beetje voor me opMaik schreef:En waar staat dat commentaar? Gun ons ook een verzetje
Dat is een domme vraag ja, die werkt niet!!allen schreef:Domme vraag wellicht, maar hoe werkt de toet toet nu?
Piepen doen ze niet, KRIJSEN doen zeMex schreef:Hoe doen de RC6 blokken het in het dagelijkse verkeer, veel piepen?
Gebruikers op dit forum: beske, Eric Z, Erminio, Thomas H, TurboClouseau en 8 gasten