![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Voor een budgetkeuze spaart een MIG-diff je veel geld uit voor aanschaf en revisies.
Volgens mij is de E34 daar wel een goed voorbeeld voor zit ook een mig diff onder (beetje goedkoop houden voorlopig)Mathieu schreef:Absoluut.
Maar met een goede setup drift een co2 sper als een gek en ook op een droog wegdek i.c.m. beperkt motorvermogen.
Dat snap ik niet helemaal... welke banden je ook monteert, wanli of R888, het zal nooit lekker lopen in welke bocht dan ook als je lijnen gaat rijden met een gelast diff!!!!Laurens schreef: Zelfs lijnen rijden is nog prima te doen op de grens is de achterkant wel wat zenuwachtig, maar dat komt meer door slechte achterbanden.
Metchu schreef:vandaag sneeuw!!!!! oh oh oh .... ga straks de auto in
I know right....Jules schreef:hoe meesterlijk is sneeuw ook met een E30 8) 8) 8) 8)
hehe helaas... ach een e34 kan je ook wel mee spelen toch? :banaan:Xave30 schreef:I know right....Jules schreef:hoe meesterlijk is sneeuw ook met een E30 8) 8) 8) 8)
Helaas is die van mij weg
Soortelijk van herken baar... Kerst 2005 was ik in zuid Limburg, met de TransAm omdat het (helaas) mooi weer zou zijn. Echter kwam er de 2e dag onverwacht een gigantische sneeuwstorm, terwijl ik een paar dorpen verderop (vanaf waar we zaten) was voor wat avondlucht fotoshoots. Dat was al glibberen en glijden terug naar waar we zaten.Jules schreef:ja idd hier ook... beetje gas in de tweede versnelling en de kont komt gewoon met 70/80 om op een recht stuk(ja opzich schrok ik wel een beetje)
Ok, laat ik het beter uitleggen. Voorop nog 3 mm, achter 6 ofzofrank de jonge schreef:Hier ging het nog wel aardig goed op de witte besneeuwde wegen met zomerbandjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten