[13 augustus 2008]DF @ Zolder deel I
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Als je hem zo naleest klinkt ie wel erg arrogantTom944 schreef:Mark toch...wat een uitspraak.Mark Nauta schreef:Oh ohindobesar schreef:@Mark, je snap natuurlijk wel dat de verwachtingen hoog zijn.... Ach tot op heden heb ik ze toch nog nooit niet waargemaakt .... toch
.

- GTRene
Helaas kan ik er niet bij zijn met de Hartge, die gaat 12 augustus naar een reparateur kan er zo niet echt mee doorrijden met die koplamp die er elk moment uit kan vallen en de bumper wat naar achter zit...maar komt weer goed, helaas moet ik het dus missen
daar baal ik wel van, maar ga niet met een leenauto van dat bedrijf rijden op een circuit, is een VW polo geloof ik
wil het netjes houden, wie weet als dat bedrijf goed is en ik heb ooit eens weer wat kan ik daar goed terecht, maar eerst ff afwachten, ze begrijpen de ernst van de zaak wel en leken me serieus, ze deden daar destijds ook met Porsche dus zal wel goed zitten.
Heel misschien toeschouwer...maar dat laat ik nog ff open, ligt er aan hoe ik me voel.
@Roel, je mag me dus wel van de lijst halen met de Hartge, thnx, en ow, sterkte met je vrouw...das serieus, veel sterkte en geniet van elkaar zolang je kunt 8) we spreken/zien elkaar weer.

Heel misschien toeschouwer...maar dat laat ik nog ff open, ligt er aan hoe ik me voel.
@Roel, je mag me dus wel van de lijst halen met de Hartge, thnx, en ow, sterkte met je vrouw...das serieus, veel sterkte en geniet van elkaar zolang je kunt 8) we spreken/zien elkaar weer.
- Peter Tunissen
- peer
-
- Bert ///M3
-
luco hornsveld schreef:waarom niet?hugo schreef:geloof me, je wil dus niet 's avonds op parking 69 willen staan, bij de ingang voor het circuitpark.![]()
Niet zo zeer omdat er dingen gejat worden maar meer vanwege het feit dat er daar hele eenzame mensen rondlopen die graag met jou over hun problemen willen praten in het bos. Het heet niet voor niks parking 69

- Elmar
Bedankt voor de tip Hugo.hugo schreef:luco hornsveld schreef:waarom niet?hugo schreef:geloof me, je wil dus niet 's avonds op parking 69 willen staan, bij de ingang voor het circuitpark.![]()
Niet zo zeer omdat er dingen gejat worden maar meer vanwege het feit dat er daar hele eenzame mensen rondlopen die graag met jou over hun problemen willen praten in het bos. Het heet niet voor niks parking 69
Ik ga dinsdagmiddag al richting Zolder. 8)
- millie
moeilijk baantje dat Zolder
Heb er in mei gereden maar kwam niet onder de 2.00.02; die eerste linker na het rechte stuk en vervolgens die rechter bochtencombi erna is echt ff oefenen.
De chicanes zijn er super, vooral die voor het rechte stuk kun je best hard doorheen.
helaas ben ik er niet bij; de vrije dagen raken wat op

Heb er in mei gereden maar kwam niet onder de 2.00.02; die eerste linker na het rechte stuk en vervolgens die rechter bochtencombi erna is echt ff oefenen.
De chicanes zijn er super, vooral die voor het rechte stuk kun je best hard doorheen.
helaas ben ik er niet bij; de vrije dagen raken wat op

-
Denk toch dat Zolder makkelijker is dan Zandvoort hoor, heb er natuurlijk ook al iets meer op geredenmillie schreef:moeilijk baantje dat Zolder![]()
Heb er in mei gereden maar kwam niet onder de 2.00.02

2 minuten rond is een nette rondtijd... maar met een ietwat racewagen zoals E36M3 ofzo haal je daar toch wel 1m50 of minder. Ikke met de Clio haal daar 2m05 als beste tijd