Moeilijke keus... maar ik zou de Elise doen, kun je nog even knallen ermee voordat ze weg gaat. 8)Rob Schouten schreef:2 uur op de twijfellijst aub
Elise of mx5
[31 juli 2008]DF @ CPZ deel V alweer
- GTRene
Mooi ding Aiko 8) mooie kleur en goede bandjes en velgen, nice 8) nu kan je ook Rijden naar en op de Ring :twisted: en continu rijden als je wil, ben benieuwd hoe die banden bevallen 8)Ruben schreef:Aiko, wat doe je me aan? Wat moet ik nu? RT 615 zit er al opAiko schreef:Ik doe ook mee voor 4 uur, met mijn nieuwe aanwinst.
[img:768:576]http://shutter09.pictures.aol.com/data/ ... -a0300.jpg[/img]
@ Roel: Lida zal dus alleen rijden met de andere M3
- lida dijkstra
Ha, ha! Aad, waarom denk je dat ik hem eruit zet? Kijk maar even op onze websiteAad Hoogendoorn schreef:Als ze dat graag wil moet ze jou wel die dikke M3 gevenAiko schreef:Aad schreef:Je zit warm: ze wil continu rijden. Ze kan er niet tegen dat ze aan de kant staat te wachten als ik rijAiko, mag je van Lida niet meer in de ander rijdenSorry lida
http://www.pastoor-racing.nl
en kijk dan even op 25 mei bij de DNRT sponsordag. Ha, dan zie je dat de auto na 2 rondjes in de vangrail lag bij Bos Uit. Staat bij de spuiter morgen dus!
Nee hoor, dat is natuurlijk niet de reden. Geintje. Maar de witte is echt mijn auto. Met 2 auto's is het gewoon veel en veel leuker. Hoeven we niet na elkaar te rijden maar achter elkaar. En ja, het is veel leuker om te rijden dan te kijken. Meer fun dus.
- Aad
Zonde zeg , ik had hem begraven achter die vangrail :twisted:lida dijkstra schreef:Ha, ha! Aad, waarom denk je dat ik hem eruit zet? Kijk maar even op onze websiteAad Hoogendoorn schreef:Als ze dat graag wil moet ze jou wel die dikke M3 gevenAiko schreef:Aad schreef: Je zit warm: ze wil continu rijden. Ze kan er niet tegen dat ze aan de kant staat te wachten als ik rijSorry lida
en kijk dan even op 25 mei bij de DNRT sponsordag. Ha, dan zie je dat de auto na 2 rondjes in de vangrail lag bij Bos Uit. Staat bij de spuiter morgen dus!
Nee hoor, dat is natuurlijk niet de reden. Geintje. Maar de witte is echt mijn auto. Met 2 auto's is het gewoon veel en veel leuker. Hoeven we niet na elkaar te rijden maar achter elkaar. En ja, het is veel leuker om te rijden dan te kijken. Meer fun dus.
Nu moet hij tegen die dikke gaan racen

Wat zijn je rondentijden op Zandvoort bij droogweer met die dikke ?
- lida dijkstra
Ik laat het je weten zodra ik meer ervaring heb op zandvoort!Aad Hoogendoorn schreef:Zonde zeg , ik had hem begraven achter die vangrail :twisted:lida dijkstra schreef:Ha, ha! Aad, waarom denk je dat ik hem eruit zet? Kijk maar even op onze websiteAad Hoogendoorn schreef: Als ze dat graag wil moet ze jou wel die dikke M3 gevenSorry lida
Nu moet hij tegen die dikke gaan racen
Wat zijn je rondentijden op Zandvoort bij droogweer met die dikke ?
Er wordt momenteel nog van alles aan gedaan om het gewenste vermogen te halen. Ik let eerlijk gezegd nog niet zo op de rondetijden. Maar dat komt wel ! Ik laat het je weten! Eerst even repareren en zorgen dat ie op de baan komt. Hoop 28/6 weer te rijden. Aiko gaat dan met eigen M3.
- Bert ///M3
-
-
Daggie schreef:Verlof is geregeld, dus schrijf mij maar bij 4u rijden.
Hoe betaal ik aan wie?
Wordt eerste keer Zandvoort voor mij, dus als iemand die dag wat lijnen wil tonen, graag.
Mogen er trouwens cabrio's zonder hardtop meerijden? Kameraad van mij met Honda S2000 heeft ook interesse ..
softtop is geen probleem, naar mijn weten...
- Peter Tunissen
- Roel SpeedCars
- Robert Geux
- Roel SpeedCars
- Ralph Wolf
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
- Ralph Wolf
- Roel SpeedCars