Toyota MR2 [3.5 V6 coming]

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Davy MR2DRIFT

Re: Toyota MR2 [3.5 V6 coming]

Bericht door Davy MR2DRIFT » 22 nov 2009, 21:23

duifjes.com schreef:Toen ik nog de SW20 Turbo had in de regen....man-op-man in zn 3 nog dikke wheelspin als de Turbo in kwam....in de regen echt met fluwelen voetje rijden en heel alert zijn....nog nooit een auto gereden die zo tailhappy / listig is...daarbij was de M3GT een braaf autootje...
Dat vind ik dan weer juist helemaal niet Jacco, bij mijn MR2 dan :D . Mijn Turbo wil best wel driften, maar dan moet je het echt opwekken door een gewichtsverplaatsing (hard insturen of de bocht inremmen en dan vol het gas erop). Bij normaal sturen en nette lijnen rijden verbaas ik me elke keer over de bakken grip die ik heb bij zeiknat weer. In 1 even wat wielspin, maar dan gewoon vol grip :df: Komt misschien door combinatie sper + PZERO nero's. Had jij ook een sper? Vermogen ligt het in ieder geval niet aan. Draai nu op 1,2 bar:-). Zie filmpje op nat wegdek vanuit stilstand met mijn MR2:

Miesjel
Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4

Re: Toyota MR2 [3.5 V6 coming]

Bericht door Miesjel » 22 nov 2009, 21:27

Ja maar op de openbare weg heb je ook bakken meer grip.. daar heb ik ook geen moeite mee. Zolang je maar normaal doet en niets forceert dan gebeurt er niet zo snel iets, maar op het circuit zoals CPZ is het best link.

Plaats reactie