Je hebt helemaal geen beamer manMacboy schreef:Kan ik alleen maar beamen Robert ...

Je hebt helemaal geen beamer manMacboy schreef:Kan ik alleen maar beamen Robert ...
Robin schreef:Voorjaar komt er aan en het wordt tijd om m'n 'winterbanden' genaamd OEM Michelin Pilot Sport2 in de maat 265/35 19 achter te vervangen want 'slicks' na 10,000km, voorbanden nog bestwel ok.
Nu staan deze Pilots bekend als zeer grippy, strak, niet duurzaam, plakkerig, prijzig(!) en liever niet dan wel willen driften(wheelhop anybody?) dus had ik 't er met Andre over die met dik 4000km met dezelfde achterbanden en bijna kaal er ook wat van kén(wtf am I doing wrong LOL)
Welke reartyres nu te kiezen:
-wéér de dure OEM maar niet al te duurzame PS2 die liever in 't gareel blijft dan sideways gaat.
-Bridgestone RE050(?) iemand ervaring met dit type/maat achterband?
-Yokohama (Advan) type kweenie, ervaringen? Hoor dat 't een voordelige keus is... 8)
Op het US M3 forum word ik geen snars wijzer.
Romo? Jij hebt toch ook de OEM Pilots, maar 'nogal 'wat tramlining zoekerigheid he? Of is dat al over?
Of andere ideen over High Performance achterbanden voor de E90 M3 in 265/35 19....
DISCLAIMER: ANWB leden/Consumentengidslezers/linkse jodelaars/rooie modderfokkers(niet bedoelende Hugo, kerel, LOL) gelieve niet te reageren
Hier, dit ziet er toch NIET uit?romo schreef:Al dat gemodificeer daar was ik jaren geleden al klaar mee.............................
Ik vind het best zoals het nu is, meer dan zat pecunia`s gekost; gaan met het ding en verder geen gedoe meer........................( IMHO)
Idd, het ziet niet uit.............................het zou verboden moeten worden........................Robin schreef:Hier, dit ziet er toch NIET uit?romo schreef:Al dat gemodificeer daar was ik jaren geleden al klaar mee.............................
Ik vind het best zoals het nu is, meer dan zat pecunia`s gekost; gaan met het ding en verder geen gedoe meer........................( IMHO)
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=247434" onclick="window.open(this.href);return false;
En alleen maar positieve replies behalve ik, ben ik gek?
Hey gaaf, kijk toevallig ff hier en zie mijn achternaam in dat kenteken, STAMRobin schreef:Waarsch doe ik Bridgestones, maar ben niet zeker misschien ook 'gewoon'de Pilots, want die zijn natuurlijk grippy. De 'fun' in de regen: gisterochtend ff driftwerk gedaan en een minirotonde mooi gerond 3/4 skeef. Top.
OK. Akrapovic levert uitlaatststemen in de Porsche Cup GT3 racerij en bijv ook de competitie GT4 BMW M3. Maar ook voor de seriekar, 26 kilo's minder (titanium)in het middengebied 24 pk en 35 Nm meer blijkbaar. Vind het er mooi degelijk uitzien, met nét wat grotere uitlaattips, maar die prijs in D: bijna 5 mille.
![]()
http://www.a-workx.com/index.php?id=181" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien klinkt ie té Sjonnie?
With the introduction of the V8 TT engine (code S63) in the X5 M and X6 M there are rumors coming up again that the next M3 engine might indeed be a V6 TT.
This engine is said to be based on the S63, being basically a S63 minus two cylinders.
Any thoughts or comments?
Best regards, south