Alpina Roadster S Supercharged (projectsite live! )
- Snipe
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
"Binnenkort spectaculair online" 

-
Ik heb em lekker thuis op dvd :twisted:
Wil em nog wel nog een keer in HD zien 8) Gave beelden zijn het!
Wil em nog wel nog een keer in HD zien 8) Gave beelden zijn het!
- Snipe
Studiemateriaal natuurlijk 

Dit is gewoon een beetje flauw... we hebben nou tig paginas met gelul en bullshit over bijna dit en dat....
dus kom op met dat ding..
- Adje ///M3
+1Paul schreef:Dit is gewoon een beetje flauw... we hebben nou tig paginas met gelul en bullshit over bijna dit en dat....

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
-

jammer dat ie er nog niet opstaat

- Maus335i
Hadden jullie maar naar de VLF en Z4 release party moeten komen!
Filmpje was echt fucking impressive, maar dat zullen jullie vast en zeker snel zien =)

Filmpje was echt fucking impressive, maar dat zullen jullie vast en zeker snel zien =)
-
kon niet komen omdat mijn eigen auto een upgrade krijgtMaus335i schreef:Hadden jullie maar naar de VLF en Z4 release party moeten komen!![]()

- Sjoerd
Femme gespot denk? Vanmiddag rond 17h45 bij de afslag Delden op de A35?
- Femme
Filmpje komt morgen.
.
Dat was ik inderdaadSjoerd schreef:Femme gespot denk? Vanmiddag rond 17h45 bij de afslag Delden op de A35?

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Wat is de video gaaf geworden Femme. Echt ONWIJS FRAAI!!!!!
Ik ken serieus niemand in NL die dit ook op deze manier (toch amateur-basis) neer kan zetten. Echt heel gaaf gedaan. Ook professionele mensen heb ik dit in NL nog niet zien doen. Een hele diepe buiging voor hetgeen je hebt laten zien!! Kan niet wachten om hem nog 100 keer te bekijken!
Ik ken serieus niemand in NL die dit ook op deze manier (toch amateur-basis) neer kan zetten. Echt heel gaaf gedaan. Ook professionele mensen heb ik dit in NL nog niet zien doen. Een hele diepe buiging voor hetgeen je hebt laten zien!! Kan niet wachten om hem nog 100 keer te bekijken!
- Snipe
Laat even weten als je dat doet, dan kijk ik 100 keer mee 

- Sjoerd
Die angeleyes zijn wel erg blue!!Femme schreef:Filmpje komt morgen.
Dat was ik inderdaadSjoerd schreef:Femme gespot denk? Vanmiddag rond 17h45 bij de afslag Delden op de A35?.
Als je wat A31 werk tegen een GT3 wil doen hoor ik je wel

- GTRene
oewja, filmpje erbij wij kijken welSjoerd schreef:Die angeleyes zijn wel erg blue!!Femme schreef:Filmpje komt morgen.
Dat was ik inderdaadSjoerd schreef:Femme gespot denk? Vanmiddag rond 17h45 bij de afslag Delden op de A35?.
Als je wat A31 werk tegen een GT3 wil doen hoor ik je wel

- Macboy
Het is zondag !!!!
- Matthijs
nu word ik ook wel erg nieuwsgierig naar de film, op welke host komt de film? vimeo?
-
+1 . We misten alleen het popcorn vrijdag avond 8)Mark Nauta schreef:Wat is de video gaaf geworden Femme. Echt ONWIJS FRAAI!!!!!
...
- Femme
Re: Alpina Roadster S Supercharged (disaster strikes :( )
Nou, even wat minder mooi nieuws.
Ik had mijn vriendin vandmiddag afgezet op het station in Zutphen. Toen we wegreden uit Ruurlo klonk de auto al een beetje vreemd. Vanuit Zutphen was ik doorgereden naar Brummen, daar een keer gestopt met de motor draaiend. Er kwam een wat vreemd nagelend geluid uit het vooronder, toen nog niet heel luidruchtig. Toen maar huiswaarts gekeerd en nog een keer doorgetrokken. Hij presteerde normaal maar nadat ik afgeremd had en de toeren onder 1500rpm kwamen, maakte de wagen opeens een geluid alsof er met een open uitlaat werd gereden. Ik heb er niet hard meer meegereden maar hij presteerde voor mijn gevoel nog steeds normaal en er verschenen geen foutmeldingen. Vooral laag in de toeren met (licht) het gas erop maakte hij een takkeherrie. Als je wat steviger acceleert gaat hij op een gegeven moment als de GTO van Cor klinken. De plopjes in de uitlaat bij gas loslaten waren veel duidelijker te horen. Van buiten de auto lijkt het geluid van onder de motor of halverwege de auto te komen. Het lijkt wel een tractordiesel. Ik was gelukkig in de buurt van mijn nieuwe huis waar ik 'm achtergelaten heb. Ik durf er niet verder mee te rijden.
Iemand enig idee wat het kan zijn. Onder de motorkap klinkt het niet helemaal pluis (een soort nagelend geluid). Die herrie moet toch wel iets met de uitlaat zijn?
Ik had mijn vriendin vandmiddag afgezet op het station in Zutphen. Toen we wegreden uit Ruurlo klonk de auto al een beetje vreemd. Vanuit Zutphen was ik doorgereden naar Brummen, daar een keer gestopt met de motor draaiend. Er kwam een wat vreemd nagelend geluid uit het vooronder, toen nog niet heel luidruchtig. Toen maar huiswaarts gekeerd en nog een keer doorgetrokken. Hij presteerde normaal maar nadat ik afgeremd had en de toeren onder 1500rpm kwamen, maakte de wagen opeens een geluid alsof er met een open uitlaat werd gereden. Ik heb er niet hard meer meegereden maar hij presteerde voor mijn gevoel nog steeds normaal en er verschenen geen foutmeldingen. Vooral laag in de toeren met (licht) het gas erop maakte hij een takkeherrie. Als je wat steviger acceleert gaat hij op een gegeven moment als de GTO van Cor klinken. De plopjes in de uitlaat bij gas loslaten waren veel duidelijker te horen. Van buiten de auto lijkt het geluid van onder de motor of halverwege de auto te komen. Het lijkt wel een tractordiesel. Ik was gelukkig in de buurt van mijn nieuwe huis waar ik 'm achtergelaten heb. Ik durf er niet verder mee te rijden.
Iemand enig idee wat het kan zijn. Onder de motorkap klinkt het niet helemaal pluis (een soort nagelend geluid). Die herrie moet toch wel iets met de uitlaat zijn?
- Niels
- Auto: Prius+
Erg veel herrie a la de GTO lijkt me iets aan de uitlaat en ik hoop dat het niets ernstig is 

- Stéphane
Zit je spruitstuk niet los? Lastig van afstand te beoordelen uiteraard.
- Niels
- Auto: Prius+
Is wel het eerste waar ik aan denk. Misschien de uitlaatspruitstuk pakking 

- Femme
Los uitlaatspruitstuk klinkt logisch als je dat ding hoort. Hij maakt een takkeherrie en lijkt te komen van onder de motor of net voorbij. Ik had het idee dat hij juist ook bij gas loslaten relatief veel herrie maakte. Ik had niet het gevoel dat hij vreemd reed, alleen het geluid was niet te harden. De herrie werd snel erger.
- GTRene
Hoop dat het meevalt, je kan ook ff aan de uitlaat trekken/bewegen kijken of er veel speling inzit, door bv een aansluiting die geknapt is en de ring/pakking er tussenuit valt of loszit.
Of erger spruitstuk gescheurd...
wel wat vreemd dat geluid wat je omschrijft, maar als je verder geen power/motor verlies hebt zal het de uitlaat wel zijn, best of luck.
Of erger spruitstuk gescheurd...

wel wat vreemd dat geluid wat je omschrijft, maar als je verder geen power/motor verlies hebt zal het de uitlaat wel zijn, best of luck.