GefeliciteerdBram schreef: 28 okt 2025, 19:34 Onze jongste is vandaag drie geworden, nog een jaartje en dan gaat ze naar school. Daar kijken we wel naar uit![]()
En haha snap ik! Daar kijk ik ook al naar uit voor de middelste van nu ruim 3
GefeliciteerdBram schreef: 28 okt 2025, 19:34 Onze jongste is vandaag drie geworden, nog een jaartje en dan gaat ze naar school. Daar kijken we wel naar uit![]()
HELD !! Ja makkelijk, jij bent entrepreneurWouter81 schreef: 28 okt 2025, 16:55 Ik ben weer bezig een andere auto te kopen! Iemand moet het doen!

Is het je puur om de politiek te doen of stoor je je ook aan de zonnepanelen, gas, naar de haaien, space, natuurgeweld, crypto, series, huizen, horloges, vlees en/of NSFW? (Kortom alles wat in off-topic staat).Martijn M schreef: 28 okt 2025, 16:01Vraag me meer af waarom er zoveel tijd en aandacht aan politiek moet worden besteed op een auto forum. En waarom, als je toch alleen maar wil zeveren over politiek, je dat doet op een auto forum.Elise schreef: 28 okt 2025, 14:15Ik schat zo in dat als je het alleen puur over auto's laat gaan er op den duur zo weinig postings zijn dat dat de nagel aan de doodskist is.Martijn M schreef: 28 okt 2025, 12:58
DF zou een zoveel leuker forum zijn zonder al dat politieke geneuzel. Voor een auto forum gaat het verdomd weinig over auto's. Jammer.
Denk juist dat als we al het politieke geneuzel links laten liggen en die dwingende politieke ondertoon van sommige lekker op pleurt naar 't prikbord in de lokale discountsupermarkt, facebook of telegram/whatsappgroepen er meer mensen geneigd zijn om nog te posten op dit forum.
Haha, hier rij ik wel dagelijks langs ja maar één Chinees is genoeg! Zal er snel wat over posten, de ideale eilandauto.JP schreef: 28 okt 2025, 19:44HELD !! Ja makkelijk, jij bent entrepreneurWouter81 schreef: 28 okt 2025, 16:55 Ik ben weer bezig een andere auto te kopen! Iemand moet het doen!Wat wordt het ?
![]()
https://www.alltocarcuracao.com
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 10 gasten